Lobby

Beoordelingen van Days Hotel & Suites by Wyndham Jakarta Airport

3 out of 5
Days Hotel & Suites by Wyndham Jakarta Airport
Jl. Pembangunan 3 No. 17, Soekarno Hatta Intl Airport Area, Tangerang, Jakarta

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 56 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 56 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 56 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 56 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 56 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ricky

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel voor als je verder moet vliegen
Zocht en vond hotel dicht bij het vliegveld. Achteraf blijkt de afstand tot jakarta en dingen te doen te groot. Dit ligt aan de hoeveelheid verkeer wat er is in jakarta.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

MasRay, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, beetje ver van alles

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat viel dat tegen
Beetje vies, beetje vervallen en veel verder van de luchthaven dan beloofd was (we kwamen in de spits aan en waren een uur onderweg). Personeel was lief, vriendelijk en behulpzaam. Restaurant had een heel matige keuze (nasi groen, bami goreng, wat soepen, wat vis). De shuttle service van hotel naar vliegveld is wat beperkt: je kun kiezen tussen óf om 5 uur óf om 8 uur. Tsja, dat wordt dan 5 uur, maar dan is restaurant voor ontbijtje nog niet open.

10/10 – Uitstekend

MUHAMMAD MUZHAFAR, SHAH ALAM

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is beautiful. Cheap price with good facilities. We stay at this hotel because it close to the airport. They also provide free shuttle to the airport.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sonny Johnson op 27 feb 2024
Dear Mr Muhammad Muzhafir, Thank you for sharing your staying experience. We are very happy to know that you enjoy your stay at Days Hotel and Suites Jakarta Airport. Hopefully to meet you again soon. I really apprecfiate your satisfaction with our hospitality services and staff, hopefully it can make us even better in the future. If you have request to maka your next visit to be more enjoyable, please tell us in advance when making reservation. Have a wonderful Day. The Management

2/10 – Ontzettend slecht

Marlon

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Got in at 2am for check in, request was for a Non smoking room, which i confirmed with the Reception. Got to room 305 it waw stink of cigarette smoke..requested a change of room and they give me room 718. Smell was ok. The AC did not work all night. Most uncomfortable night i ever spent in a hotel. Do not recommend.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sonny Johnson op 7 mrt 2024
Dear Marlon, We appreciate you taking the time to provide us with feedback about your stay. We regret to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Thank you for highlighting the issue with us and rest assured that your feedback has been shared with the respective department concern for further review improvement. we will continuously improve our services to make our guests’ experience more enjoyable. We look forward to being of service to you again in the future. SincerelySonny Johnson, Guest Relation Manager

6/10 – Redelijk

Dominique

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

jesper kastrup

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Stephen

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

josh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Jekson MANALU op 7 mei 2019
Dear Josh, Thank you for giving good score for our hotel. This will motivate us to serve our guests much better and improve our service. We are looking forward to welcoming you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
部屋に冷蔵庫がない。
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Jekson MANALU op 7 mei 2019
Dear guests, Thank you for staying with us. I am glad to inform you that fridge facility only available in Deluxe type or higher. Looking forward to welcoming you again.

6/10 – Redelijk

R

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物が古いスタッフの対応はいい。
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Jekson MANALU op 7 mei 2019
Dear guests, Thank you for staying with Days Hotel and Suites Jakarta Airport and sharing your experiences. Your comment is very important and valuable for us. Hopefully there will be opportunity again to serve you in our Hotel

4/10 – Matig

Nicholas, Bournemouth

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Asked to be picked up from the airport which was communicated well. Sadly that is where it ended. The pick up took nearly hour half to get to the hotel and we had to be moved rooms twice due to the cleanliness of the rooms. We were only staying one night and that was long enough. When I came back to Jakarta for one night I stayed in the city centre.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Jekson MANALU op 22 apr 2019
Dear Mr. Nicholas Thank you for sharing your stay experience with us. I apologize and will take necessary action to ensure this not happen again to our guests. Looking forward to welcoming you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

