Luxe beddengoed, bedden met traagschuimmatras, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Peermont Metcourt at Emperors Palace

3 out of 5
Peermont Metcourt at Emperors Palace
Emperors Palace, 64 Jones Road, Kempton Park, Gauteng

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 132 van 456 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 197 van 456 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 91 van 456 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 456 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 456 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Printer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and very big hotel I really loved it, nice shops
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Rebecca op 12 jan 2019
Dear Guest Compliments for the new season. Thank you so much for the below review. Kind regards Rebecca

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel voor 1 nachtje
Vlak naast airport. Veilig schoon en heerlijk ontbijt!
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Avi op 28 jul 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback. On behalf of all management and employees, we would like to thank you for your comments. We looking forward to welcoming you back soon. Warmest Regards Avischal

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onderdeel van complex met meerdere hotels, casino, bioscoop en restaurants. Dicht bij het vliegveld, dus met het raam open nogal rumoerig. Prima service van vriendelijk, behulpzaam personeel.

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf voor een nacht
Prima verblijf voor een nacht. Dichtbij het vliegveld. Ligt in groot complex. AirPort Shuttle is even zoeken maar je moet tussen twee hotels doorlopen.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Dawn Nelson, Nijmegen

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ok voor een nachtje
Kamers waren netjes, wel erg klein. Vind de douche en WC niet leuk met de glazen deuren. Niet zo prettig als je met schoonmoeder im een kamer is. Beneden in de eetzaal was erg vies! Bestek, kopjes, glazen waren niet schoon. Tafel was ook niet schoon. Service van de bediening was wel heel goed!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Good value hotel
Good value hotel. Excellent breakfast. Paid WIFI connection is a dissatisfier.

8/10 – Goed

Douglas, Cottonwood

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Casino on property, but a little bit of a walk. Free shuttle service to and from airport. All the basics.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

pius, Las Vegas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks to Thandi the front desk staff for giving me information about the property and things to do around the area. Breakfast was very delicious and I will definitely be back.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Lennart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

ROBERTA, Irvine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuttle driver, front desk, dining room staff were all friendly and helpful. We did not see our housekeeper, but they did a wonderful job.
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Kylie, Starke

Reisde met familie
the hotel was great, but the experience was not great. There were people screaming until 2 in the morning partying and we had to get up at 4am for a flight. Also we had drinks at the pool bar the night before, to find out someone charged our card for over a thousand American dollars. I suggest bringing earplugs and only using cash when you are there.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

MARICY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muito confortável ao lado de muitos restaurantes temático. Tem tranfer gratuitos para aeroporto
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

LAZARUS, KITWE

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall ok with helpful and cheerful staff but we noted two issues that are unacceptable by a hotel of such standards… 1. My wife noted that the sheets on the bed were stained and not clean… suspected they were not changed 2. Bath tub in the room was not clean… very visible dirt ring noticed
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Karin Leanne

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Eric

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Neil richard

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lucille

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Sunette

Reisde met familie
If you are arriving after 8pm at OR Tambo, there is no shuttle service to the hotel. When we arrived the airport wifi was not working, so we could not get an uber. We dont have SA simcards, so could not make a phone call. Had to make use of these random guys standing outside arrivals claiming to be taxi drivers using unmarked cars. Nerve-wracking, but luckily arrived at the hotel safely.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ross

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Neil richard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my 2 night stay in this beautiful hotel.Breakfast was yummy!!!
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Robyn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Beds are Terrible
Hi, Check in was extremley slow, long ques and only 2 persons at check in. Our bed was the worst part of our stay. Everytime my husband moved, it felt like I was on a waterbed or trampoline - we could not sleep all night
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Niklas

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Niklas

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stay was good and comfortable, only challenge of multiplug which might be aging and not working well
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Metcourt Service Ambassadors. op 21 nov 2023
Dear Mohammed,Thank you for your awesome feedback.It’s great to hear you enjoyed your stay with us.We have noted your comments about the multiplugs, and we will do something about it.Take care and see you soon!Kind regardsMetcourt Service Ambassadors.

10/10 – Uitstekend

Thabile Rose

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Metcourt Service Ambassadors. op 21 nov 2023
Dear Thabile,Thank you for your awesome ratings.It’s great to hear you enjoyed your stay with us.Take care and see you soon!Kind regardsMetcourt Service Ambassadors.

10/10 – Uitstekend

Tshepo

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Metcourt Service Ambassadors. op 21 nov 2023
Dear Tshepo,Thank you for your awesome ratings.It’s great to hear you enjoyed your stay with us.Take care and see you soon!Kind regardsMetcourt Service Ambassadors.

10/10 – Uitstekend

aaron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the hotel was nice , clean rooms , close walk to casino , restaurants etc . will stay there agsin in near future
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Metcourt Service Ambassadors. op 21 nov 2023
Dear Aaron,Thank you for your awesome feedback.It’s great to hear you enjoyed your stay with us.Take care and see you soon!Kind regardsMetcourt Service Ambassadors.

10/10 – Uitstekend

pius, roselle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good customer service from Thandi , clean property and very comfortable bed plus breakfast was delicious.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Metcourt Service Ambassadors. op 21 nov 2023
Dear Pius,Thank you for your awesome feedback.It’s great to hear you enjoyed your stay with us.Take care and see you soon!Kind regardsMetcourt Service Ambassadors.

