Gasten geven deze locatie een beoordeling van 8.0/10 (Zeer goed)
Ontdek het gebied
Tower of Londen15 min. lopen
Tower Bridge18 min. lopen
London Bridge9 min. rijden
Londen (LHR-Heathrow)59 min. rijden
Kameropties
Over deze omgeving
Londen
The Corner London City is gelegen in de wijk Tower Hamlets in Londen. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Tower of Londen en Tower Bridge en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Oxford Street en Westfield London Shopping Centre. Neem een kijkje bij een evenement of maak een wedstrijd mee bij O2 Arena en denk er ook aan wat tijd voor London Eye te maken, een topattractie die je niet mag missen. Gasten zijn erg tevreden over hoe gemakkelijk je vanuit dit hotel bij het openbaar vervoer komt: naar Station Aldgate East is het maar 5 minuten lopen en naar Station Aldgate 8 minuten.
Hotel met 3,5 ster in de buurt van Tower of Londen
The Corner London City ligt niet alleen in de buurt van Tower Bridge maar biedt ook voorzieningen zoals een koffiebar/café, een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), gratis fietsen ter plaatse en parkeerplaatsen (toeslag)
Een oplaadpunt voor elektrische auto's, een snelle uitcheckservice en een kluis bij de receptie
Een receptieruimte, een bagageopslagruimte en een cadeauwinkel
Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over de nabijheid tot het openbaar vervoer en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 171 kamers bieden voordelen zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
(kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en elektrische adapters/opladers
De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Social distancing
Contactloos uitchecken
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
De kamers worden gedurende 72 uur tussen verblijven in niet gebruikt
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen
Veiligheidsmaatregelen
Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt en via roomservice
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.
Accommodatievoorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
Parkeren ter plaatse (GBP 20.00 per nacht)
Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
Eten en drinken
Continentaal ontbijt op doordeweekse dagen van 07.00 uur tot 10.30 uur en in het weekend van 08.00 uur tot 11.00 uur beschikbaar tegen een toeslag van GBP 15.00 voor volwassenen en GBP 7.50 voor kinderen
1 bar/lounge
1 restaurant en 1 koffiebar/café
Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimtes
Activiteiten
Gratis fietsverhuur
Gezinsvriendelijk
Extra bedden (toeslag)
Snackbar/deli
Voorzieningen
Cadeauwinkel/kiosk
Gratis kranten in de lobby
Kluis bij de receptie
Lift
Receptieruimte
Gastendiensten
24-uurs receptie
Bagageopslagruimte
Dagelijkse schoonmaakservice
Hulp bij uitstapjes/tickets
Meertalig personeel
Zakelijke diensten
Vergaderruimtes - 4
Toegankelijkheid
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
Aangepaste badkamer (bepaalde kamers)
Aangepaste kamer (niet alle kamers)
Lift
Lounge met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
Luisterhulpmiddelen beschikbaar
Registratiebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
Restaurant met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
8,0 op 10 Zeer goed (Alle 1.005 beoordelingen bekijken)
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Huisdieren zijn toegestaan tegen GBP 20 per huisdier, per nacht
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen GBP 25.0 per nacht.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. GBP 15.00 voor volwassenen en ca. GBP 7.50 voor kinderen
Parkeerkosten: GBP 20.00 per nacht
Toeslag voor huisdieren: GBP 20 per huisdier, per nacht
Toeslag voor extra bed: GBP 25.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden, verrijdbare/extra bedden en een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos.
Bereid je voor: bekijk de laatste COVID-19-reisvereisten en de geldende maatregelen op je bestemming voordat je op reis gaat.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie voert bij het inchecken een autorisatie op je creditcard uit van GBP 50.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Corner London City
Corner
Corner London City
Corner London City
Corner London City
Corner London City Hotel
Corner Hotel London City England
Corner London City Hotel
Corner London City London
Corner London City Hotel London
Qbic Hotel London City
The Corner London City Hotel
The Corner London City London
The Corner London City Hotel London
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij The Corner London City?
Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van GBP 20 per huisdier, per nacht.
Hoeveel kost een verblijf bij ?