R

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor ..poor
I emailed the hotel 3 days before arrival for the shuttle to pick us up. I did not get a reply. On arrival there was no one to pick us up. I had to call the hotel and only then did they dispatch a vehicle to pick us up. We waited an hour at the airport. The hotel is very far from the airport. The 24hour Shuttle as stated on the website is only for pick up and not drop off. There was a cockroach on the bed so we did not sleep at all. The bathroom was grimy but we were forced to use it because we had to freshen up after a long flight and we also had an onward long flight. The WiFi was also very poor.
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
decent stay
Location is a but further away from the airport. Additionally, some local roads were closed/blocked which make the hotel less accessible. Pillows were not comfortable though the mattress is okay. Shuttle to the airport is NOT 24 hours - only starts at 5:00 am. Overall, it is good value if you do not mind the longer travel time to the airport.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Evan op 14 jan 2019
Dear Our Valued Customer we thank you for your review. And we do apologize for any bad experience during your stay with us. We will improve our services. and we look forward for your future stay with us.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
average condition
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Mini, London

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel to stay and breakfast was not up to satisfactory level. Not recommending for restaurant food at all as it was worster than worst.
3 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Tamsin

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't stay.
Filthy room. Dirty bed linen and curtains.damp and smelly. And 15km from airport! What a revolting experience!
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Der Service gut, die Zimmer komfortabel aber leicht verwohnt, auch die Sauberkeit könnte besser sein. Für eine Nacht in Jakarta als Transferübernachtung gut.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

JIAXIN

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Pascale, Cannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel moderne, propre, personnel aimable Restauration un peu limitée dans le choix et le temps pour se faire servir est assez long. Attention à la piscine. Les bords sont en carrelage lisse et c'est une vraie patinoire. Je me suis foulée les 2 poignées en glissant dessus
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Thaison, Hamburg, Deutschland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr guter Service. Mitarbeiter sind freundlich und extrem hilfsbereit. Wer ein wenig Abstand zum Trubel von Jakarta haben möchte oder einfach einen „kurzen“ Weg zum Flughafen, der ist hier sehr gut aufgehoben.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Adam

Good quality @ great rate
Good quality modern clean budget hotel
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Mr.Disappointed, Malaysia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I was very disappointed with the cleanliness of the room and toilet. Muddy water from the shower, slippery bath floor, dirty towels made me sick. Breakfast was terrible too. To get a airport pick up i had to make more than 20 phone calls and wait for an hour. How is this part of Wyndham group? No ventilation or aircondition in the corridors and lift. I wish for a refund for this terrible stay.
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Beware of the so called '24 hour free shuttle'
24 hour free airport shuttle is quite misleading It's not 24 hour and it's not free at certain hours. As we needed airport drop off at 1;30 am, we contacted the hotel about this shuttle service at the time of booking, never got any reply. One day before stay I called the hotel and was told that only the pick up is free for 24 hour. How am I supposed to know that while what was written is simply '24 hour free shuttle'??? I asked to talk with the manager, but got hang up! Called again and was told the manager was on meeting. Fortunately 20 minutes later got a call back from the manager and the issue was resolved, I would get the free shuttle at 1;30am The next day while checking in I tried to confirm this again, but only got reply 'will be advised'. At the time we were to go to the airport, yet another receptionist said there's no free shuttle, better take grab taxi! In the end they dropped me off at the airport free of charge. Won't stay here again!
1 nacht verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

たーくん, ジャパン

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ジャカルタのデイズホテルアンドスイーツの予約確認メールにチェックインが 午前0時を過ぎると連絡して下さい。とあったのでエクスペディアに連絡してホテルに空港の送迎の変更メール3回しましたが返事がない、空港でエクスペディアに電話確認して調べて頂きました。ホテルは了解している直ぐにメールの返事をすると知らせて頂きました。その後返事は無い。確認してくれたので大丈夫かなと思っていました。スカルノハッタ空港に着いて、午前2時空港に迎えはありません。午前2時半にタクシーでデイズホテルに行きました。¥3000かかりました。チェックインの予約確認に随分時間が掛かりました。ホテルに送ったメールも見て頂きました。謝りもせず無視でした。予約の確認は取れて泊まれましたが、部屋のエアコンが効かない、午前4時部屋交換してやっと休めました。後で分かりましたがもともと24時間送迎対応なんてウソです。pop表示は有るが実質していない様でした。なのでメールの返事なんて出来ないはずです。「嘘は書くな」と言いたいです。エクスペディアの方も何を確認したのでしょうか?いい加減な対応に惑わされています。いい勉強になりました。24時間送迎対応なんてスカルノハッタ国際空港ではされていません。他のホテルも怪しいです!
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Hyoseok

