KAMA Hotel
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Provinciehuis van Jeollabuk-do
Fotogalerie voor KAMA Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium kamer (2 PCs) laden

Premium kamer (2 PCs)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Tempur-Pedic
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Tempur-Pedic
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Tempur-Pedic
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Tempur-Pedic
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8-9, Handupyeong 2-gil, Wansan-gu, Jeonju, North Jeolla, 54985
Over deze accommodatie
KAMA Hotel
Vergelijkbare accommodaties

LABE Hotel
LABE Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 83 beoordelingen
De prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KAMA Hotel Hotel
KAMA Hotel Jeonju
KAMA Hotel Hotel Jeonju
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KAMA Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 aug 2023
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Edervan
31 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Edervan
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
In sook Michelle
8 sep 2025
In sook Michelle
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Cristina
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristina
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jiyoung
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiyoung
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
JEONGJOO
28 jul 2025
JEONGJOO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
PARK
Zakenreiziger
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PARK
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
woohyun
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
woohyun
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
chinsuk
Reisde met familie
8 mei 2025
chinsuk
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Brittany
Reisde met partner
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Brittany
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
DOO SEON
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DOO SEON
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Whan Sik
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Whan Sik
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Gloria
Reisde met partner
1 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Gloria
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ciprian
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ciprian
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Young C.
Reisde met familie
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Young C.
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
KyoungSuk
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KyoungSuk
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
CHUL JUNG
Zakenreiziger
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUL JUNG
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sora
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sora
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sang Ah
Reisde met familie
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sang Ah
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
dohong
24 nov 2024
dohong
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Heather, Olathe
Reisde met partner
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heather
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Keunsung
Reisde met familie
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keunsung
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
두영
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
두영
1 nacht verbleven in oktober 2024








