Feestruimte buiten

Beoordelingen van Istanbul Gonen Hotel

5 out of 5
Istanbul Gonen Hotel
Degirmenbahce Caddesi No:15, Yenibosna, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 471 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 323 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 110 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 48 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 48 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Mehmet

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Airco werkt niet. Douche zitten vliegjes.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 26 jun 2023
Thank you for your reviews and also choosing İstanbul Gonen Hotel. Your evaluations are very important for us.Firdes Aydogdu

10/10 – Uitstekend

Eidjaz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie hotel in turkeij vinden is een ramp. Wij zijn vorige hotel vroegtijdig moeten verlaten vanwege hygiëne en hebben een nacht doorgebracht in deze hotel. Zeker aan te raden voor Turkse standarden, wel erg duur voor Europese standarden. Hotel is geen 4 ster maar meer een 3
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect, except the car parking facility, our rented car had difficulty with driving up the slope of the garage . But everything else in the hotel was proper and very good 👍👍
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

K

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk en nette hotel
Leuk locatie, op 2minuten loopafstand een grote shopping center. Vriendelijke staf, m.n. Zubayda Ruzi was heel behulpzaam en actief. Ze helpt ons om leuke plekjes in Istanbul te bezoeken. Het was heel jammer dat je mocht niks eten en drinken in lobby. We zijn weggestuurd uit lobby, want we wilden daar thee te drinken.
7 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Mirasaeed

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Istanbul Gonen Hotel op 13 nov 2021
Dear Mirasaeed, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Istanbul Gonen Hotel It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We aresure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Esther

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Zeynep D. / Guest Relations Executive op 2 nov 2019
Dear Esther, Thank you for choosing to stay at Istanbul Gonen Hotel and we thank you for your valuable feedback. We are pleased to hear that you had a pleasant stay with us. Your opinions and evaluations are of utmost importance. We hope to welcome you again at Istanbul Gonen Hotel to experience our Turkish hospitality.. Wishing you a great day. Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slechte hotel onvriendelijke personeel lijkt wel een motel geen ster waard klacht ingediend niks gehoord
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Zeynep D. / Guest Relations Executive op 4 nov 2019
Dear Our Guest, Thank you for choosing to stay at Istanbul Gonen Hotel and we thank you for your valuable feedback. Your opinions and evaluations are of utmost importance. We are very sorry to hear of your dissatisfaction regarding your accommodation. We would like to kindly inform you that we will conduct the necessary research in order to rectify the points of your complaint and to develop our training programme in light of your comments. We hope to welcome you again at Istanbul Gonen Hotel to experience our Turkish hospitality.. Wishing you a great day. Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht hotel, slecht medewerkers. Niets goed, niets mooi.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Zeynep D. / Guest Relations Executive op 4 nov 2019
Dear Our Guest, Thank you for choosing to stay at Istanbul Gonen Hotel and we thank you for your valuable feedback. Your opinions and evaluations are of utmost importance. We are very sorry to hear of your dissatisfaction regarding your accommodation. We would like to kindly inform you that we will conduct the necessary research in order to rectify the points of your complaint and to develop our training programme in light of your comments. We hope to welcome you again at Istanbul Gonen Hotel to experience our Turkish hospitality.. Wishing you a great day. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fitness ruimte en de zwembad waren geweldig. Personeel en service uitmuntend. Ontbijt kan veeeeel beter...
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Zeynep D. / Guest Relations Executive op 4 nov 2019
Dear Our Guest, Thank you for choosing to stay at Istanbul Gonen Hotel and we thank you for your valuable feedback. We are pleased to hear that you had a pleasant stay with us. It was a great pleasure to receive your kind and positive comments. Your opinions and evaluations are of utmost importance. We hope to welcome you again at Istanbul Gonen Hotel to experience our Turkish hospitality.. Wishing you a great day. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor de zakelijke reiziger.
Vriendelijk personeel, schone kamer,Degelijk ontbijt buffet. Parkeergarage beschikbaar. Gewoon compleet en vriendelijk geprijsd.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Dissapointing
Not a five star hotel,ok for the price but the rooms are very noisy,breakfast was a disaster it was extremly busy not enough spoons/glasses etc.Location is far from the city but close to the airport.