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
숙소는 좋았는데 주위환경이 너무 열악했

6/10 – Redelijk

Jean-Pierre

Negatief: Personeel en service

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL MUY AGRADABLE
Después de un largo viaje en avión de 38 horas, además de las que me había tomado llegar al primer aeropuerto, lo único que quería era un cuarto con una cama muy cómoda en la que pudiera dormir por largas horas y un cuarto que tuviera unas cortinas muy gruesas que no dejaran pasar la luz solar y eso fue lo que tuve. El personal del hotel fue de lo más amable, me sugirieron lugares que podía visitar, además de darme indicaciones para llegar a la tienda más cercana para comprar algunas cosas que en verdad necesitaba. Durante la tarde, pude escuchar el llamado a la oración, cosa que me gustó mucho. Disfruté mucho las películas, porque podía leer el el indonesio mientras veía la película en inglés. La habitación estaba simplemente perfecta..... :D
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Arif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tout parfait
positif et tres bien
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Days hotel - Is it Wnydham group- really?
Cleanliness a big issue. Seemed they had moved me into the room without following standard cleaning process. Had to get everything changed or cleaned - bedsheet, pillow covers, dust bin, table, bathroom etc.
1 nacht verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

lena, frankfurt am main

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shabby and dirty Hotel
Awful food in the restaurant, noisy location around and noisy water machine which you can hear and feel the vibrations in most of the rooms, very dirty pool and bathrooms/rooms, spa is not ready yet (which I would have liked to know before)
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

2 german girls

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nixe Hotel, Great Service
- Really friendly service - comfortable and clean room - as we had to leave early in the morning, we asked for some small breakfast and got great sandwiches with fries. If we come back to jakarta we will definetely book this hotel again
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
トランジットホテルとしてコスパ高い
トランジットホテルとしてのコスパは非常に高い。従業員も結構しっかりしていて、早朝のタクシーやウェイクアップコールなどもきちんと対応してくれた。部屋の壁が薄いのか、隣室の騒ぎ声が結構聞こえたのはマイナス。
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Riska

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for short stay
Close from tangcity,awesome price and easy access from airport
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

FUMIO

10/10 – Uitstekend

Madeleine , Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loin de l'aéroport
Très bel hôtel mais situé loin de l'aéroport. Très propre et bien aménagé. Un peu bruillant dans les couloirs. Belle piscine. Repas très recommandables. Son point faible est seulement la distance de l'aéroport., il faut compter au moins 30 minutes en taxi.

6/10 – Redelijk

Domenico

Hotel solo economico
Segnalato come 4 stelle ma non ne dimostra nemmeno 3

8/10 – Goed

Jenna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

30 minutes taxi drive from airport
To far away from airport for 5 hours sleep

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is not a 4 star hotel. It is a 2 star hotel or maybe low 3 star being generius. The staff's English is terrible. Breakfast buffet is minimal. If you stay there thinking you are close to the airport, it is 30 min by car. The hotel is physically close to the airport, but to get there the roads make a huge turn and it takes 30 min to get there. Look for other hotels near the airport. This one is really the worst choice you can make.

8/10 – Goed

Carl

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breakfast was great! Wifi's a lil slow. The room flooded after a heavy rain. We almost missed our flight because they forgot our wake up call, and missed our shuttle ride to the airport. Luckily the front desk guy step out of his way and drove us to the airport. He is the man!!

10/10 – Uitstekend

anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
staff are very friendly and helpful going out of there way to help

6/10 – Redelijk

Audrey

Positief: Personeel en service
Hôtel bien
Bon service, navette gratuite

4/10 – Matig

Susan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not close to Airport.
filthy sheets, no answer to airport transfer request, an expensive taxi ride, air con barely on in hotel shared areas, pool dirty, but friendly staff and lots of them. Shame there were no cleaners. No buffet breakfast.

8/10 – Goed

Paige

Positief: Personeel en service, comfort kamer
If your standards aren't too high, it's fine
The front desk staff were sweet and helpful. The hotel has modern decor. From the hotel, you can walk to Indomarkt but not much else. I got a late checkout and since I'd be flying overnight the following day, I attempted to sleep as late as possible. However, they rang my doorbell three times and called me once - all before 10AM - because I'd had laundry done the day before. The sheets clearly had not been washed. There was something crusty on the duvet cover and there was makeup from previous guests on the pillowcase.

8/10 – Goed

Karim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité prix
Hotel très propre, bon restaurant, piscine sur le toit très agréable, personnel très aimable et n'hésitent pas à vous renseigner en appelant l'aéroport ou votre compagnie pour toute question qui serait liée à votre vol. Compter 1h30 depuis Jakarta, soit plus loin que certains hotels comme le Pop mais beaucoup plus agréable pour le même prix. Compter 20-30 minutes le matin pour rejoindre l'aéroport en navette gratuite.