61, Jalan SP 1/1, Bandar Saujana Putra, Jenjarom, Selangor
Beoordelingen
7,2
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 27 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
5
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 27 beoordelingen" "
8 - Goed
11
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 27 beoordelingen" "
6 - Redelijk
6
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 27 beoordelingen" "
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 27 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Nur Fatin
21 nov 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nur Fatin
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
asri
16 mrt 2020
Positief: Netheid
asri
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van OYO op 18 mrt 2020
Apologies for the inconvenience caused, Asri! We have marked a note for the experience you had with us and we will put in our best efforts to ensure your next stay is pleasant with us. Wish you a wonderful day ahead :) Regards, Marie
2/10 – Ontzettend slecht
Soo Wei
16 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service
Bad attitude from the front counter,
No have any room for us although we’ve made the room reservations.
In their system showed cancelled booking, but in our itinerary don’t have any cancellation email was received.
Irresponsible attitude handling all the issues, not even a sorry.
Soo Wei
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van OYO op 19 feb 2020
Hi, We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Kevin
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 okt 2019
Positief: Personeel en service
Nice room sangat selesa
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
30 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
overall quite ok, but one thing need to improve is in the room got weird odour smell.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Barbara op 21 jun 2019
Hi, Thanks for spending your valuable time to write the review. Surely, we’ll work on your feedback for the better guest experience in the future. Hope to host you soon :) Regards, Barbara
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cozy place to fin a budget hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Cheshta op 21 jun 2019
Hi, Delighted to see you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Cheshta
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Cheshta op 21 jun 2019
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you aren't fully satisfied with our services and we'll surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Cheshta
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
28 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Cheshta op 26 jun 2019
Sincere Apologies, We’re disappointed to see that our guest is dissatisfied with our services. However, we’d love to understand the reason behind the problem you have faced to enhance your experience with us. Hope to hear from you soon :) Regards, Cheshta
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 feb 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad condition at all
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Kong
27 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kong
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Ahmad
22 jan 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
okey and comfortable
Ahmad
1 nacht verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Yi Yi
15 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service
枕頭汙漬很多,毛巾沒有很乾淨,wifi不能用,廁所沒有很乾淨,衛浴用品都沒有提供
Yi Yi
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Nor, Malaysia
26 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
It says it the website that our room was a 'room with view', but there was no window. Other than that it was OK.
Nor
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 sep 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Karthirnee
26 jul 2018
Karthirnee
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
eikittsama, Johor bahru
19 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cozy one night
Short but comfortable sleep.. skip my breakfast though.. but overall its nice and cozy..
eikittsama
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Malik
13 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice room for solo and a couple
Room space limited, but the facilities superb. Shower, toilet, function as well..
Malik
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Oliver op 19 feb 2018
Dear Malik,
Thanks for choosing Comma Hotel for your stay. We will keep up our good work and we are always improving time by time. Do come again and we will serve you even better.
8/10 – Goed
JJ, Malaysia
14 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
Everything is fine. Room is clean, staff is friendly. I checked in around 9pm, the staff gave me a warm welcome. especially the staff help to resolve the tax invoice problem they able to solve my problem in 30 min.
Just has a problem with Expedia due to the tax invoice printed is not the same as the price I paid in Expedia. This should not be a problem for a non-business trip because they no need to claim the hotel fee.
JJ
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Oliver Chong op 23 jan 2018
We are much appreciate your feedback and thank for choosing Comma Hotel for your stay. We diffidently will even serve you better and welcome you again with our big heart.
8/10 – Goed
herman, johor bahru
11 jan 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
nice hotel & for budget i prefer this hotel...just my room not so clean...space also big....love to come again in future....i will like to recommended comma hotel for all..
herman
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Oliver Chong op 23 jan 2018
We are much appreciate your feedback and thank for choosing Comma Hotel for your stay. We diffidently will even serve you better and we will ensure everything is tip top. Hope to see you again soon.
6/10 – Redelijk
Tan, singapore
23 dec 2017
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Good for value hotel but not very comfy.
+ clean
+ outside got coffee shops that sell food
- room with view (window too high at ground level so cannot see outside; the other room booked on 2nd floor is too close to nearby building)
- breakfast only white bread and jam
- too cramped the place
Tan
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Comma Hotel Customer Service op 29 dec 2017
Dear Sir, Thanks for choosing your confirm stay with us at Comma Hotel.
Thanks also your feedback and appreciate it. We also have improved the light self service breakfast items. Please feel free to come again and we will surely serve you better.
We also had just beautify and redecorate the place, so that you will feel more cozy and know each other at our cafeteria.
8/10 – Goed
affendi
22 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
affendi
1 nacht verbleven in november 2017
Thanks you for choosing Comma Hotel for your stay.
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service about staff.
The bedstead have a sound and make noisy.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Strategic place of hotel .. Lot of chosen of shop
Lot of various shop and good condition of hotel. Strategic place, near with Putrajaya. So that, no rushing when you want to find a beautiful and near place to shopping or movies.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Keyih
31 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer