Lobby

Beoordelingen van Grandhotel Garni

4 out of 5
Grandhotel Garni
Husova 1, Jihlava

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 40 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 40 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 40 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 40 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 40 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Cornelis Jan

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Leuk hotel, wel erg oud.
Prima hotel, zeker als je van een wat oudere setting houdt. Voorzien van alle noodzakelijke behoefte, maar ook niet meer dan dat. De prijs is echter aantrekkelijk en het hotel ligt midden in de stad. Tevens was de service uistekend! Waardoor ik de gehele beleving positief heb bevonden.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Štěpánka Bartošová, reception office op 6 jul 2018
Thank you very much for your feedback. We appreciate it!

6/10 – Redelijk

Eino

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cash only! International credit card does not work here. On the second day the man on the reception made comments that were not acceptable.
Reactie van Milan op 19 okt 2023
Hello. Our terminal works, we download a lot of payments every day, without any problems. This concrete guest had a badly damaged credit card and unfortunately it could not be charged. I repeat, our terminal works perfectly.

4/10 – Matig

Yusuf Kartal

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Lukas

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bastian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Frederick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Great Hotel
A very nice hotel, I have stayed there on several trips. Afternoon-evening is the best of any hotel I have seen. Even went outside to show me how to unlock front door after hours.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Karolína

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Enkhlut

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Adéla

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Lukas

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Savic

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

colin

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Savic

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Katerina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, friendly staff, great breakfast.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Maria Ingeborg

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Mate

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room was comfortable, but without air conditioning was not ideal on what was reported as the hottest ever June night relieved by massive thunderstorm in early hours so had to shut window.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Štěpánka, receptionist op 14 jul 2019
Thank you for your feedback. I am sorry for your not very pleasant experience, but the weather is out of our control. You could ask for a room with an air conditioning if needed, we offer several rooms with these fittings. Maybe next time :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, good level of comfort. Service might have been imprpved.
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

laszlo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Remek helyen.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Jana

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Doporučuji
Vše bylo v pořádku, při příjezdu velmi příjemná rečepční vysvětlila vše co potřebujete, snídaně méně bohaté ale za to paní na snídaních velmi všímavá a příjemná. Pokoj byl útulný, čistý, nemám žádné výtky. Ubytování v hotelu doporučuji!.
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Could do better
Lovely staff in a hotel that appears to have lacked investment. Bathroom was clean but room looked tired and like it hadn't been updated since the 1970s. The bed squeaked on the slightest of movement and wasn't massively comfy.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Štěpánka op 2 sep 2018
Thank you for the sharing of your experience in our hotel. We appreciate your opinion. We work for our guests contentment and we will eliminate the deficiencies.

8/10 – Goed

Trine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
ok
chambre viellote mais ca fait le charme. Réception à moderniser quand meme mais pas génant.
Reactie van Štěpánka op 8 apr 2018
Thank you very much for your comments. We are pleased if you like our hotel.

8/10 – Goed

Pavel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No pokoji byl dost slyšet hluk z provozu hotelu
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Helene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unexpected Town Centre Gem
Somewhere between when I booked a room online and my arrival my room 'disappeared'. The hotel provided me with a suite and charged me the quoted price. The suite was excellent although wasted on a solo traveller, staying one night but it was a great gesture and excellent customer service and much appreciated. The city centre is about two minutes walk. Parking is available in the adjacent street for minimum/no cost depending on timing. Breakfast was a bit ordinary but acceptable.

10/10 – Uitstekend

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Warmly recommended
Vey fair welcome and nice service. Breakfast could be improved by a more large choice of local products Even that, I'll book again there.

8/10 – Goed

MINORU

Positief: Netheid, personeel en service
便利な街中ホテル
テルチで宿が取れなくてこのホテルにした。結果的には値段が割安で、次の目的地のZelena Horaに行くのにも便利であった(直通バスあり。バスターミナルまで約7分)。私は各地の昔繁栄した古きホテルに泊まるのを楽しみにしているが、このホテルもその一つ。建物は1905年建築で、外観は典型的なアールヌーボー様式。イフラヴァはかつて銀山の町として栄えた町で、グランド・ホテルは町の古き良き時代の名残をとどめている。部屋は現代の人から見ると古風。従って、最新の家具や、最新の快適さを求める人には合わないかも知れない。ホテル内にレストランはないが、朝食は充実している。なおすぐ近くにチェコでプラハの広場に次ぐ大きさの中心広場がある。
Reactie van General Manager op 31 okt 2016
Dear Guest, thank you for choosing our hotel and for your kind rewiew. Best regards Grandhotel Garni staff

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Jiri, Praha

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Výborné umístění v centru
Tří* standard včetně snídaně. Na TV jen 1 český program, hotel nebyl schopen naladit, ale nabídnul jiný pokoj. Na snídani prošlá smetana, jinak OK.Na 1-2 noci mohu doporučit.

8/10 – Goed

Michal

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ogólnie bardzo fajnie, jedyna rzecza na która hotel raczej nie ma wpływu to hałasujące strasznie gołębie na dachu zaraz przy oknie. Trzeba było zamykac okno a w pokoju nie ma klimy.

6/10 – Redelijk

Charlothe, Tranps

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Bra personal men hårda sängar
Rökiga allmänna lokaler och i trapphus. Hårda sängar Okey frukost men inte mer.

10/10 – Uitstekend

Rudolf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel JIHLAVA
We were on our trip to Opava in the Czech Republik. The Location was perfect for the necessary overnight stay.

8/10 – Goed

Rudolf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer