Fotogalerie voor De Cardo





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
18 okt - 19 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Een privébadkamer
Hydromassage
Regendouchekop
Badjassen
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Suite laden

Suite
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
2 slaapkamers
Regendouchekop
Badjassen
2 badkamers
Een privébadkamer
Hydromassage
Misschien vind je dit ook leuk

Waldorf Astoria Jerusalem
Stadscentrum van Jeruzalem
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 500 beoordelingen
De prijs is € 504
22 okt - 23 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Uzi (Yekhezkel) Khason Street, 7, Jerusalem, 9415207
Over deze accommodatie
De Cardo
Vergelijkbare accommodaties

Mamilla view URBAN - Boutique hotel
Mamilla view URBAN - Boutique hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Roomservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 24 beoordelingen
De prijs is € 141
12 nov - 13 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: ILS 50.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: ILS 128.2 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
De Cardo Hotel
De Cardo Jerusalem
De Cardo Hotel Jerusalem
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over De Cardo
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
4 apr 2025
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jean Claude
Reisde met partner, Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean Claude
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lina
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lina
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yonatan
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yonatan
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Marina
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Marina
10 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Abigail
Reisde met familie
11 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shirley
3 jul 2025
Shirley
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sam
21 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
alan
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
alan
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
hananel
14 mei 2025
hananel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dionysios
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
Dionysios
9 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Felipe
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
Felipe
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie
Reisde met een groep
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sophie
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Andrew
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Allan
24 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Joanne
12 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanne
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Quentin
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location for the Old City
Quentin
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Stephanie L
25 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephanie L
2 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Shahar
19 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bed
Shahar
1 nacht verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
YOSI
11 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay away.
YOSI
4 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Stephanie
11 jul 2024
Negatief: Personeel en service
Not my style hotel
Stephanie
2 nachten verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
SHMUEL
5 jul 2024
SHMUEL
2 nachten verbleven in juni 2024