Vandaag, 1 apr. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 16 apr. 2023 min. € 123,55, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Wat kost het om bij The Corner London City te parkeren?
Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van GBP 20.00 per nacht.
Hoe laat kan ik inchecken bij The Corner London City?
Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht.
Tot hoe laat kan ik bij The Corner London City uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.
Waar ligt The Corner London City?
Dit hotel ligt in Tower Hamlets, binnen 15 minuten lopen van Brick Lane en Tower of Londen. Ook Tower Bridge en The Shard liggen binnen 3 km afstand. Station Aldgate East ligt op maar 5 minuten lopen en naar Station Aldgate is het 8 minuten lopen.
Kan ik mijn reservering bij The Corner London City gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?
Ja, bij The Corner London City kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van The Corner London City op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.
We verifiëren beoordelingen om er zeker van te zijn dat de reiziger bij Expedia Group heeft geboekt. Reizigers kunnen een kortingsvoucher ontvangen wanneer ze een beoordeling verzenden. We publiceren alle beoordelingen, positieve en negatieve, die aan onze richtlijnen voldoen.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 454 van 998 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
454
" "10 - Uitstekend 45%
Gastenscore: 8 - Goed. 410 van 998 beoordelingen" "
8 - Goed
410
" "8 - Goed 41%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 998 beoordelingen" "
6 - Redelijk
77
" "6 - Redelijk 8%
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 998 beoordelingen" "
4 - Matig
34
" "4 - Matig 3%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 998 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
23
" "2 - Ontzettend slecht 2%
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,3/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Noah
Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug. 2022
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Communicatie vooraf van het hotel via Expedia verliep niet goed. Dit heeft meer met Expedia te maken, die mij niet goed op de hoogte heeft gesteld.
Bij aankomst was iedereen vriendelijk behalve Emanuel. "Not my f***ing job" attitude.
Christina was heel vriendelijk en behulpzaam.
De kamer was heel vies. Overal haren in het bed, in de badkamer en op de vloer. Ook was de vloer vies en zaten er vlekken op de muren. Er wordt niet goed schoongemaakt in het hotel. We hadden twee kamers op verschillende verdiepingen en beide kamers waren erg vies. Lijkt me geen incident.
De lobby was heel mooi en schoon.
Twee liften die goed werkten.
De gedeelde koffiemachine op de 4e verdieping werkte geen van alle dagen. De schoonmaakster zei letterlijk; "not my department".
Al met al wel een prettige ervaring maar het kan wel schoner op de kamers.
Noah
4 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Edwin
Zakenreiziger
2 mei 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice trendy city hotel. checkin via computer which is a little impersonal. I had a room with no windows/daylight, the advantage was a nice, dark room to sleep. comfy bed. cozy bar. all payments at Bar, breakfast need to be paid directly.
Edwin
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 apr. 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hip hotel met goede ligging, weinig service
Hip hotel met goede ligging (vlakbij metro en veel leuke horeca in de wijk) met luxe, ruime en schone kamers.
Verwacht niet te veel service; inchecken moet je zelf doen en je bent eigenlijk de rest van het verblijf ook op jezelf aangewezen. In 4 nachten tijd is onze kamer geen enkele keer schoongemaakt.
Skip het hotel ontbijt (weinig voor veel €) en zoek een leuk tentje in de buurt, er zitten er genoeg!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met familie
22 sep. 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great quirky hotel with truly great service.
What a great quirky hotel, with truly great service. We have very much loved our stay here. The room is great and has a lot of design details we have loved. Next to that the comfort has not been forgotten.
Emily
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Kevin
3 mrt. 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kevin
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 feb. 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel denkt mee en ruime lobby gezellig om savonds nog te zitten. Lekkere regendouche, duurde af en toe wel even voor warm water.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 dec. 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 dec. 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wat je nodig hebt is aanwezig.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Alina, Rotterdam
Reisde met partner
1 okt. 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik ben super tevreden. Zag er netjes en schoon uit.
Alina
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 aug. 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beleefd en net personeel! Ruime kamers! Top locatie!