Receptie

Beoordelingen van Uranus Istanbul Topkapı

5 out of 5
Uranus Istanbul Topkapı
Merkezefendi Mah Mevlana Cad No 112 1, Zeytinburnu, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 244 van 576 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 161 van 576 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 75 van 576 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 576 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 60 van 576 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Abdellatif

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Gulcan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke personeel, goed locatie, hygiënische hotel
2 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Cem

7 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Huseyin

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed overzichtelijk, vriendelijk pers p neel Minder goed Airco werkte niet s nachts 25 gr in kamer, na 3 keer melden is airco gemaakt, wc knop kapot, handoeken werd niet vervangen en shampoo /douchegel werd niet geleverd . Op alle verdiepingen worden gerookt Misschien moeten ze Europeanen en mensen uit midden oosten op aparte verdiepingen plaatsen, de niet Europeanen zijn luidruchtig tot midden in de nacht.
5 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Top hotel
Leuk hotel maar wel ver buiten het centrum van Istanbul. Erg afgelegen en weinig te doen in de nabije omgeving. Familiekamer was top. Twee kamers met een tussendeur ertussen, erg fijn op deze manier want als gezin hadden wij de beschikking over 2 badkamers.
7 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in september 2020
Reactie van uranus op 17 sep 2020
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Uranus Topkapı Hotel for your stay. Regards, Uranus Hotel Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van mercure op 1 apr 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your time to evaluate your recent stay. Looking forward to seeing you with us again in the near future. Best Regards, Gulgun Bilgili Guest Relations Executive

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van mercure op 14 jan 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback after your recent stay at Mercure Topkapı İstanbul. We sincerely regret that we failed to meet your expectations fully. We look forward to welcome you back to show you that we can do better and have the opportunity to create a memorable stay. Please accept our sincere apologies for failing to service you properly. Best Regards, Gülgün Bilgili Guest Relations Executive

10/10 – Uitstekend

Ali, ZAANDAM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk en schoon hotel. Goede ligging en ruime kamers. Zeker een aanrader!
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van mercure op 17 nov 2018
Dear Mr.Ali,It was a pleasure to read your kind feedback. Thank you for all your nice comments. We look forward to welcome you back soon. Sincerely, Gülgün Bilgili, Guest Relations Executive

8/10 – Goed

M, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super personeel. Alleen ligt het hotel pal naast een snelweg. De isolatie is niet goed. Je hoort het verkeer. Verder is de kamer super ingericht. Goede faciliteiten aanwezig in het hotel.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van gulgun op 5 nov 2018
Dear MrZekerijah , Thanks a lot for your lovely words and nice comments. We are very happy to learn that you have enjoyed your stay and our services. We look forward to welcome you back soon. Gülgün Bilgili Guest Relations Executive

8/10 – Goed

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel maar eet er niet
Receptie, kamer, ontbijt perfect. Restaurant ver beneden peil hotel, vertalingen van gerechten die niet kloppen (tandoori is turks volgens hen) kwaliteit vlees , 20% van de desserten op kaart zijn maar aanwezig.
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van mercure op 14 okt 2018
Dear Mr.Bruno, Thank you for your feedback after your recent stay at Mercure Topkapı İstanbul. I hope that we may be able to welcome you back very soon. Best Regards, Gülgün Bilgili Guest Relations Executive

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prettig hotel, alleen als je iets op je kamer vraagt duurt het erg lang ( volgende dag ) voordat het komt. Voor de rest is het een goed hotel
5 nachten verbleven in september 2018
Reactie van gulgun op 19 sep 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback after your recent stay at Mercure Topkapı İstanbul. We would like to mention that we are grateful to you for your concerns. We shared your feedback with concerned departments and we assure you that we will take necessary actions as soon as possible. We look forward to welcome you back.Best Regards, Gülgün Bilgili Guest Relations Executive

8/10 – Goed

sevil, erd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Vriendelijk personeel, kamers worden dagelijks schoon gemaakt. Eten is goed.
Reactie van Mercure op 16 mrt 2017
Dear Ms. Sevil, Thanks a lot for your lovely words and nice comments. We are very happy to learn that you have enjoyed your stay and our services. We look forward to welcome you back soon. Best Regards, Gulgun Bilgili Guest Relations Executive

8/10 – Goed

Hüseyin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes und vielfältiges Frühstück

10/10 – Uitstekend

Sevilya

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maxil dasan vijayaharan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kemal

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

ABDELALI, Brooklyn

Positief: Netheid, voorzieningen
Beautiful place , Excelence experience.
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Kemal

16 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kemal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent. Restaurant little bit expensive but Excellent. 👍👍
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Avazova

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent

10/10 – Uitstekend

Avazova

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent

8/10 – Goed

Atmane

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Sameer

10/10 – Uitstekend

Pinar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herşey çok iyiydi
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Bushra

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing around the property. Apart from that, staff were nice and accommodating. Beds were comfortable, bathroom had soaps but no toothbrushes or toothpaste which the hotel wrote in their book they will be happy to give. Shower was really nice and warm!
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Ricardo

Negatief: Personeel en service
Some workers were extremely rude, one guy in particular at the front desk.

8/10 – Goed

abir

4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ahmet

2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Lale

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Hüseyin Mertcan

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nazir

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
They are ripping off guess in Restaurant and bad customer representative
6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Gökhan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sergiy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good , but was too hard pillow
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Mahii

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was rude, unhelpful, and inconsiderate. They couldnt look up our booking, and didnt even try. I gave him our confirmation number and without typing it, he said, "it's not there". The booking website tried contacting the hotel to help find our booking, the hotel staff wouldnt answer their call. Unbelievable. The hotel room were small, congested and ended as soon as you walk in. The mattress was very uncomfortable. Sink was clogged and ac wouldnt cool. Waste of money. Staff needs to be taught customer service.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mosa

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Farah, San Antonio

8 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

U

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kemal

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Ahmet

Negatief: Personeel en service
5 * olacak bir otel değil
İki Yıldız fazla olan bir yer.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Mohanad

Zakenreiziger
Positief: Netheid
All hotels have breakfast when i made reservations no one told me no breakfast
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Ibrahim

Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Dincay

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mehmet

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

cengiz

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

TOLGA

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Salem Idris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel good location
Whether it was amazing
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sercan

7 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Ayanle

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service too slow sometimes they forget about you
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Ibrahim

4 nachten verbleven in september 2023