Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Magnificent Hotel

3.5 out of 5
Magnificent Hotel
Kadrga Liman Cd. No:139, Küçükayasofya - Sultanahmet, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 150 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 150 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 150 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 150 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 150 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

amir

Positief: Personeel en service
Een low budget hotel dichtb de kern bezichtigingen
Hotel is wel ok. Verwacht er niet te veel van qua conform. Wij hadden enkel ontbijt, variatie van het ontbijt was mager. Zo hoef je geen vruchtensappen te verwachten. Geen lift, dus mensen die slecht ter been of kortademig zijn, is dit hotel een afrader. Uitzicht is ook niet om over naar huis te schrijven. De ramen/balkons zijn veelal naar de binnenzijde gericht, waar men voornamelijk tegen oude dakpannen met vogelschijt aanstaart. Personeel is wel netjes, vriendelijk en beleefd! Wel iets kortaf. Het Engels beheerst men ook slecht. Kortom een prima lowbudget hotel voor een kort verblijf!

6/10 – Redelijk

Paolo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hotel è nella media ma abbiamo dovuto dormire in 4 su 3 letti. Inoltre la pulizia giornaliera veniva fatta solo su richiesta.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Olga

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
allgemein ist gut
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hasan Sermet op 28 nov 2023
danke schön

10/10 – Uitstekend

Selma

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Salih

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer wird alle 3 Tage gereinigt - sehr unfreundliches Personal. Nie wieder

8/10 – Goed

ASLIHAN

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Arne

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The hotel does not look like on the picture. There is no lobby anymore since there are 3 ATMs stuffed into the entrance and everything looks much older. Still, what you get for the money is okay. The room was clean, but a bit small and pretty loud (we were in the cellar). Wifi is fast and reliable. The bathroom looked pretty new. Our room was not cleaned once in 5 days, but I think they would clean it if we would ask them.
5 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Basim

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property have 4 floors . With out stairs !! They put me at the floor 4 .. u transfer my bages 4 floors with out elevator !
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Aysen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Good location, very basic hotel.
The price already indicated that this is a basic hotel. We had no expectations. We came in after midnight and had a appointment at 10 so we just needed to sleep and a quick shower so it was ok. The location is very good and there is a kiosk and some cafes right a cross the road. The bathroom itself and the sink in particular is really small.
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Izabela

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Riffat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 night stay. Ideal if you want to just get to the main tourist sites. People were friendly and approachable. Beds were comfortable. We were given duvets and there was a kettle which is handy if you need to make formula for baby. Shower was nice.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Soraya Rollizo

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
La ubicación perfecta, a 7 minutos de mezquita azul. El personal muy amable y muy atentos. Incluso un día el propietario nos llevó a Taksim totalmente desinteresado. Muchas opciones de restauración por la zona. Zona muy ruidosa y negativamente la limpieza durante las 5 noches alojados nos nos hicieron la habitación ningún día.
5 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Muhammad

Negatief: Netheid, personeel en service
Honest review! The room and location are really good but what give us a bad experience was the owners and people that work there. When I First arrived to check in I have been greeted with lack of respect or care in the world, I got told that the room isn’t ready yet and to come back in a hour or 2 after Check in time, 40 Minutes later they managed to give us a room which in all fairness was good and clean. We stayed there for 3 nights they never once cleaned our room or changed towels and once I asked for new towels I got told rudely to wait until the morning and ask again as it was late. Other then the owners and the son bring so Rude and careless and the fact that they don’t bother cleaning the room once you pay for it then it’s a Ok holte
3 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Karwan

Positief: Voorzieningen
13 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Petra

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das Bett war Bretthart, aus der Badlüftung lief Wasser aus der Decke direkt auf den Klodeckel. Das Telefon im Zimmer hatte keine Funktion, alle Zimmer waren die Telefone ohne Funktion. Kein Fahrstuhl. Sehr hellhörig und sehr laut in der Nacht. Unser Zimmer ging zu einem Mini Innenhof mit Notausgang die Tür war undicht und verstärkte die allgemeine Lautstärke. Kein Service beim Empfang. Laufen Bergauf war schrecklich auf dauer um zur bahn oder Bus zu kommen, geschrieben wurde es liegt direkt haha das stimmt leider gar nicht. Nie wieder
9 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Proximity to touristic sites
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van sabih op 11 jan 2022
Tank you Michael see you again

