HOTEL R9 The Yard Iwakuni
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Iwakuni
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Iwakuni





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Alle foto's voor Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Asahimachi 2-8-47, Iwakuni, Yamaguchi, 740-0024
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Iwakuni
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Iwakuni Station Nishi
Toyoko Inn Iwakuni Station Nishi
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 684 beoordelingen
De prijs is € 45
21 nov - 22 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Iwakuni Iwakuni
HOTEL R9 The Yard Iwakuni Hotel
HOTEL R9 The Yard Iwakuni Iwakuni
HOTEL R9 The Yard Iwakuni Hotel Iwakuni
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Iwakuni
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
18 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Noriko
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Takeshi
19 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeshi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
マコト
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
マコト
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra, Ann Arbor
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiki
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiki
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alfonso
27 sep 2025
Alfonso
14 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
12 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nickolas
13 sep 2025
Nickolas
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Maxine
Reisde met een groep
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maxine
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Toshio
Reisde met familie
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshio
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
21 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KAORI
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



KAORI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
hiraoka
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hiraoka
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kazutoshi
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazutoshi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ひろし
Reisde met partner
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろし
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Zakenreiziger
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Small but comfortable
Andrew
19 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
atsushi
Reisde met familie en kleine kinderen
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
atsushi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
Zakenreiziger
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
17 jul 2025
Andrew
20 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ひであき
28 jun 2025
Positief: Netheid
ひであき
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ryan
Zakenreiziger
6 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daphne
Reisde met familie en kleine kinderen
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daphne
6 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
??
Reisde met familie
14 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025








