The Lalit Traveller Jaipur

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Lalit Traveller Jaipur

Bar (ter plaatse)
Privékitchenette
Een buitenzwembad
Interieur
Privékitchenette

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Zwembad
  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Spa
  • Roomservice
De huidige prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
12 jul - 13 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis extra bedden
Kitchenette
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 31 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis extra bedden
Kitchenette
Een koelkast
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 31 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis extra bedden
Kitchenette
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 31 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis extra bedden
Kitchenette
Een koelkast
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 47 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2B & 2C, Jagatpura Road, Jawahar Circle, Jaipur, Rajasthan, 302017

In de buurt

  • Toran Dwar - 8 min. lopen - 0.7 km
  • World Trade Park - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Jawahar Circle - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Hawa Mahal - 13 min. rijden - 12.2 km
  • Stedelijk Paleis - 13 min. rijden - 12.2 km

Lokaal vervoer

  • Vivek Vihar Station - 9 min. rijden
  • Jaipur Metro Station - 28 min. rijden
  • Sanganer Airport (JAI) - 3 min. rijden

Restaurants

  • ‪3D Lounge - ‬13 min. lopen
  • ‪Midnight Vegas - ‬13 min. lopen
  • ‪24/7 Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪Dr.Dosa - ‬13 min. lopen
  • ‪Indian Spice - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

The Lalit Traveller Jaipur

Hotel met een luxe stijl in Malviya Nagar
Profiteer bij The Lalit Traveller Jaipur van faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een kapsalon en een stomerij/wasserijservice. Gun jezelf een diepe bindweefselmassage, wikkeltherapie of een manicure/pedicure bij de plaatselijke spa. Naast voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en huwelijksservices
  • Een 24-uurs receptie, een cadeauwinkel en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van The Lalit Traveller Jaipur bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches
  • Kitchenettes, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.30 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kitchenette in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Volledig uitgeruste spa

  • 3 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad
  • Wikkeltherapie
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Kitchenette
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 3200.00
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1920.00
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 5431.27
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 3840.00

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Lalit Traveller
Lalit Traveller Hotel
Lalit Traveller Hotel Jaipur
Lalit Traveller Jaipur
Lalit Traveller Jaipur Hotel
The Lalit Traveller Jaipur Hotel
The Lalit Traveller Jaipur Jaipur
The Lalit Traveller Jaipur Hotel Jaipur

Veelgestelde vragen

Is The Lalit Traveller Jaipur voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij The Lalit Traveller Jaipur?

Vandaag, 11 jul. 2025, kost een verblijf bij The Lalit Traveller Jaipur van één nacht voor twee volwassenen op 12 jul. 2025 min. € 61,31, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij The Lalit Traveller Jaipur?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Lalit Traveller Jaipur te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Lalit Traveller Jaipur?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij The Lalit Traveller Jaipur uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt The Lalit Traveller Jaipur een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt The Lalit Traveller Jaipur?

Dit luxe hotel ligt in Malviya Nagar, binnen 15 minuten lopen van Patrika Gate en Toran Dwar. Ook World Trade Park en Jawahar Circle liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over The Lalit Traveller Jaipur

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 57 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 57 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 57 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 57 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 57 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Aitor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Pretencioso, superado por las expectativas

Aunque las instalaciones están muy bien, y la atención del personal es fantástica, las habitaciones dejan mucho que desear. Cuando lleguemos no funcionaba el refrigerador, los colchones estaban viejos y hundidos (los más incómodos que encontramos en todo nuestro viaje por India), las sábanas y toallas tenían manchas, el baño estaba viejo y descuidado… muchas cosas por mejorar. No es culpa del personal de limpieza, es culpa del hotel por no invertir suficiente en su mantenimiento. Además, nos encontramos a las 9 de la noche a 3 hombres pintando el pasillo de nuestra habitación (no habrá día para hacerlo!), por lo que tuvimos que estar en la habitación soportando el olor a pintura. Le comenté todo esto a la chica de recepción, y, tras esto, hicieron una limpieza profunda de la habitación, cambiaron (o le dieron la vuelta) a los colchones. Como le dije al supervisor, si verdaderamente les importan los clientes, no es necesario esperar hasta que se quejen los huéspedes para solucionar los problemas. El restaurante es fantástico. El buffet de la mañana es muy completo, pero no probamos el de la cena por su escasa variedad (solo comida india). Cenamos todos los días de carta. Platos muy sabrosos (aunque no siempre supieron adaptarlos a nuestro gusto). Un día encontré un bicho en mi plato. Detalles que le hacen perder categoría al lugar. Tened en cuenta las tasas/impuestos y el coste de servicio! En cada cena pagamos más de 700 rupias en estos conceptos.
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Paramjeet