10/10 – Uitstekend

eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het Was heel mooi hotel
Het hotel was best goed en ik heb heerlijk geslapen en je kan heel veel dingen ook doen daar maar een ding vond ik niet zo leuk het was buiten de stad dus als ik naar de stad wil dan moet ik 30 euro enkel betalen ,zoals je weet ik nederlander zijn niet zo om zo duur uit te geven . Dus mensen als je deze hotel wil gaan dan moet je gewoon gaan het is heel mooi hotel ,maar mij ziet je niet meer ik ben een stad mens hhihihihihihihi.

10/10 – Uitstekend

Fekri, GERINDOTE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent customer service.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rabia ÖZTÜRK Guest Relations Supervisor op 29 mrt 2024
Dear Fekri, First of all, thank you for choosing Istanbul Gönen Hotel.We are happy to know that you had a good experience with us. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay in the future. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Fekri, GERINDOTE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I STAY IN THIS HOTEL OFTEN. I LIKE EVERYTHING ABOUT IT, BUT MOSTLY, I FIND THE STAFF FRIENDLY, AND SUPER HELPFUL, THIS TRIP I WANT TO SEND MY SPECIAL THANK YOU TO FATIH AND GAMZA... SUPER AMAZING STAFF....
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rabia ÖZTÜRK Guest Relations Supervisor op 10 mrt 2024
Dear Fekri,Thank you for choosing to stay with us regularly and for taking the time to share your positive feedback.We are especially thrilled to learn that our staff, particularly Fatih and Gamze, have made such a positive impression on you with their friendliness and exceptional service. They will be delighted to receive your special thanks, and we will ensure they are recognized for their outstanding efforts.Your kind words are truly appreciated and serve as a great encouragement to our team.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay soon.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Fekri, LAKE MILLS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff was great. Emrah at the recieption was very welcoming, and I was offered an upgrade to a super nice room as I am a regular customer at the hotel. I recommend this hotel to business travelers and tourist alike.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Rabia ÖZTÜRK Guest Relations Supervisor op 6 mrt 2024
Dear Fekri,Thank you so much for your kind words and recommendation! We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your recent stay with us.At Gonen Hotel, we take great pride in providing exceptional service to all our guests, and it's wonderful to hear that Emrah at the reception made you feel so welcomed. We'll be sure to pass along your compliments to him and the rest of our team.We look forward to welcoming you back to Gonen Hotel on your next visit. If there's anything else we can assist you with in the meantime, please don't hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Basman, Ottawa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Rabia ÖZTÜRK Guest Relations Supervisor op 20 mrt 2024
Dear Basman, Thank you for your feedback. We are happy to know that you had a good experience with us. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay in the future. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Serkan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Rabia ÖZTÜRK Misafir İlişkileri Sorumlusu op 6 mrt 2024
Sayın Serkan, Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Bizimle iyi bir deneyim yaşadığınızı duyduğumuza sevindik. Gelecekte başka bir keyifli konaklama için sizi tekrar ağırlamayı dört gözle bekliyoruz. Saygılarımla,

10/10 – Uitstekend

Fekri, LAKE MILLS

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Mr. Fateh and Mr. Omran were excellent in helping me during check out and arranging my airport transport. Thanks a million.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rabia ÖZTÜRK Guest Relations Supervisor op 6 mrt 2024
Dear Fekri,Thank you so much for your kind words!At Gonen Hotel, we are committed to providing our guests with exceptional service every step of their journey and it is great to hear that our team members went above and beyond to make sure your needs were met.Rest assured that we will pass on your sincere appreciation to our staff. They will be very happy to know that their efforts made a positive impact on your stay.Thank you for choosing to stay with us and we hope we will be pleased to welcome you back to Gonen Hotel in the future.Best Regards,

8/10 – Goed

Bilal

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in a really convenient place
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Rabia ÖZTÜRK Guest Relations Supervisor op 6 mrt 2024
Dear Bilal,We're delighted to hear that you found our hotel's location to be convenient!We're glad that our central location made it easy for you to explore the area and access everything you needed during your stay. Your comfort and convenience are always our top priorities.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back to Gonen Hotel in the future.We hope to see you again soon!Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Malak

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuff are great, they upgrade the room to huge one for free they are so friendly thank you all
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Rabia ÖZTÜRK Guest Relations Supervisor op 6 mrt 2024
Dear Malak,Thank you very much for your kind words! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience with our staff during your recent stay at Gonen Hotel.Our team takes great pride in providing exceptional service and ensuring that our guests feel welcome and valued throughout their time with us. We're delighted that you found our staff to be friendly and accommodating, and we'll be sure to pass along your compliments to them.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Gonen Hotel in the future. We're here to ensure that you have a fantastic experience every time you visit.Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Murat

