Golden Tulip Jaipur

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Golden Tulip Jaipur

Terras
Interieur
Lobby
Cocktailbar
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Presidentiële suite, 1 kingsize bed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Junior suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 60 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite, 1 kingsize bed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Executive kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 41 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Opp. Gpo Mi Road Behind Jangid Bhawan, Jaipur, Rajasthan, 302001

In de buurt

  • M.I. Road - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Bapu Bazaar - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Stedelijk Paleis - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Hawa Mahal - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Johri Bazaar - 2 min. rijden - 1.8 km

Lokaal vervoer

  • Sindhi Camp, metrostation - 8 min. rijden
  • Choti Chaupar Station - 18 min. lopen
  • Sanganer Airport (JAI) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Lassiwala - ‬3 min. lopen
  • ‪Dagla The Rooftop - ‬5 min. lopen
  • ‪Indian Coffee House - ‬1 min. lopen
  • ‪Niros - ‬3 min. lopen
  • ‪Best Bon Patisserie Cafe - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Golden Tulip Jaipur

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Hawa Mahal
Met voorzieningen zoals een gratis uitgebreid ontbijt, een nachtclub en een dakterras kom je niets tekort bij Golden Tulip Jaipur. Het plaatselijke restaurant Marigold serveert ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een koffiebar/café en een kapsalon kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een fiets ter plaatse en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, oppasservices (toeslag) en wasservices
Kamervoorzieningen
Alle 102 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien leuke extraatjes zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Herbruikbare koffie-/theefilters, recycling en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met regendouches en milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Jaies Cafe
  • Marigold
  • Safa Bar

Dingen om te doen

  • 24-uurs toegang tot het zwembad
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Fietsen
  • Fitnesscentrum
  • Nachtclub

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kinderactiviteiten onder toezicht
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum (400 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 4 etages
  • Balzaal
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Waardige omgang met wilde dieren in gevangenschap

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv met premium kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Herbruikbare koffie-/theefilters
  • Kluisje
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recyclen
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Let op: Deze accommodatie accepteert geen PAN-kaarten als identificatiebewijs.
Vroeg inchecken en laat uitchecken is mogelijk onder voorbehoud van beschikbaarheid. Hiervoor gelden toeslagen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 6 kinderen, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 4999
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 2499 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1500 per persoon (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het is niet toegestaan om van buitenaf eten en drinken mee te nemen naar de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

24 uur per dag toegang tot zwembad
Bij deze accommodatie is geen alcohol toegestaan.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot het zwembad, de healthclub, de fitnessfaciliteiten en het bubbelbad toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden Tulip Hotel Jaipur
Golden Tulip Jaipur
Jaipur Golden Tulip
Golden Tulip Jaipur Hotel
Golden Tulip Jaipur Hotel
Golden Tulip Jaipur Jaipur
Golden Tulip Jaipur Hotel Jaipur

Veelgestelde vragen

Is Golden Tulip Jaipur voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad en een buitenzwembad. Je hebt 24 uur per dag toegang tot het zwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Golden Tulip Jaipur?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Golden Tulip Jaipur te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Golden Tulip Jaipur?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Golden Tulip Jaipur uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Golden Tulip Jaipur een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1500 per persoon.

Waar ligt Golden Tulip Jaipur?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt in het centrum van Jaipur, binnen 10 minuten lopen van M.I. Road en Ram Niwas Garden. Ook Bapu Bazaar en Raghoraji Temple liggen binnen 15 minuten lopen. Choti Chaupar Station ligt op 18 minuten lopen en naar Sindhi Camp, metrostation is het 20 minuten lopen.

Beoordelingen over Golden Tulip Jaipur

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 71 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 71 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 71 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 71 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 71 beoordelingen

7,8/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10

Ni tenían nuestra reservación de hotels.com. Tuvimos que pagar nuevamente la estadía, y Hotels.com no ha respondido a mail enviado hace 13 días atrás.

6/10

The room was ok, the main problem was during check in, they charged more money, just because the fare was higher...

6/10

El Hotel en general está muy bien en cuanto a instalaciones, situación y limpieza. Pero el personal nos ha tratado bastante mal. En la recepción, salvo alguna excepción nos trataron mal. Nos cobraron un sobrecoste a pesar de tener toda la reserva pagada y como alternativa solo nos ofrecían ir a otro hotel o dejarnos tirados. En el restaurante también nos trataron mal, con prisas, con desprecio, etc. Nos dieron para rellenar una encuesta y por poner algunas cosas negativas no nos trataron bien.

4/10

Unfortunately we had a terrible check in experience where the hotel staff claimed the listing price was incorrect and would not let us check in without paying the difference on site. The hotel was nice but the experience was a bit ruined after our unfortunate check in with the hotel staff.
1 nacht verbleven in maart 2018

2/10

We had paid to Expedia full amount for 2 rooms one for our valued guest family whom we were giving a treat. When we or our guest who checked in before we came to hotel, manager gave us a bill of Rs 1,800/- or so. After heated argument for 1/2 hr we called Expedia and resulting into a call by Expedia to hotel manager, then he gave us room. Upsetting our reservation thru Expedia and stay at hotel. Not only this manager charged our guest the same amount. Being our guest we were embarrassed but it was softened when Expedia informed us that our guest will be reimbursed. Hope Expedia does this on their Indian credit card as we paid for both rooms on American credit card in America.
1 nacht verbleven in maart 2018