10/10 – Uitstekend

E J

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Lovely modern hotel, very clean, the were staff friendly and very helpful. Plenty of breakfast options each day.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Metcourt Service Ambassadors. op 21 nov 2023
Dear EJ,Thank you for your awesome feedback.It’s great to hear you enjoyed your stay with us.Take care and see you soon!Kind regardsMetcourt Service Ambassadors.

4/10 – Matig

Valintina

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

micah

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Metcourt Service Ambassadors. op 21 nov 2023
Dear Micah,Thank you for your awesome ratings.It’s great to hear you enjoyed your stay with us.Take care and see you soon!Kind regardsMetcourt Service Ambassadors.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was clean with a quick check in but bathrooms were quite small. Buffet breakfast was vey nice with a great selection.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Metcourt Service Ambassadors. op 21 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your awesome feedback.It’s great to hear you enjoyed your stay with us.Take care and see you soon!Kind regardsMetcourt Service Ambassadors.

6/10 – Redelijk

Caroline

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 17 mrt 2020
Dear Valued Guest, Thank you so much for valued feedback.

10/10 – Uitstekend

Ayusa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 12 mrt 2020
Dear Valued Guest, Thank you so much for scoring us 100% Looking forward to welcoming you back soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 4 mrt 2020
Thank you for your feedback.

2/10 – Ontzettend slecht

Madelain

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Metcourt Peermont Emperors Hotel Service Stinks
If you're looking for friendly or half decent service, don't stay here. The staff are shockingly rude & customer service is non-existant. I wrote a 12 point essay to the hotel about what went wrong in ONE night. I've traveled the world, every country in Africa included, and this was the worst customer experience to date.
Don't expect service anywhere in this hotel
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 24 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for bringing this to my attention. The team and I work feverishly to ensure that we create nothing but exceptional experiences for you. We are sorry that on this occasion, this was not the case .Your comments have been noted and I have shared them with the relevant team members, so as to ensure we improve on the concerns highlighted. Rest assured we will continue to look at ways of improving ourselves, so as to ensure we provide you with the service we are renowned for. Take care and see you soon !!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 24 feb 2020
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

Bruce

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Metcourt Service Ambassadors. op 21 nov 2023
Dear Bruce,Thank you for your ratings, hopefully we will get a 10/10 on your next visit.It’s great to hear you enjoyed your stay with us.Take care and see you soon!Kind regardsMetcourt Service Ambassadors.

6/10 – Redelijk

Silvia

Positief: Netheid
Transfer do aeroporto
Achei o valor um pouco alto para o que realmente oferece. O quarto era pequeno e achei o chuveiro um pouco apertado pra uma pessoa mais alta. Não há garrafa de água cortesia, como na maioria dos hotéis, com a explicação de que a água é potável.Alem disso, a maioria dos bares e restaurantes do complexo fecham às 22hs e são bem distantes dos outros condomínios ...sem carro ou um Shuttle interno (que não tem, eu imagino, pelo menos neste horário), impossível de conhecer. Além disso, chegamos numa segunda feira, e nem o bar do nosso condomínio estava aberto. Foi realmente frustrante, porque esperávamos que fosse um lugar com várias opções noturnas acessíveis além do cassino. O mais positivo para nós foi o transfer cortesia.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 21 feb 2020
Dear Valued Guest, Thanks for the excellent feedback. We are glad you had a great stay ! Take care and see you soon :)

6/10 – Redelijk

Gilles

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Metcourt Service Ambassadors. op 21 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your ratings.It’s great to hear you enjoyed your stay with us.Take care and see you soon!Kind regardsMetcourt Service Ambassadors.

10/10 – Uitstekend

Kobus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay was very well the only problem was that the bath plug was out of order.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 21 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and for your awesome feedback. It’s great to hear you enjoyed your stay with us. Take care and see you soon!!

10/10 – Uitstekend

Lynette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesomeness!
Amazing! Thank you!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 21 feb 2020
Dear Valued Guest, WOW, thank you so much for the awesome rating. Take care

8/10 – Goed

javier, costa rica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very helpfulll staff upgrade me to a bigger room duw to luggage quantity i had
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 21 feb 2020
Dear Javier, Thank you for your review. Im glad to learn you had a wonderful experience with us. Looking forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 21 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback.

6/10 – Redelijk

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
No Proper Bathroom.
Beware. The rooms in this hotel do not have proper separate bathrooms. There is a curtained off area in the bedroom behind which is a shower cubicle and a toilet cubicle with smoked glass doors and a wash basin. I was travelling alone so it wasn’t a big problem but if my wife had been with me we would have found this lack of bathroom privacy totally unacceptable.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 24 feb 2020
Thank you for bringing this to my attention. The team and I work feverishly to ensure that we create nothing but exceptional experiences for you. We are sorry that on this occasion, this was not the case .Your comments have been noted and I have shared them with the relevant team members, so as to ensure we improve on the concerns highlighted. Rest assured we will continue to look at ways of improving ourselves, so as to ensure we provide you with the service we are renowned for. Take care and see you soon !!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i liked having all the restaurants in one place and the hotel is safe and secure.
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Khomotso sebata op 24 feb 2020
Thank you for your feedback

8/10 – Goed

Ismail

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Khomotso Sebata op 23 jan 2020
Thank you so much for your rating. Looking forward to welcoming you back soon!!

10/10 – Uitstekend

GIOVANNI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Khomotso Sebata op 23 jan 2020
Thank you so much for your rating. Looking forward to welcoming you back soon!!

10/10 – Uitstekend

Jacob

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Avi op 17 jan 2020
Thank you for the excellent rating.