Een buitenzwembad

Beoordelingen van Shalom Jerusalem Hotel

Shalom Jerusalem Hotel
A. Y. Shakhrai Street 24, Bait Va'gan, Jerusalem

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 176 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 77 van 176 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 176 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 176 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 176 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel, goed eten
6 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Israel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wa a warm ambience and good room and a good localization for me
11 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Nataly s op 9 mrt 2020
Thank you for your valuable feedback! You’re most welcome to visit again.

8/10 – Goed

Evangeline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Comfortable and spacious room with a beautiful view of the city
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Nataly s op 9 mrt 2020
Dear Evangeline Thank you for taking the time and sharing your feedback regarding your stay ! looking forward to serve you again next time you visit

8/10 – Goed

Haim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
bonne prestation
Hôtel de confort moyen très bon petit déjeuners
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

shemoel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
מלו מהמם.מומלץ מאוד מאוד.
איך נהנינו אני ובן זוגי.יחס מושלם החל מפקיד הרבלה בשם אנטון שקיבל אותנו ממש יפה.החליף לנו בעצמו את החדר שלא כל מצא חן בעיננו בגלל הנוף. קיבלנו חדר מדהים נקי ומסודר. האוכל פשוט מהמם טעים וטרי. אני בטוח אחזור לשם. ממליצה לכל מי שרוצה מלון עפ מיקום נהדר,יחס שירות פשוט מצויין.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Nataly s op 5 mrt 2020
שלום רב אנו שמחים שחווית האירוח שלכם הייתה מספקת ומודים לכם על המשוב הנפלא ויקר הערך מקווים לראותכם שוב בין אורחינו המשך שבוע נפלא

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Lo más complicado es que está lejos del centro en un barrio residencial,caminando 10 min llegas al tranvía
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Nataly s op 24 feb 2020
hello We thank you for your feedback and glad to hear that the hotel experience was positive. The hotel is located on a hill in a quiet area of the city. We hope you had all neceserry information about public transportation with which you can reach central areas easily and comfortably. hope to see you again among our guests, have a great week!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hotel mais un peu vetuste
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The variety on food was very limited. Mostly salads and basic needs for breakfast. Ex, boiled eggs and pasta, coffee, yogurt, cereal.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bien
très bon rapport qualité prix , je recommande
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Nataly S op 29 jan 2020
Dear Daniel Thank you for your valuable feedback, We’d love to host you the next time you visit Jerusalem. all the best

6/10 – Redelijk

Arik

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

JACQUES

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place Good Price Good alternate for short trip to jerusalem
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Nataly s op 16 jan 2020
Dear Jacques Thank you for your valuable feedback! You’re most welcome to visit again.

10/10 – Uitstekend

Lety

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen servicio
Estuvo muy buena la estadía y el servicio de desayuno muy bueno la zona muy tranquila y muy amables.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Nataly s op 10 jan 2020
Thank you for your kind words! Hoping to see you again soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff was friendly and breakfast was awesome. Rooms need an update.
8 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Nataly s op 8 jan 2020
Thank you for your kind words, Your feedbacks will help us improve our services. You’re most welcome to visit again! have a great day

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
בסך הכל החדרים בסדר הזמנו חדר לזוג+שני ילדים , שודרגנו לחדר משפחה ללא עלות וזו היתה הפתעה מאוד נעימה,החדר מאוד מרווח ונוח. השירות טוב ונעים, האוכל סביר, אין מבחר גדול אבל בהחלט כל אחד יכול למצוא את טעמו. טעון שיפור בתחזוקת המעליות-איטיות לא מספיק לתת מענה לכל אורחי המלון. יש חניה מקורה אבל לא מספיק מסודר והמעבר בה לא נוח . אמנם המלון לא נמצא במרכז העיר, אבל ישנו קו אוטובוס שיוצא ממש מפתח המלון ומאפשר תנועה בעיר מבלי להזיז את האוטו. המלון בהחלט נותן מענה לחופשה בעירו
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van נטלי ש op 23 jan 2020
שלום דוד אנו מודים לך על הביקורת הנעימה! כמו כן, תמיד חשוב לנו לשמוע כיצד נוכל להשתפר בעתיד. אכן אנו נמצאים בתהליך של שיפוץ המעליות, נכון להיום התחדשנו ב ב2 מעליות חדשות ומשופרות והמעלית השלישית בשלבי סיום. השיפוץ צפוי להסתיים בקרוב ואנו מקווים שנוכל לארח אתכם שוב ולתת שירות מצוין יום נפלא ,

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
J’aime bien cet hôtel très familial et touristique. Il faut une voiture car il n’y a rien autour . La chambre familiale est juste pour 4 personnes mais ça va . Le petit dej est très bien il y a ce qu’il faut .
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Nataly s op 5 jan 2020
Dear Jennifer thank you very much for your valuable review hope to see you again among our guests have a great week !

