OYO 8412 Hotel Maharani Prime

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Hawa Mahal

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor OYO 8412 Hotel Maharani Prime

Ingang accommodatie
Restaurant
Lobby
Een buitenzwembad
Gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Televisie
Kabelzenders
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Kamer

Hoogtepunten

Televisie
Kabelzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Opp. Sindhi Camp Bus Stand, Station Road, Jaipur, Rajasthan, 302006

In de buurt

  • M.I. Road - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Ajmer Road - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Stedelijk Paleis - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Fort Nahargarh - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Hawa Mahal - 3 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Sindhi Camp, metrostation - 1 min. lopen
  • Chandpole Station - 14 min. lopen
  • Sanganer Airport (JAI) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Gulab Ji Chai - ‬9 min. lopen
  • ‪Alsisar Haveli dining hall - ‬9 min. lopen
  • ‪Parantha Hut - ‬7 min. lopen
  • ‪Shivas Royal Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪Kanji Fast-Food - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

OYO 8412 Hotel Maharani Prime

Hotel in de buurt van Hawa Mahal
OYO 8412 Hotel Maharani Prime biedt faciliteiten zoals een gratis ontbijt en een restaurant aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad
  • Een kluis bij de receptie, een bankethal en een 24-uurs receptie
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle 54 kamers zijn uitgerust met gemakken zoals gratis wifi en roomservice.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Televisies met kabelzenders

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt beschikbaar
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Beleid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 2000
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 3000

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Maharani Plaza
Hotel Maharani Plaza Jaipur
Maharani Plaza
Maharani Plaza Jaipur
Hotel Maharani Plaza
Oyo 8412 Maharani Prime Jaipur
OYO 8412 Hotel Maharani Prime Hotel
OYO 8412 Hotel Maharani Prime Jaipur
OYO 8412 Hotel Maharani Prime Hotel Jaipur

Veelgestelde vragen

Is OYO 8412 Hotel Maharani Prime voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Tot hoe laat kan ik bij OYO 8412 Hotel Maharani Prime uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt OYO 8412 Hotel Maharani Prime?

Dit hotel ligt in Sindhi Camp, vlak bij M.I. Road, Sansar Chandra Road en Station Road. Ook Ajmer Road en Ram Niwas Garden liggen binnen 3 km afstand. Sindhi Camp, metrostation ligt op maar 2 minuten lopen en naar Chandpole Station is het 14 minuten lopen.

Beoordelingen over OYO 8412 Hotel Maharani Prime

Beoordelingen

2,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 3 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 3 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 3 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 3 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 3 beoordelingen

4,0/10

Netheid

3,4/10

Personeel en service

3,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

SHAHAHB

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel no more available as this sold to some other party they refuse to give me room booking through hotel.com & not taking any booking form other side than OYO. Please take care while booking through hotel.com, at night at 12:00 o clock I m on road with my family & I suffer a lot.
2 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Rahul, Thane

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad service

I booked this based on my 6 yrs old memories of this hotel. The problem which started right from Check-in continued till check-out. Reception staff looks unprofessional and need vigorous training on client interaction. Restaurant capacity is too much undersized and we had to wait and follow up with staff to get table as the staff was more attentive towards foreigners only (although I had my old aged parents with me). Overall what I suppose is they don't bother about customer attention (forget satisfaction). The only hope I found was a lady (Manager) who paid attention to our grievance and wish her best luck if she really wants to improve the overall services..

2/10 – Ontzettend slecht

Michael, Perth

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Noisy

one of the worst hotels I have experienced very noisey and dirty