1 nacht verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Amit

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Sudeep

1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Birgitte

Positief: Netheid
En skuffende oplevelse.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

BK, Kolkata

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
they must improve their concierge service. Collection and sending the luggage to the respective rooms was not satisfactory.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Arnab

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Shivam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lalit - The WORST

If you want to get yourself embarrassed, you don’t care about respect and service from a 4 or 5 Star property, The lalit Jaipur is definitely a place which will give you all these experiences in ABUNDANCE. Worst experience ever!!!!
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Raghu, hyderabad

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
close to airport, good to arrange shuttle services.
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Akshat

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

NOT the same as the Lalit

I was under the impression I was booking 2 nights at the Lalit Jaipur, instead I somehow got booked at the Lalit "Traveller". While they're under the same roof, the standards are very different. The Lalit Traveller claims to be a 4.5 star hotel, but charges for everything from soap/shampoo to an iron to standard maid service. My room was nice enough; however, my view was of a concrete wall and the shower was one of the worst I've experienced. That being said, you get to experience a lot of the nicer amenities that you would expect out of a Lalit hotel, including a fantastic breakfast, and beautiful pool and gym. The staff was lovely. The location is conveniently located next to the airport, but very little else. Overall, not the worst experience I've ever had, though not at all what you would expect out of this brand name. They've really cheapened themselves with their "Traveller" off-shoot.
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

inderpreet, united kingdom

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Just okay

Not one of the best hotels I’ve been to They charge for everything from toothpaste to comb at the traveller side of the hotel I’ve been to a better place with almost same amount I’ve paid here
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Pritshayada, bangkok

Positief: Personeel en service

ราคาดี

ราคาดีถ้าเทียบกับคุณภาพ ใกล้สนามบิน สตาฟน่ารักให้ความช่วยเหลือดี ห้องหน้าตาธรรมดา เก่าหน่อย แต่ก็สะอาด
2 nachten verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Amnish

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Unsatisfactory

Surprised to see staying at 5 star hotel they are charging for shampoo and soap. When made reservation breakfast should be included but at arrival they refused to validate the offer.
3 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not so good, i will not recommend this to my friends, i think this hotel only replays for foreigners
1 nacht verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

shweta

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

zero if minus is also there i opt that

very bad experience either you stop this hotel otherwise it will spoil the image of THE LALIT.everything is bad staff,room,sevices and with the foriegn guest behavouir is verse. so take care at least our circle never come again and nor we can suggest any one to stay there.
4 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

adarsh kumar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing

Happy and joyful . Service and hospitality was beyond description
3 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

muhmaed hashim

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
no friendly service
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Gaurav, Delhi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Should not be booked from your site. Clients are treated second rated All amenities like, soap, moisturiser etc is chargeable.
2 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

pinky, BHL

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Pathetic non-cooperative staff

Don't stay at this hotel. Only brand name is left. Staff is pathetic and non-cooperative. They do not understand the need of the guest. Highly non-recommended.

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Service, Nice Place

Felt welcome, service was great. Enjoyed having a drink and watching a show in the lagoon courtyard. Charging for wifi seemed like an unnecessary thing to do, but it wasn't a big deal.

10/10 – Uitstekend

GAURAV, delhi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

its really worth being there

it was really nice staying there

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

My stay in hotel trident jaipur

They cheated us by showing discounted rate and finally made us to stay in a guest house kind of room... While booking this was not mentioned anywhere