6/10 – Redelijk

Enis

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
-
-
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van sab'h op 28 dec 2021
Tanks

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
insekter
tråkig service. myror över sängen och kuddar.
5 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was close to the tourist sites, metro and shopping strips
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van magnificent hotel op 27 jul 2021
tanks a lot

2/10 – Ontzettend slecht

Abdul Shakoor

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We lost many things And they stole our iphone x from our room
10 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Hotel Magnificent op 27 jun 2021
You have booked 3 different rooms. 1 day after the event, you called and asked us to look at the room you lost, but the phone came out of another room you booked. In our 12 years of hotel management experience, we have never encountered a situation that would make us feel guilty. The hotel is monitored by 20 cameras. Please make sure of this before blaming people. Note. call us back to get your phone

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Puanlara aldanmayın
Puana bakıp aldık 3 gecelik 1 gece kalıp başka otele geçtik. Isıtması yeterli değil, tuvaletler iyi değil.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren als Familie mit Kindern in dem Hotel das Personal war sehr freundlich, zuvorkommend und hilfsbereit. Die Zimmer waren sauber und die Ausstattung waren ok wir sind im 5OG untergekommen auf der Dachterasse hatten wir einen sehr schönen Ausblick auf die Stadt sowie auf das Goldene Horn.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van MAGNİFİCENTHOTEL op 21 nov 2019
Merhaba, Sizi memnun etmiş olmaktan büyük mutluluk duyduk.Bizde sizinle beraber güzel bir deneyim yaşadık.Güzel yorumunuz için teşekkür ediyoruz. İyi günler diliyoruz. Saygılarımızla, MAGNİFİCENTHOTEL

10/10 – Uitstekend

AMJED

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to all interesting sites
The hotel is within walking distance of many of the activities and the staff were very helpful and kind. They helped us get a shuttle to the airport and made sure we get there on time. The place is cozy and the beds are comfortable. There are no elevator for those who have hard time with stairs.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Magnificenthotel op 11 okt 2019
HELLO, THANK YOU FOR YOUR KİND WORS AND CHOOSİNG TO STAY WİTH US BEST,MAGNİFİCENTHOTEL

6/10 – Redelijk

Abdul Aziz

6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

DINARA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
класс
Мы с семьей отдыхали в этом отеле в августе 2019 года,очень понравилось,всё чисто,хороший евроремонт ,удобная кровать,белоснежное бельё,приветливый персонал,всегда поможет,подскажет где что находится,местонахождение тоже удобно потому что рядом от центральной площади Султанахмеда где находятся очень много основных достопримечательностей.И цена привлекательная по сравнению с другими отелями такого уровня.
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Mahmut

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel o böldeki anayol üzerinde Sahile ve Sultanahmete neredeyse eşit mesafede 10 dk yürüme gibi.. Onun dışında verdikleri oda çok küçüktü ve perde camı tam örtmüyordu elbiselerimizle kapattık camları. İlgi alaka da pek yoktu. Öğrenci yurdunda kalıyormuşuz gibi hissettim
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite near to historical place and surrounded by food and sundry shops
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atención petsonslizada.Estsdia acogedora.Buenos anfitriones.
9 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena atención personal.Muy orgskizados.el hotel cercs de todos los sitios hostoricos
9 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Layth, Washington, D.C.

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My fiancee and I were excited about this property as it was in a good location and affordable; however, it ended up being a nightmare experience, and we were treated - without a doubt - worse than we have ever been treated by any hotel. 1. Our room was not ready by our 2pm check-in time and we had to wait until 3:30. 2. The first room we were taken to was in the basement where toilet paper and cleaning supplies were kept. There were 2 single beds, a large pipe that ran low across the ceiling, and a small window that looked onto the sidewalk above. We told the hotel manager this was not the room we booked. 3. He was remarkably unapologetic. Only after we showed him pictures of the room we booked via Expedia did he reluctantly agree to take us to another room. The second room was not much better than the first. It was barely big enough for a double bed to fit, there was no hot water, and the sheets were dirty. We again told him this was not the room that we booked 4. He took us to the third room, while complaining that he was doing us a favor and saying that this was our last chance. The third room was, in fact, the room we booked; however, when I went to check if there was hot water in the bathroom, the hotel manager started yelling at me telling me there was hot water. I told him I simply wanted to make sure. He yelled louder, got closer to me, and shouted at me to feel the hot water. 5. We didn't feel safe in this hotel, in a foreign country, so we stayed at another hotel
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alsodie kleinsten Zimmer sind zu klein und würde ich niemanden Empfehlen die anderen sind relativ in Ordnung und das Hotel hat eine Superlage.
7 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Hacer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fedt sted 👍👌
7 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Istanbul
7 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

