Trap

Beoordelingen van Marmara Place Old City Hotel

Marmara Place Old City Hotel
Inebey Mahallesi Gazi Mustafa, Kemal Pasa Caddesi No:11 Yenikapi, Istanbul

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 75 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jimmy

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The manager of the SPA told us we can use the Hamman and Sauna only during the day, not at nights.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel good location beside metro stations
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Georgees

11 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van mehmet basank op 15 aug 2023
thank you for stayed whit us we hope to see you agein

10/10 – Uitstekend

tambala

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is excellent. Metro is 3 minutes. Aksaray tram same. Shopping and restaurants are available.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van MEHMET BASANK op 17 jun 2022
THANK YOU FOR STAYED WİHT US WE HOPE TO SEE YOU AGEİN

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A eviter si on est non fumeur
Deçu par la non propreté dans la chambre et surtout l’odeur de tabac omniprésente même en demandant une chambre non fumeur car c’est un hotel pour fumeurs. Les serviettes de toilette sentent le tabac froid Le petit déjeuner était plus du salé que du sucré. Les petits échantillons de gel douche et shampooing étaient tous collants a l’extérieur. et heureusement. c’était pour une seule nuit! Points positifs : personnel agréable et a l’écoute du client. Et terrasse du petit dej agréable car au 7e etage avec vue sur le port
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Mustafa

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Ahmed

4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van MEHMET BASANK op 9 apr 2022
THANK YOU FOR STAYED WHİT US WE HOPE TO SEE YOU AGEİN

8/10 – Goed

elayachi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel endroit proche du métro 4 stations de takssim Personnel très aimable Mahmet le gérant et mahmet a la réception ils parlent arabe anglais français donc pas de problèmes pour la communication Je vous le conseille fortement
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van MEHMET BASANK op 4 apr 2022
THANK YOU FOR STAYED WİHT US WE HOPE TO SEE YOU AGEİN

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Laut
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van MEHMET BASANK op 26 aug 2021
THANK YOU FOR STAYED WİHT US WE HOPE TO SEE YOU GAEİN

8/10 – Goed

Erdinc

1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van MEHMET BASANK op 30 nov 2020
BİZİMLE KONAKLADIGINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER SİZİ TEKARADAN ARAMAIZDA GÖRMEKTEN GURUR DUYARIZ

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's ok
It's was very good
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van departman meneger .. mehmet basank op 22 jul 2019
thank you so much to stayed whit us we hope to see you agein ..

2/10 – Ontzettend slecht

Traveler

Negatief: Netheid, voorzieningen
Only location near to every thing and metro station
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van departman meneger .. mehmet basank op 7 jul 2019
thank you for stayed whit us we hope to see you agein

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van departman meneger .. mehmet basank op 7 jul 2019
thank you for stayed whit us we hope to see you agein

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van departman meneger .. mehmet basank op 7 jul 2019
thank you for stayed whit us we hope to see you agein

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kleine Zimmer sehr klein nicht Familien freundlich
7 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Bahzad, Stockholm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell
Fina rum,fint städad men särkslit personalen som var utmärkta i servicehantering. Bra frukost och ett riktigt bra hotell. Jag rekommenderar detta hotell till alla, jättefint läge mitt i stan. Men som sagt återigen, oerhört bra och kompetenta personal. Gjorde min vistelse 100 gånger bättre.
5 nachten verbleven in september 2018
Reactie van departman meneger .. mehmet basank op 19 sep 2018
thankyou so much for stayed whit us mr bahzad .. we hope to see you agein ..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Friendly staff ;)))
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van departman meneger .. mehmet basank op 11 jun 2018
thankyou for stayed whit us we hope to see you agaın ..

10/10 – Uitstekend

Ayad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van mehmet op 19 mei 2018
thankyou soo much for stayed whit us we hoop to see you agein ..

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hat nichts zu tun mit 4 Sterne Hotel
Sehr enttäuscht ☹️ Sauberkeit null Frühstück sehr negativ ,haben ausserhalb gefrühstückt
5 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Hasan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Reactie van mehmet op 19 mei 2018
thank you for stay whit us we hope to see you agein ...