2/10

5 hours before my scheduled check in time, the Golden Tulips texted me to say that they’ve moved me to a different hotel. I made this reservation 4 weeks ago, and only the day of did they tell me that the rate at which I booked and PAID for my room is not what they’re charging anymore. In reality, they overbooked to make extra money and are taking it out on their customers. They had the nerve to try to paint it as a way to make us “more comfortable.” I don’t care how your rates change, this is not my problem. Give me what I paid for. I spent an hour on the phone with Expedia who were just as confused as I was until finally, magically, they had a room available for us.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10

Hotel au calme en 2eme lignes
2 nachten verbleven in februari 2018

2/10

The managment changed All the rooms to another hotel withaut let us know in advantage/ No reason No Excuses No help for anything and Rude & UN polite !!!
1 nacht verbleven in maart 2018

4/10

When I booked this hotel, it was showing breakfast included. i spent 250 bucks extra. but at the time of checkout they gave me bill of breakfast. no one informed me that ur breakfast is not included in the package. 1400 Extra was paid.
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10

We may have been spoilt in other cities.. but the golden tulip Jaipur was a disappointment.. the staff never smiled.. bar two who worked in the bar and the cafe.. As two travelling women we felt very unwelcomed.. everything felt too much hassle when we were asking at the front desk.. we get ripped off by the taxis The rooms itself are basic but clean.. I was woken every morning by staff ringing the bell for no reason.. as well as being kept up by my windows vibrating with the club music on the rooftop bar.. the windows are frosted so I couldn’t see out anyway.. very claustrophobic. The shower was cold, at all times and when I tried to block out the club music with the tv that didn’t work very well either.. As a hotel that advertises itsel as world standard it has a long way to go, our homestay the previous night was 100% better. The staff on the desk were very unprofessional, giggling amost themselves at us when we asked for a taxi and also I never saw one of them smile at us.. they were generally rude and made us feel uncomfortable..
3 nachten verbleven in januari 2018

8/10

Nice, comfy hotel with a great restaurant and wonderful staff.
1 nacht verbleven in december 2017

2/10

The hotel itself was okay, but nothing more than okay. What made the stay truly horrible, though, was the extremely rude front desk staff. Never in my life have I experience more rude, ignorant and passive staff. Refused to help us get transport to the airport, unless it was in one of their overpriced cars, made conistent promised on services, without delivering, and made you feel like you were not welcome at all. I cannot recommend this hotel!
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10

We were allocated a room on 2nd floor , on the same wing as the PUB/Disco Room It was Noisy from 9.00 pm till 5.00 a.m At 12.30 am after several complaints and threatening to call the Police the front end staff agreed to shift us to a quieter wing.BY then it was 2.00 am.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10

My only concern is that the restaurant serves instant coffee. This is not proper at all for a hotel like this or even anyone else
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10

Rooms are advertised as deluxe however are standard rooms in comparison to western countries. Rooms are a bit tired needs refreshing
2 nachten verbleven in december 2017

8/10

2 nachten verbleven in december 2017

6/10

QUALITY AND UNIFORMITY OF SERVICE WAS NOT AS OTHER HOTEL CHAINS LIKE TAJ GATEWAY/ITC FORTUNE/OBEROI STANDARDS
3 nachten verbleven in december 2017

8/10

2 nachten verbleven in november 2017

6/10

Stay was okay not to great, hotel is overrated and needs upgrade
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10

My family and i stayed at this hotel for two nights. The staff was great and the rooms are amazing. The breakfast included a variety of choices and was delicious. I was definitely staff at this hotel again.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10

Good facilities. Excellent buffet breakfast of indian & european food. Great pool bar with excellent menu choice & evening music. market price cocktails monday nite. Unfortunately though I was located in rm 430 under the bar, so the thud thud of the base everynight till late.
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10

Fantastic stay
1 nacht verbleven in oktober 2017

4/10

I HAD BY MISTAKE MADE RESERVATION FOR 1 GUEST IN A ROOM THEN 2 GUEST. I REQUESTED THEM ABOUT THE SAME BUT THEY DID NOT HEAR. CHARGES FOR BOTH 1 GUEST AN 2 GUEST IN A ROOM IS SAME ONLINE. THEY SHOULD HEAR THAT.
3 nachten verbleven in augustus 2017

6/10

The hotel interior is amazing but the moment I enter into the room...it was Ok only. Probably bcuz we had booked the room at last moment (3 hrs b4) or probably bcuz we got it thru hotels.com at discounted rate. Not sure about the reason but it was certainly not upto the mark. IMprtant - b4 developing any view please do check the size of room as they mention the same in the "Invoice" etc etc while booking. Treatment staff.....don't worry the staff won't leave any chance to make you realise that you have booked it thru "online discounted rate" but I appreciate that the staff were really very polite while doing so. AND ANd And and... If you are booking Suits than the entire staff is there only to serve to make you feel like Maharaja of Rajasthan. (we have been asked to change our seating twice bcuz the table we chose to sit to take dinner and breakfast got booked by sm1 else "at very last moment request" & as u know the Polite Sorry is the best trick to handle such situations. Overall the hotel is good to stay but for a middle-class family like mine it's all about the choice between "Tight Budget or Self Respect". By d way they do have swimming pool bar on roof top - do check about length.width of the pool. have a great stay
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10

Must improve on South Indian food. Hemanth ur staff has great potential