flo, basel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
-------------------------------------------------------------------------/--------------------------
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Alim, London

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff, convenient location. Room is clean, bathroom is nice. No blanket:(
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Tayfun, Stuttgart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne gegend
Man bekommt genau das was man für sein Aufenthalt zahlt. Sehr freundliches Personal und sehr sehr saubere Zimmer. Leider habe ich nicht mehr als einen Deutschen sender im TV gefunden aber das war das kleinste Problem da man selbst oben auf der Terasse noch Super W-Lan empfang hatte.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
A legfelső szinten levő szobák nagyon kicsik és kényelmetlenek. Másik szobát kellett kérnünk, mert a fürdőszobából csatornaszag áradt :-(..de azonnal kicserélték, amikor szóltunk ez miatt.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noch nicht mal 'ne überschrift kann ich dazu finde
İch empfehle es niemanden weiter und würde auch selbst nie wieder dort übernachten.

6/10 – Redelijk

Soraya, São Paulo

Negatief: Netheid
Ótima localização
A localização di hotel nos facilitou muito conhecer a cidade em apenas alguns dias, o hotel tem serviço de transfer pago para o aeroporto, café da manhã no estilo turco.

8/10 – Goed

Alessandro, Roma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buon hotel a due passi da Sultanhamet
Premettendo che intendo presentare una visione il più possibile oggettiva dell'hotel, parto dicendo che la posizione è ottima: è a 2 minuti a piedi dalla Piccola Santa Sofia ed è vicinissimo a Sultanhamet. L'unica scomodità vera è che per raggiungere l'Ippodromo o qualunque parte fuori Fatih bisogna salire a piedi per strade in salita. Per me che sono giovane non c'è problema, e sicuramente la colpa non è dell'hotel. Il personale è cordialissimo e gentile, ha esaudito ogni mia richiesta e ha dato consigli su come spostarsi. A fine soggiorno mi ha regalato un piccolo pensiero (un papiro egiziano) come ricordo. La colazione è internazionale, senza lode e senza infamia. I prodotti sono standard e in quantità. La camera è sempre pulita e tenuta bene. L'unica nota negativa è che un angoletto del bagno rimaneva spesso bagnato e non lo lavavano ogni giorno. Comunque, la mia camera era dotata di condizionatore e sempre riordinata ogni volta che tornavo in hotel la sera. Attorno all'edificio ci sono molti localetti, caffè, pasticcerie, pub e ristorantini: ottimo, con poche lire (dunque ancor meno euro) si può cenare e saziarsi con prodotti tipici turchi, senza bisogno di perdere soldi e tempo nei fast food come Burger King o Mc Donald. Inoltre sono presenti diversi negozi di ceramiche e prodotti per l'hammam/bagno.

4/10 – Matig

Vicente

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

monica, peru

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Excellent experience
My stay was very satisfactiry. The service was very good. The recepcionust was very helpfull. The ubication was excelent. Just 10 min walking from sultanhamed. Walking distance of a lot of places. The room was nice and the bathroom also. The neighberhood was ok day and night. Really vert good option.

8/10 – Goed

diana carolina, Bogotá

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Desayuno
El desayuno debería ser tipo bufet

2/10 – Ontzettend slecht

Yilmaz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schlecht,schlechter am schlechtesten
İch kann nur jedem abraten,Bettwäsche waren dreckick wollte gewechselt haben ,in vier tagen waren sie nicht in der Lage.Zimmer war unter aller sau.Es war kein Hotel sondern pansion!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer