Hotel K
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Jeonju
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel K





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 22
inclusief belastingen en toeslagen
11 aug - 12 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier kamer (Air purifier, Netflix, Styler) laden

Premier kamer (Air purifier, Netflix, Styler)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2021
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Suite (Air purifier, Netflix) laden

Suite (Air purifier, Netflix)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5, Yongsan 2-gil, Deokjin-gu, Jeonju, North Jeolla, 54933
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kanu Hotel
Kanu Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
8.0 van 10, Zeer goed, 29 beoordelingen
De prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel K Jeonju
K Jeonju
Hotel K Hotel
Hotel K Jeonju
Hotel K Hotel Jeonju
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel K
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
iksung
Zakenreiziger
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
iksung
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wayne
16 mei 2025
Wayne
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Min Gon
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Min Gon
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hyuntaek
Reisde met familie
9 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyuntaek
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
CASSANDRA
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CASSANDRA
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 mei 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HYOUNSEOK
Reisde met een groep
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYOUNSEOK
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
woo sang
2 dec 2024
woo sang
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Seung Gyun
2 dec 2024
Seung Gyun
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
JOONHO
Zakenreiziger
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비가 너무 좋은숙소
JOONHO
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Jaehyeok
Zakenreiziger
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaehyeok
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ju yang
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ju yang
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
FB
Zakenreiziger
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
출장으로 좋아요
FB
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
AYOUNG
Reisde met familie
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AYOUNG
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SIYEON
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIYEON
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
GEUN HO
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GEUN HO
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Sung Ki
Zakenreiziger
17 aug 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sung Ki
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
YOSHIKI
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIKI
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
SUHWAN
21 dec 2023
SUHWAN
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
SEONGBOK
2 okt 2022
SEONGBOK
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
LEE
30 dec 2021
LEE
2 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Hyejin
31 okt 2021
Hyejin
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
KYUNGHWA
Zakenreiziger
2 mei 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KYUNGHWA
1 nacht verbleven in april 2021