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berbat
Bize önce camsız bir oda verdiler, ardından yeni bir odaya yerleştik orda’da yatak yüzleri değişmemiş ve banyo tuvalet önceki misafirin artıklarıyla doluydu. Sonra üçüncü odaya geçtik, ve durum farklı değildi, busefer tuvalet “temiz” ama yatak odası berbat, yatak yüzünde kan lekesi ve kıllar vardı, ne yastık nede yorgan yüzü değişmemişti, sadece düzeltilmiş, yerler toz içinde. Akşam resepsiyon’da genç bir çalışan vardı söyledim hemen surat yaptı, odaya yerleşmeden önce kontrol etseydiniz diye bide dayılandı, sanki ben otelin temizlik müdürüyüm, istemiyerek biriyle yeni yüz yolladı, beraber değiştirdik. Istanbul‘da büyük küçük çok otelde kaldım, ama en berbatı buydu

2/10 – Ontzettend slecht

abdul zahir, uae

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything they write in internet all lie no massage no spa no sona sample breakfast nothing else
11 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van departman meneger .. mehmet basank op 10 feb 2018
the sauna its opining afternoun every day olsa there is a massege . and please tell me what you didint fınd in breakfast. there is a 30 kind of breakfast.

6/10 – Redelijk

moh, amman

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location but bad roooms
The room was very small with no windows or ventilation , i spend that night with an opened door!
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van mehmet op 10 feb 2018
hello mr. mohammed . you are stıll our hotel .your reservatıon was last minute ı told you, there is a just one room ı dont want to give you, but you can see the room ,also you look to room you sad ıt sok ı can stay. after day ı change your room ..

10/10 – Uitstekend

Ismet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pierre perde adıyaman ismet yoldaş
mükemmel idi
2 nachten verbleven in oktober 2017
bizimle konakladıgınız için teşekkür ederizx tekrar bekleriz

8/10 – Goed

Emrullah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adres yanlış
Mualesef otelinizde konaklayamadık sebebi ise yandekse otelinizin ismini yazdık bizi şişlide sizin otelle alakası olmayan bir ötele götürdü tekrar yazdık yine aynı yere gittik Google’dan yazdık dolandık yine aynı ötele geldik İstanbul trafiği malum iki buçuk saat dolandık size ulaşamadık gece geç saat oldu başka bir otelde konakladık yandeksdeki adres doğruluğunuzu kontrol etmenizi rica eder otelinizde konaklayamamın üzüntüsünü belirtir çalışmalarınızda başarılar dilerim
1 nacht verbleven in november 2017
degerlendirmenizi dikkate alacagız tekrar bekler iyi günler dilerim ..

10/10 – Uitstekend

Svetlana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Удобно и недорого
Отель отлично расположен рядом со станцией метро, можно за полчаса доехать до аэропорта без пересадок. Номера удобные, единственный минус - номер был прокуренный. В остальном нареканий нет. Пользовались спа - все понравилось. За ту цену, которую заплатили за отель, получили даже больше, чем ожидали.
1 nacht verbleven in november 2017
thankyou soo much mrs. svetlana ı hope to see you ageın to our hotel..

6/10 – Redelijk

Hani

Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Derya

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BERBAT BIR HAFTASONU TATILI TERCIHI
okadar lagbalı calısanları varkı bıze ısmımızle hıtap edıldı ayrıca 1 gun boyunca sular yoktu carsaflar rezalettı
1 nacht verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Naci

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rezillik
Otel odaları çok küçük,temizlik hijyen kesinlikle yok.Kahvaltı yemek pansiyonlarda dahi, buradan çok daha iyidir.Kahvaltı diye akşamdan kalan ne varsa (rus salatası,salata, lahana vs. )dizmişler.Kesinlikle tavsiye etmiyorum.Paranızla rezil olmayın diyorum.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

ALI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not good to stay this Hotel
Not Good, specially book this hotel for Turkish Bath but , we never managed to go in . They told us people is in , wait hours again they said ladies in ..! When we ask any questions Their attitude was terrible , never said sorry .. We never book this hotel again ...
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

mahdi, lebanon

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nice
Nice in respect to price Near the metro Close to the city
3 nachten verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

mohamnad , London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really good
Nice hotel with good location and clean ..... ...... ..... .... .... ....

10/10 – Uitstekend

DDMFASHION, canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hôtel
I will come back to this hotel every time when i will be in Istanbul.

8/10 – Goed

Cristian, Ljungby

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marmara hotel
Det var okj. Vi hade en bra resa och hotel var okj för oss. Tack!

8/10 – Goed

MOHAMAD JAMAL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
العاملون بالفندق محترمون

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

8/10 – Goed

hamar, paris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel tres bien situé, quartier trés animé.
Hotel très charmant et très confortable. Un très bel accueil avec un personnel à notre écoute. Un super et inoubliable séjour.

8/10 – Goed

Elie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Taoufik, Montreal, Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very close to what needed to be seen or done
Hotels is under cleaning ( mostly paintjob). Needs just anlittle care for some rooms. However close to all needed to be seen or done in Istanbul. Breakfast was enough and good. It is a recommended hotel, since even staff is well responding, polite and really helpful. I will certainly stay in on my nexr April stay in Istanbul. One thing: if you are looking for some relax, don't choose street rooms: noisy because of one of the mainstreets in Istanbul. Also don't get out at Aksaray metro station. It is very close ( even not 100 m from Yenikapi station), and last: this is to the hotel Manage ( very nice guy by the way!): plese bust the but of your sauna guy: too lazy and not helpful at all. Over all, it is a real budget and clean nice hotel to choose in Istanbul!!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Hotellet ligger i nærheten av kollektivttrafikk
Frokosten var ikke bra nok, de som jobbet der virket verdig kald. En dag kom vi litt før klokka 10, fikk beskjed om tiden var over for frokosten. Selv om de hadde sagt personlig til oss og skrevet at frokosten er til klokka 10! De banket på døren flere ganger om de skulle vaske rommet, det ble litt irriterende for oss rett og slett.

8/10 – Goed

Madeha, Egypt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and cheap hotel . Friendly staff
Was great

6/10 – Redelijk

Hasan, المملكة العربية السعودية

Negatief: Comfort kamer
تجربة ليست سيئة ولكن لا أود أن أكررها
- الفندق بشكل عام نظيفه وموقعه جيد لمن يزيد التسوق لانه بجوار محلات الجملة والسوق لذا خذ فالاعتبار ان المكان ازعاج ومزدحم ولاينفع للعوائل المحافظة .. اسفل الفندق ..!!! - موظفوا الاستقبال عاديين واستقبالهم عادي - اول وصول لي طلبت سجادة والسفتي بوكس ووفر لي مباشرة ولم اجرب اي خدمة بعدها سوى خدمة نظافة الغرفة وكانت جيدة - الغرفة جدارها مرطب والدهان مكسر وباب الحمام يفتح على باب الخروج في كل دخول للغرفة ويكون باب الحمام في الوجه يضرب في بابالغرفة ستائر الغرفة متسخه وغير مثبته و النافذة غير مثبته ايضاً وازعاج الشارع كله عندك فالغرفة .. - اهم شي الدنيا برد وكان السخان ما يشتغل اخر الليل .. عجيب .. وللتاكد شغلت الدش والمغسلة على الحار وتركتها لاكثر من عشر دقايق بلا فائدة وكررت لليلتين متوالية .. اما في الصباح يعمل !! - الافطار بالنسبة للفندق جيد جداً - عني لن اكرر الزيارة للفندق مرة ثانية - الفندق بجوار محطة المترو مباشرة

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bra hotill
man kan se bra hotil

8/10 – Goed

maria a, tucuman argentina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
familiar lindo recomendable
Esta buena la relacion precio calidad . esta en una zona movida y comercial . la atencion y predisposicion del personal es excelente. Es recomendable

10/10 – Uitstekend

Teemu-Ville

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
worse hotel ever i stayed in my whole life
The Hotel pacilities is the worse ever i stay in my entired travel in my life ,. when i check in i was told that the elevator is not working but tomorrow will be ok but i been stay there 1 week till i check out the lift is still not working ,. Imagine my room is on the & floor i need to use the Stairs everytime i go out and had my breakfast the restaurant is on the Lobby mean u need to use stairs 7 Level coz the lobby is different level from the Rooms in the first floor ,. i dont recommend this for whose travelling who had a Child too risky and for those travelling who need to walk alot for seight seeing ,. Staff is good they will help u ,. but the Managements i think is Greddy just take money from the costumer but they had pacilities not working good ,. food is the same every morning ,. Bad Bad Bad dont ever to think to stay in this Hotel ,....