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Canan Nur

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katlarda lağım kokusu vardı, odalardaki mobilyalarda yanık izleri mevcuttu ve mobilyaların hepsi zarar görmüştü. Spa işletmesi hotelin elinde olmasa bile sonuçta hotelin adı ile anılacağından denetleme olması gerekirdi. Kapalı yüzme havuzu pisti ve ıslak alanda dayanılmaz kötü bir koku vardı. Spa’da çalışan personel de kaba ve suratsızdı. Bir tek hotel resepsiyon çalışanları bana çok yardımcı olmaya çalıştılar fakat otelin geneli bayağı kötü olduğu için ellerinden ne gelirdi ki! Bir daha asla tercih etmem.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Bahattin

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Sueleyman

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Bilen

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Hovsep

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ABDULSALAM, Istanbul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy parking
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Ahmad

Good
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Cagri

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ciro

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just go to other hotel
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

ANDREA

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
struttura ancora buona anche se ormai abbastanza vecchia,comoda al acentro commerciale e alla zona con vari ristoranti, colazione varia ma migliorabile come qualità e pulizia, d'altronde dovrebbe essere un 5 stelle
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Heves

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Gulbhar

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was amazing location, pools, luxury , pricing etc. it looks better in real life
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

orçun

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Dilare

8 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Abdulkadir

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bilen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Walid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadire was very Helpful !! thank you for the amazing service. the room service is expensive and i felt was a rip-off. i asked for an ice cup , i was charged 90 TL (almost 4 $)
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

MEHMET AKIF

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Basem

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Nafiye

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mhmod

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 23 aug 2023
Dear Valuable Guest First of all, we sincerely thank you for chosing İstanbul Gonen Hotel and your valuable time to comment for us. It is always a pleasure for us to receive positive feedbacks from our guests. We look forward to meeting you on your next visit to Istanbul.Kind regardsFirdes Aydogdu Guest Relations Supervisor

8/10 – Goed

Ramazan Mete

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 23 aug 2023
Dear Valuable Guest First of all, we sincerely thank you for chosing İstanbul Gonen Hotel and your valuable time to comment for us. It is always a pleasure for us to receive positive feedbacks from our guests. We look forward to meeting you on your next visit to Istanbul.Kind regardsFirdes Aydogdu Guest Relations Supervisor

4/10 – Matig

Jeremy

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Très moyen
Le service n’est pas convenable, obligé de demander des serviettes et du papier toilette, le personnel rentre sans raison dans les chambres, personnel pas aimable
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relation op 17 aug 2023
Dear Valuable Guest Firstly we sincerely appreciate you, for chosing İstanbul Gonen Hotel and also we want to say thank you for your comments about us.I want you to know that we are very sorry that we could not make you comfortable in our hotel. If there is a "do not disturb" sign on your door, we will not be able to enter your room, so toilet paper will not be left. We are also sorry that our employees were unable to express themselves and made you feel hostile towards you. It doesn't fit our culture either.We hope that you will visit us again and give us an opportunity to reverse your most recent negative experience into a wonderful one.Kind regardsFirdes Aydogdu Guest Relations Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

Mekideche

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catastrophe aucun accès vip
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 22 aug 2023
Dear Valuable Guest Firstly we sincerely appreciate you, for chosing İstanbul Gonen Hotel and also we want to say thank you for your comments about us.I would like you to know that we are deeply sorry for the negative experience you had at our hotel. We hope that you will visit us again and give us an opportunity to reverse your most recent negative experience into a wonderful one.Kind regardsFirdes Aydogdu Guest Relations Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

Gulbhar

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Abdulrahman

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the property is good and luxury, friendly staff, the only notices are that they don't allow any kind of food delivery, not allowed to bring any food and at the same time they don't have a good restaurant, the over night menu just room service and very bad food ( I tried Pizza which was nasty) another thing the laundry be said "express within same day service" with extra charge, but actually I got my laundry after tow days, in general, the hotel is good and worth to be 5 star hotel if they solve those issues
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 15 aug 2023
Dear Valuable Guest First of all, we would like to thank you for your valuable comments about your recent experience for our hotel. The problems you faced about our restaurant and pizza and laundry service, was shared with the relevant units and necessary information was provided. Your negative comments are light our way to find the perfect one. Thank you very much again for choosing İstanbul Gonen Hotel for your stay in Istanbul and we look forward to welcoming you back.Kind regardsFirdes Aydogdu Guest Relations Supervisor