Panorama kamer, uitzicht op zee | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Kalyon Hotel Istanbul

4 out of 5
Kalyon Hotel Istanbul
Kennedy Caddesi no:34, Sultanahmet, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 295 van 692 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 240 van 692 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 82 van 692 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 692 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 692 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Guner

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooie locatie,vriendelijk personeel en nette hotel
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 17 jun 2023
Dear Guner,Thank you for taking your valuable time to give us feedback.We are pleased to learn that you were happy with your stay.We would like to welcome you again on your next travels.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Necmi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Er was een verbouwing aan de gang aan de achterzijde van het gebouw. Pal langs onze slaapkamer. Elke ochtend af 7 uur geluid van boren, hameren enz. Ook in t wknd aan het werk. Na klagen wel iets later begonnen maar van rsut geen sprake. Waren daar voor 3 dgn rust maar helaas. Bedden slechte kwaliteit. Ventilatie niet op orde. Geur van sigaretten regelmatig door de kamer terwijl wij zelf niet roken.
3 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

walied

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
this is definitely not a 4 star hotel
this is definitely not a 4 star hotel. ventilation in the room is not good, you cannot operate heating / air conditioning in the room itself, this is operated from a central location, so the room can become too hot or too cold at night. mini-fridge in the room is turned off, if you turn it on to store your food/drinks, it will be turned off by housekeeping the next day. hotel is located in a busy location and the rooms are not soundproof, this in combination with the temperature in the room and the call to morning prayer makes the night uncomfortable. Also the two persons bed is too small for 2 persons. The staff is friendly and the location of the hotel is good.
6 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Erdem Katırcı op 3 apr 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We noted your comments. Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammet

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Erdem Katırcı op 15 nov 2021
Dear Guest, Thank you for your time to share your feedback with us. Hope to welcoming you back. Kind regards

8/10 – Goed

Yavuz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Erdem Katırcı op 3 nov 2021
Değerli Misafirimiz, Konaklamanıza ilişkin değerlendirmeniz için teşekkür ederiz. Konuklarımızın geri bildirimleri bizler için önemlidir. Bir sonraki seyahatinizde sizleri yeniden ağırlamak isteriz. Saygılarımızla

10/10 – Uitstekend

Aslihan

2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Wat ik minder vond was dat ik bij aankomst een kamer in slechte staat kreeg met 2 een persoons bedden terwijl ik voor een grote 2 persoons bed had geboekt en de zeezicht waar ik voor betaalde kon ik zien als ik met een boog om de hoek keek. Gelukkig werd het kamer probleem de volgende dag opgelost. Personeel was wel behulpzaam. Hotel kan wel een opknap beurt gebruiken.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Kalyon Hotel Istanbul Team op 22 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your time to share tthis feedback with us. We are looking forward to host you again. Regards.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van . op 27 dec 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Hotel ligging vlak bij belangrijkste toeristische attracties op loopafstand.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Front Office Supervisor op 29 sep 2018
Dear Valued Guest, Thank you for time to write your comment regarding your recent stay with us. Looking forward to host you again. Regards.

2/10 – Ontzettend slecht

S, amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het enige positieve was dat wij uitzich hadden.
Het enige positieve was dat wij uitzicht hadden op het water. Kamers waren slecht het stinkt enorm naar riolering waardoor je niks kan doen op de kamer alleen kokhalsen. Na 10 keer klagen kwam er uiteindelijk iemand langs maar kon niks doen alleen kamergeur sprayen. Daarna werd er een suite beloofd maar bleek toch al bezet te zijn dus kregen we een nog kleinere kamer dan dat we al hadden. En hotelpersoneel was onbeleeft en niet begripvol. Ondanks ze wisten over de stank kregen we deze kamer. Je betaald een enorm bedrag voor iets waar je niks aan hebt. Misschien net 1 ster waard. Nooit meer en zeker niet aan te bevelen.
4 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Front Office Supervisor op 11 jul 2018
Dear Guest, Thank you for your time to your comment. Regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super leuk hotel
ik zou dit hotel iedereen aanbevelen, dicht bij het centum. Het personeel is ook heel erg vriendelijk. goed verblijf gehad. hopelijk tot de volgende keer. :)
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Front Office Supervisor op 8 apr 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your time to write this beautifull coment. We would like to host you again in Kalyon Hotel İstanbul. Best regards