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very poor guest service. I needed a bottle of water one night at midnight because I was sick coughing. The reception told me that the bar was closed and no one gave me water. I found it very rude and so unprofessional.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Nataly s op 2 jan 2020
Thank you for your valuable comments. We apologize for the inconvenience you had. However, unfortunately the hotel's bar & restaurant are closing at 23.00 pm every day therefore we do not have any room service for food & beverage between 23 pm to 7 am. We are sorry if you weren’t informed but The tap water are sure drinkable, also there's cold water in the lobby area available for the guests free of charge 24hrs. please note we did addressed this straight away to our staff in order To avoid such cases in the future Best regards

10/10 – Uitstekend

Nechama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing, staff was nice, room was clean
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van NATALY S op 2 jan 2020
Thank you for your feedback Nechama!. We’d love to host you again the next time you visit in Jerusalem, please Share our location with your friends and family as well have a great day :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not good for couples but cheap
The hotel was outdated but the beds were comfortable.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Nataly s op 28 dec 2019
Thank you for sharing your valuable feedback! At present we’re taking steps to upgrade our room facilities, and also implementing utmost care in our appliance maintenance. We’ll give in more efforts to provide you a better personalized when you visit us next time. have a great weekend

8/10 – Goed

Y,Nachum

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel served my needs very well: - Excellent breakfast with very nice wait staff - Clean, comfortable room - Excellent location for visiting people in W. Jerusalem - Free, available parking - nearby synagogue with multiple Minyan times & excellent Tefillot - Reasonable price
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van NATALY S. op 24 dec 2019
Dear Nachum thank you for your great feedback . hoping to see you again among our guests have a wonderful day !

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice rooms, clean. The bed was like a hammock and I woke up with a backache. Firmer mattresses are needed.
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Badezimmer ekelhaft (überall Schimmel und Haare) Ungeziefer!!!!!
5 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Rachel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BOOK SOMETHING ELSE
This hotel needs an intense renovation urgently. Its mainly used for big bus tours bringing in travelers for a quick stay, lobby was filled with 100 people when arrived. 2 elevators were working very slow. the dinner / breakfast room is massive, loud and uncomfortable. The rooms are old and in bad conditions. the first room i saw was stinky (old cold cigar smoke), the second smelled artificial to cover up something, but i had no choice than to take it. The shower was disgusting, black mold everywhere. i would have stayed somewhere else, but Jerusalem was booked out.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van NATALY op 24 dec 2019
Dear guest thank you for your review We regret that your experience did not meet your expectations.Your feedback helps us identify the areas in which we can improve. At present we’re taking steps to upgrade our room facilities, and also implementing utmost care in our appliance maintenance. We’ll give in more efforts to provide you a better personalized when you visit us next time. best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a disaster for the price ... must have been a nice hotel 40 years ago
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

raquel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
buena relación precio servicio
me resultó cómodo porque necesitaba estar en la zona. en general está bueno. sólo la limpieza de la habitación podría ser mejor. el desayuno muy completo. buen precio
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité prix
Bon hôtel
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Good value for price. Ample free parking. pleasant staff. large swimming pool with shaded areas.
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maybe nice 40 years ago, building has seen better days, dirty and just old.
2 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid
Hôtel confortable Les ascenseurs sont en rénovation ce qui crée des attentes au moment des arrivées et départs Situation excentrée Bien placé si vous recherchez Bayit Vegan
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tienen muy poco respeto por los clientes. El hotel está en obras y no son capaces de avisar que van hacer ruido desde las 8 de la mañana.
23 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van etx-IditI op 9 jul 2019
Good day , Thank you for staying at the "Shalom Rimonim Jerusalem" Hotel . We thank you for your feedback. Hope to see you among our guests . Best regards , Marina Rohlin .

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
Clean, easy parking, nice brackfast
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van etx-IditI op 9 jul 2019
Good day , We thank you for your feedback. We were happy to read your stay with us was pleasant and that you enjoyed the our hotel . We will be happy to be at your service . Hope to see you among our guests . Best regards , Marina Rohlin .

