Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Brown Dot Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Vloerverwarming (badkamer)
Badjassen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Vloerverwarming (badkamer)
Badjassen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Vloerverwarming (badkamer)
Badjassen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer laden

Junior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Vloerverwarming (badkamer)
Badjassen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Vloerverwarming (badkamer)
2 badkamers
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Vloerverwarming (badkamer)
Badjassen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Mobiele toegangssleutel
Alle foto's voor Royal tweepersoonskamer laden

Royal tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Vloerverwarming (badkamer)
Badjassen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Mobiele toegangssleutel
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5, Sungmun-ro 6-gil, Jecheon, North Chungcheong, 27171
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: KRW 20000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: KRW 20000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brown Dot Hotel Hotel
Brown Dot Hotel Jecheon
Brown Dot Hotel Hotel Jecheon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Brown Dot Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 jun 2025
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
But
20 jun 2025
But
7 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
근태
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
근태
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
But
17 apr 2025
But
16 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
jungmin
Zakenreiziger
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jungmin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bill, Bethany
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bill
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ahrum
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ahrum
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
JONGIL
22 mrt 2025
JONGIL
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
wonjae
Reisde met familie
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonjae
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
JONGWON
27 feb 2025
JONGWON
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Seungyeop
Reisde met familie
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seungyeop
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Arthur
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arthur
24 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YOONMI
Reisde met familie
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOONMI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
jae hyung
Zakenreiziger
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jae hyung
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JINHEE
Zakenreiziger
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JINHEE
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
kyungin
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kyungin
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Allbalance
Zakenreiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allbalance
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
youngheung
Zakenreiziger
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
youngheung
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
youngheung
Zakenreiziger
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
youngheung
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
SO YOUNG
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
여행 중 하루 잘 쉬었습니다
SO YOUNG
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SANGCHERL
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SANGCHERL
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
Zakenreiziger
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SANG MIN
Zakenreiziger
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SANG MIN
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024