LMB Hotel bevindt zich in de buurt van Johri Bazaar en Hawa Mahal en biedt extraatjes zoals een dakterras, een stomerij/wasserijservice en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een snackbar/delicatessenwinkel.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en hulp bij uitstapjes/tickets
Gratis kranten, een rookvrije accommodatie en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van LMB Hotel bieden voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Ledtelevisies met kabelzenders
Koelkasten, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 11.00 uur: INR 500 per persoon
Een restaurant
Snackbar/delicatessenwinkel
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Koelkast op de kamer
Snackbar/delicatessenwinkel
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gratis kranten in de lobby
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Hulp met excursies en tickets
Schoonmaakservice (dagelijks)
Stomerij-/wasserijservice
Zakelijke diensten
Vergaderruimte
Buiten
Dakterras
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Informatieborden in braille of reliëfletters
Rolstoeltoegankelijke paden
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Meer
Feestruimte
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Gratis toiletartikelen
Handdoeken inbegrepen
Entertainment
Led-tv met kabelzenders
Eten en drinken
24-uurs roomservice
Koelkast
Meer
Airconditioning
Bureau
Elke dag gratis kranten
Geluiddichte kamers
Plafondventilator
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 2 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 500.00 per persoon
Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1400.00 per voertuig (retour)
Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
LMB Hotel Jaipur
LMB Jaipur
LMB Hotel Hotel
LMB Hotel Jaipur
LMB Hotel Hotel Jaipur
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij LMB Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Hoeveel kost een verblijf bij LMB Hotel?
Vandaag, 23 jul. 2025, kost een verblijf bij LMB Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 30 jul. 2025 min. € 28,97, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Wat kost het om bij LMB Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij LMB Hotel?
Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 14.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij LMB Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.
Biedt LMB Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?
Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1400.00 per voertuig.
Waar ligt LMB Hotel?
Dit hotel ligt in Pink City, binnen 10 minuten lopen van Bapu Bazaar, Johri Bazaar en Hawa Mahal. Ook Tripolia Bazar en Swargasuli Tower liggen binnen 15 minuten lopen. Badi Chaupar Station ligt op 10 minuten lopen en naar Choti Chaupar Station is het 19 minuten lopen.
Beoordelingen over LMB Hotel
Beoordelingen
5,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 12 beoordelingen
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 12 beoordelingen
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 12 beoordelingen
6 - Redelijk
6
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 12 beoordelingen
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 12 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
3
4,4/10
Netheid
5,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
4,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Arpit
Reisde met familie
9 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worth the money. Terrible experience.
The hotel is in pathetic condition. They dont care about the experience at all. Our rooms were not cleaned before we checked in. Washroom had a burnt cigarette on the floor. Bedsheet was torn. Lamp was broken. The tv was not working. This is when we paid the price of a good hotel. The only reason its alive is because its in the middle of the market. But for what they charge and the service they provide its not worth it. Better to look for some other hotel and visit the market.
Arpit
2 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
deenu
Zakenreiziger
5 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lodge not hotel
It’s a lodge not a hotel
deenu
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Interior design should be renovated. This hotel looks so obsolete. Anyway, a location is very convenient to city palace and Hawa Mahal. Also, a marketing is great: let clients try cookies inside hotel’s rooms; later on they buy cookies downstairs.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Brijesh
21 jul 2019
Brijesh
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Property needs upgrade.Still Windows AC used in all rooms , which is soo noisy. no ventilation or window in Rooms facing back side. very old furnishings.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
dana, canada
25 mrt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just don’t go!!!
Pick another hotel please!!!!!! It’s old the pillows are like from a plane and the bedsheets were stained!
dana
2 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Abhijit
27 jan 2018
LMB revuew
Old hotel big rooms centrally located near hawa mahal and bapu bazaar - amazing delicious food - however rooms could do with a modern update - decently priced -
Abhijit
2 nachten verbleven in november 2017
4/10 – Matig
mariame
1 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très mauvais accueil. Des cafards dans la chambre. Personnel desagreable
mariame
2 nachten verbleven in november 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 okt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
False promise on their amenities
This hotel is located in the middle of jawri bazar and there is dedicated parking of this hotel. I booked this hotel because I was on road trip and needed parking for park my car but to my surprise when I reached there the staff asked me to wait for 2 hours and if parking is available they will park my car. Mind it this parking does not belong to them but to Jaipur municipals and it is open for all who so ever comes in that market. The outside view of this hotel is pathetic and you won't feel like going inside. I canceled this hotel right after seeing the parking facility.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 okt 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Average
The hotel is in the main market. We checked in during festival time so it was noisy and alao crowded. Not happy with food facilities there is restaurant just below the hotel lmb restuarant that was also too crowded. I was surprised they dont give preference to hotel guest also and need to stand in queue for long time. Considering the location and the facilities of hotel they have charged more.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Puran
27 jan 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Just So So Stay
It was not what you show in picture it's in busy market area too noisy till late night n early morning