8/10 – Goed

Hasan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Gezin met volwassen kinderen, Nuenen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed gelegen prima hotel
Het was een prima hotel, goed gelegen tov bijzienswaardigheden, we konden veel te voet bereiken en hadden vanuit (dure) kamer prachtig uitzicht op zee met dolfijnen en schepen. Er loopt een drukke weg, aan de zeekant, voor het hotel langs, maar met ramen dicht en airco aan hoef je hier geen last van te hebben. Voor de prijs van een kamer had het ontbijt wel inclusief mogen zijn.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
stedentrip
Uitstekende ligging tov de bezienswaardigheden. Het ontbijt is echter niet op temperatuur. Na negenen is het dus koud !!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte ligging aan de oevers van de Bosporus
Zakelijk, strak en schoon hotel. zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. voor vakantiegangers wellicht een iets te strakke/zakelijke uitstraling. dit wordt weer goedgemaakt door de perfecte ligging: aan de Bosporus en dichtbij de bekende bezienswaardigheden en het oude centrum van Istanbul.

6/10 – Redelijk

JM, Amstelveen, Netherlands

Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Tasaddooque

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What I didn't like is no air conditioning even though the temperature was quite warm. We should have the choice whether we need A/C or not. If you cannot sleep well at night because of temperature that ruins staying in any hotel.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Bettina

Reisde met familie
Positief: Netheid
Die Zimmer sind mittlerweile in die Jahre gekommen und brauchen dringend eine Auffrischung. Toilettenbürste kennen die nicht. Klimaanlage und die Lüftung im Badezimmer verdreckt. Das Personal beim Frühstück sehr unfreundlich. Das Frühstücksbuffet ist sehr gut. Das übrige Personal sehr nett. Die Lage ist ausgezeichnet. Wir waren das 2.Mal in dem Hotel und würden es mittlerweile nicht mehr weiterempfehlen.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Erdem Katırcı op 4 apr 2024
Dear Bettina,Thank you for your feedback.All guest reviews are very important for us. All the details you mentioned were noted and shared with the relevant department managers. In order to provide the best service, necessary trainings are provided continuously. We would like to welcome you again for your next stays and provide you with our best service and meet your expectations.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Tasaddooque

Reisde met partner
Next to Marmara sea
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Erdem KATIRCI op 27 mrt 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your feedback regarding your recent stay with us.Looking forward to welcoming you back.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Bredell

7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Erdem Katırcı op 25 mrt 2024
Dear Bredell,Thank you for your time to share your feedback with us.We are looking forward to welcoming you.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Gul

Zakenreiziger, Reisde met familie
Had someone claiming to be a repairman try to get into my daughter’s room at 1:30 in the morning. Luckily she had the secondary latch in place. When we reported it to the desk, they had no record of a repair request and acted like it was no big deal. VERY POOR SECURITY FOR GUESTS…
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Erdem Katırcı op 13 feb 2024
Dear Gul,Thank you for your feedback. I am sorry for the issue you shared. I will discuss with all my team members and analyse the issue.For your information.Erdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Israa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Erdem Katırcı op 12 feb 2024
Dear Israa,Thank you for your time to share your feedback with us.We are looking forward to welcoming you back.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

8/10 – Goed

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Erdem Katırcı op 12 feb 2024
Dear Ian,Thank you for your time to share your feedback with us.We are looking forward to welcoming you back.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Tolga

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 12 feb 2024
Dear Tolga,Thank you for your time to share your feedback with us.We are looking forward to welcoming you back.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Renovating-noises in the mornings and sewage smell
There were renovation-noises in the mornings, the hotel were renovating the rooms next to the reserved rooms. The water in the bathroom stank of sewer. The location and view were good. Service was polite and good.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Zafer

