Lapaloma Pension
Mediterraanse accommodatie met gratis parkeerplaatsen in Jeju
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lapaloma Pension





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Studio, uitzicht op oceaan laden

Studio, uitzicht op oceaan
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

62, Hyeopjae-ro Hallim-eup, Jeju City, Jeju, 63011
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

EQ Stay Hotel
EQ Stay Hotel
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 39 beoordelingen
De prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lapaloma Pension B&B Jeju
Lapaloma Pension B&B
Lapaloma Pension Jeju
Lapaloma Pension
Lapaloma Jeju
Lapaloma Pension Pension
Lapaloma Pension Jeju City
Lapaloma Pension Pension Jeju City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lapaloma Pension
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
13 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
HYUNSOON
Reisde met familie
15 jan 2022
HYUNSOON
2 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Myung Hee
25 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Myung Hee
3 nachten verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
인간, 부산
Reisde met familie
15 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
인간
2 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Yongjin
Reisde met familie
1 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yongjin
3 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mei 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
younggon
Reisde met familie
3 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
younggon
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아무생각 없이 간다면
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
jin young
Reisde met familie
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jin young
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
won, 경기도 화성
9 nov 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
won
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geun jun
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geun jun
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
SI CHEOL
16 aug 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
SI CHEOL
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
협재
Reisde met familie
14 aug 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
협재
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
집같았어요
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
youngsil
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편안하게 쉴수있는곳
youngsil
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Roger
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
조용하지만 다소 아쉬운
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
sangsil
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
한적하고 조용한 공간이 최고였어요.
sangsil
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 dec 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Jinsook
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편하게 잘쉬었다 왔어요
Jinsook
5 nachten verbleven in november 2018