Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor PrimeBiz Cikarang





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
12 aug - 13 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer, balkon laden

Deluxe eenpersoonskamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place
Sudirman Central Business District
- Zwembad
- Spa
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 115 beoordelingen
De prijs is € 169
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Raya Cikarang Cibarusah No. 18, Pasirsari - Cikarang Selatan, Cikarang, 17530
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 100000 voor volwassenen en ca. IDR 50000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 600000 per voertuig (enkele reis)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 20.00 uur.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
PrimeBiz Cikarang Hotel Bekasi
PrimeBiz Cikarang Hotel
PrimeBiz Cikarang Bekasi
PrimeBiz Cikarang
PrimeBiz Hotel
PrimeBiz Cikarang Hotel
PrimeBiz Cikarang Cikarang
PrimeBiz Cikarang Hotel Cikarang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over PrimeBiz Cikarang
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
HYOJIN
Reisde met een groep
6 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYOJIN
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
JUNHO
2 jun 2023
JUNHO
3 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
EUNKUK
5 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So good
EUNKUK
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Juchan
Zakenreiziger
19 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juchan
1 nacht verbleven in april 2021
4/10 – Matig
Hisao
Zakenreiziger
28 jan 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hisao
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
gyongoh
21 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gyongoh
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
gyongoh
26 nov 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
gyongoh
1 nacht verbleven in november 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 jul 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 nov 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
LEE
Reisde met een groep
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LEE
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Kyoichi
1 okt 2019
Positief: Personeel en service