8/10 – Goed

Tal

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located in a quite residential area which was good for us since we traveled with a car and searched for an hotel with parking (which was free and had lot of it, unlike other hotels which only have a few parking spaces available). The hotel is a bit dated, which mostly reflect in the bathroom where the hair dryer and soap dispenser turned yellow with age... the room was big, the beds were very comfortable and everything was clean. As other reviewers mentioned - the elevators are slow and in poor condition, one of the 2 had broken floor tiles, but they do have signs announcing upcoming construction work to remodel them so that would probably be a non issue soon. We had breakfast there during Passover and it was good but nothing special, I'm guessing it's better during the rest of the year when they can serve bread/pastries. The staff was very nice. Overall a good mid-level hotel with a decent value for money.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van etx-IditI op 1 mei 2019
Good day , Thank you for staying at the " Shalom Rimonim Jerusalem" Hotel . We thank you for your feedback . We were happy to read your stay with us was pleasant and that you enjoyed the our parking , our beds and our clean room. We are sorry at your disappointment regarding the construction work elevators . We hope to see you among our guests in the future . Best regards , Marina Rohlin.

6/10 – Redelijk

David

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel à rénover. Chambres nettoyées à minima. Il faut soulever les lits ... piscine et ascenseurs à rénover.
8 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
A good hotel, all staff very helpful,rooms clean, only downside for my group personally was it is set in a residential area with little to explore round the hotel without requiring transportation however public transport readily available
7 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Rosette Juliette

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Bon rapport qualité prix
Sans plus loin du centre kotel bon petit déjeuner facile de stationner
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Fernando, Ashkelon

Zakenreiziger, Reisde met familie
They charged me a tax they werent supposed to. Im not a israeli citizen.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Nicoleta

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

DAVID

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shalom and Welcome at the Rimonim
The hotel is beautiful. The location great, so long as you have a car. Food is amazing. Bedrooms are spacious and clean and the beds are very comfortable.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Jose

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Volvería pero con condiciones
El hotel tiene una buena relación calidad precio para lo que hay en la Ciudad aunque está alejado del centro y se necesita taxi o bus para cualquier cosa fuera de la zona. He tenido una incidencia de obras de emergencia que me han perturbado la estancia bastante durante dos dias aunque me ofrecieron cambiar de habitación no le dijeron que la obra duraría otro día más y al día siguiente empezaron los trabajos a las 8:15 am hora que entiendo tenían que haber avisado o haber continuado los trabajos por la tarde el día anterior que no se veía a nadie. La habitación Slds tamaño está bien aunque algunas imperfecciones como puerta de armario que no abre bien, techos del ex wc bajos la ducha no llega hasta la cabeza y es algo estrecha e incomoda la bañera. Los ascensores no daba abasto cuando entran grupos y habría uno parado por cambio a nuevo. Los techos muy bajos bajando las escaleras hasta el punto que te das en la cabeza si te descuidas y los filos de los escalones están cubiertos con una chapa que sujeta la moqueta y es bastante incomodo cuando se bajan las escaleras especialmente. El hall está bien es amplio y el desayuno correcto. La temperatura del hotel es bastante agradable para el frío que hacia esos días. El aparcamiento aunque está poco cuidado si es bastante práctico y fácil de usar y accesible. El director es un señor amable aunque hay detalles como el de la obra que tendría que mejorar. El checkin Y el check out fueron rápidos. Es mejorable el mantenimiento de hotel.
7 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Simon

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

stephane

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À fuir ignoble sale
Catastrophe une honte d’une saleté comme jamais à fuir
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van etx-IditI op 9 jul 2019
Good day , Thank you for staying at the "Shalom Rimonim Jerusalem" Hotel . We were wery sorry to read that you were dissatisfied with your accommodation . We hope that you stop by on your next trip to Israel to see the improvements we have made . We hope to see you among our guests in the future . Best regards , Marina Rohlin .

2/10 – Ontzettend slecht

stephane

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catastrophe À FUIR
Catastrophe hôtel sale délabré une honte rien de bien à fuir
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van etx-IditI op 9 jul 2019
Good day Thank you for taking the time to answer the quick feedback regarding your recent stay at "Rimonim Shalom "Hotel Jerusalem . I am truly sorry that your stay did not meet your expectations . The issues you mentioned in your feedback are currently being investigated by me . Sincerely, Marina Rohlin .