5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sabah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ersin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 15 nov 2023
Sayın Ersin Bey,Konaklamanıza ilişkin geri bildirim için teşekkür ederiz.Konaklamanızdan memnun ayrıldığınızı öğrendiğim için mutluyum.Sonraki konaklamalarınızda sizleri yeniden ağırlamak isteriz.Saygılarımızla

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cadre idéal et équipe au top
C'était vraiment un séjour réussi grâce au professionnalisme de l'équipe et de l'accueil et le cadre idéal avec des personnes motivées et super sympathique
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 13 nov 2023
Değerli Misafirimiz,Zamanınızı ayırarak konaklamanıza ilişkin geri bildirimde bulunduğunuz için teşekkür ederiz. Konaklamanızdan memnun ayrıldığınızı öğrendiğimiz için oldukça mutluyuz. Tüm ekibimiz mutlu konuklar yaratma anlayışı ile hizmet etmektedir. Sonraki seyahatlerinizde sizleri yeniden ağırlamak isteriz.314 / 5.000Çeviri sonuçlarıÇeviri sonucuDear Guest,Thank you for taking the time to provide feedback regarding your stay. We are very happy to learn that you were satisfied with your stay. Our entire team serves with the understanding of creating happy guests. We would like to welcome you again on your next travels.Kind regardsErdem KATIRCIFront Office Manager

8/10 – Goed

UMUT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 27 okt 2023
Değerli Misafirimiz,Konaklamanıza ilişkin geri bildirimde bulunduğunuz için teşekkür ederiz. Konaklamanız boyunca aldığınız hizmetten memnun kaldığınızı öğrenmek bizleri mutlu etti. Sonraki seyahatlerinizde sizleri yeniden ağırlamak isteriz.SaygılarımızlaErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 26 okt 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your time to share your feedback with us.We are looking forward to welcoming you back.Kind regardsErdem KATIRCIFront Office Manager

8/10 – Goed

Islam

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 26 okt 2023
Dear Islam,Thank you for your time to share your feedback with us.We are looking forward to welcoming you back.Kind regardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very convenient location, within minutes of where we wanted to go, very friendly and helpful staff,
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 17 okt 2023
Dear Stefan,Thank you for your time to share your feedback with us.We are very happy to read that you satisfied with our service during your stay.Looking forward to welcoming you back.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Gunda Maria

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 7 nov 2023
Dear Gunda,Thank you for your time to share your feedback with us.We are lookşng froward to welcoming you back.Kind regardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Fahriye

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 17 okt 2023
Değerli Misafirimiz Fahriye Hanım,Konaklamanıza ilişkin geri bildirimde bulunduğunuz için teşekkür ederiz. Konaklamanızdan memnun kaldığınızı öğrenmek bizleri çok mutlu etti. Siz değerli konuklarımızın geri bildirimleri bizleri oldukça motive etmektedir.Sonraki seyahatlerinizde sizleri yeniden ağırlamak isteriz.Saygılarımızla.Erdem KATIRCIFront Office Manager

8/10 – Goed

Joseph

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was all very nice, clean, the staff was friendly, and a great location. but for the price we had to pay for breakfast and for a taxi to the airport where there were cheaper hotels that included both. Other than that it was a great hotel
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 17 okt 2023
Dear Joseph,Thank you for your time to share your feedback with us.We are happy to hear that you were pleased with your stay.Looking forward to welcoming you back.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Frida

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good and safe Excellent attention from staff
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 17 okt 2023
Dear Frida,Thank you for taking your valuable time to share your feedback with us regarding your recent stay with us.We are delighted to read your comment.Looking forward to welcoming you back.Kind regardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Hakan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 17 okt 2023
Sayın Hakan Bey,Konaklamanıza ilişkin geri bildirimde bulunduğunuz için teşekkür ederiz.Konaklamanızdan memnun ayrıldığınızı öğrendiğimiz için mutluyuz.Sizleri sonraki seyahatlerinizde yeniden ağırlamak isteriz.SaygılarımızlaErdem KATIRCIFront Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Jamal

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The air conditioning is a big problem. The rooms are hot. The AC is poor and it only stays on for four hours. The room never gets cool. The staff is unwilling to address it. They just they are working on it. Then you return to a hot room. If you pay $200 a night for a room they shouldnt be cheap about the air conditioning. Honestly the hotel in general isnt that great. But the AC makes it a total deal killer.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 22 aug 2023
Dear Jamal,Thank you for your feedback. I am sorry to learn that you were not satisfied with your stay. Due to the electrical problem caused by the extremely hot weather, our air conditioning system could not work efficiently. However, this problem has been resolved. I would like to express my apologies again for the problem you experienced in this regard. We would like to welcome you again on your next trip and we would like you to leave the hotel with better memories. Sincerely regardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Farhat, Ashburn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The ocean view, cleanliness, good breakfast, and helpful staff
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 31 jul 2023
Dear Farhat,Thank you for your time to share your feedback with us.We are happy that you left satisfied with your stay.Looking forward to welcoming you back.Kind regardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Sinan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel
Hotele giriş yaparken güzel karşılandım ve oda hazırdı, oda şehir manzaralı olmasına rağmen güzeldi, genel olarak temizdi yalnız kat personelinin pekte özenli olduğunu söyleyemem mesela tuvalet kağıdı bittiği halde dikkat edip tuvalet kağıdı bırakmamaları hatta bu bir güne mahsus değil ikinci gün dahil tuvalet kağıdı bırakılmadı , şahsen gidip resepsiyondan talep etmek zorunda kaldım, temizlik yapıldıktan sonra kusura bakmayın şu an odaya bırakılacak havlumuz yok dendi daha sonra getiririz dediler ve evet tam dinlenmeye çekilirken tekrar kapıyı vurup havlu getirmeleride ayrıca bi özensizlik, ama genel olarak güzeldi şehir merkezine ve bir çok yere yürüme mesafesinde ve sahil karşısında olması ayrıca güzel.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 31 jul 2023
Sayın Sinan Bey,Konaklamanıza ilişkin geri bildirimde bulunduğunuz için teşekkür ederiz.Misafirlerimizin değerlendirmeleri bizler için oldukça önemlidir. Değindiğiniz konular not alındı ve gerekli aksiyonların alınması için gerekli departmanlar bilgilendirildi. Otelimizden mutlu ayrıldığınızı öğrenmek bizleri mutlu etmiştir. Sonraki konaklamanızda sizleri yeniden ağırlamak isteriz.SaygılarımızlaErdem KATIRCIFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Hadi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
The hotel is located in a nice and calm area. It was easy to just walk around and most major tourist places were 15-20 min walks. From the outside and even in the lobby, the hotel looks modern and really nice. In general, Hotel is old. the staff is polite but the attitude of the employee during the check-in process was not good.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 11 jul 2023
Dear Hadi,Thank you for your feedback.We are looking forward to welcoming you back.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 10 jul 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.Regards

10/10 – Uitstekend

KUTEYBE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 23 mei 2023
Dear Kuteybe,Thank you for your time to share your feedback with us.We are happy to see your feedback.Looking forward to welcoming you back.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

4/10 – Matig

Terry

Negatief: Comfort kamer
Tired. A nice enough place well located. 3 star
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 14 mei 2023
Dear Terry,Thank you for ypour feedback.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

8/10 – Goed

Isabel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recepcion muy atenta . Bien localizado. Inconveniente habitación individual muy sencilla.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 10 mei 2023
Dear Isabel,Thank you for your time to share your feedback with us.We are happy to read that you enjoyed your stay with us.Looking forward to welcoming you back.Kind regardsErdem KATIRCIFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Jarren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 10 mei 2023
Dear Jarren,Thank you for your time to share your feedback with us.We are happy for your good rating.We are looking forward to welcoming you back.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager

4/10 – Matig

Hussein

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 10 mei 2023
Dear Hussein,Thank you for your feedback.RegardsErdem KatırcıFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Azra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Erdem Katırcı op 15 mei 2023
Dear Azra,Thank you for your time to share your feedback with us.We are looking forward to welcoming you back.RegardsErdem KATIRCIFront Office Manager