Baguss Hotel and Serviced Apartment

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van KSL City Mall

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Baguss Hotel and Serviced Apartment

Suite | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Suite | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Exterieur
Receptie
Ingang accommodatie

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 30 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 queensize bedden of 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 46 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Plaza Mentari (Suncity), Jalan Kuning, Taman Pelangi, Johor Bahru, Johor, 80400

In de buurt

  • Plaza Pelangi - 7 min. lopen - 0.6 km
  • KSL City Mall - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Douane-, Immigratie- en Quarantainecomplex van Johor Bahru - 2 min. rijden - 1.5 km
  • Johor Bahru - Stadsplein - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Komtar JBCC-winkelcentrum - 2 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Station JB Sentral - 6 min. rijden
  • Station Kranji - 8 min. rijden
  • Singapore (XSP-Seletar) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪Warakuya Japanese Restaurant - ‬3 min. lopen
  • ‪Rosmarino Italian Restaurant - ‬2 min. lopen
  • ‪Song City 星光大道 - ‬12 min. lopen
  • ‪Cheelicious Bakery & Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Yara Yara Cafe - ‬10 min. lopen

Over deze accommodatie

Baguss Hotel and Serviced Apartment

Hotel in de buurt van KSL City Mall
Baguss Hotel and Serviced Apartment ligt in de buurt van Komtar JBCC-winkelcentrum en biedt voorzieningen zoals een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een lokale shuttleservice
  • Een 24-uurs receptie, een bagageopslagruimte en een rookvrije accommodatie
  • Gratis kranten, conciërgeservices en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle 99 gastenkamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • (kleding)kasten, grote koelkasten/vriezers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (MYR 1 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • B

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Grote koelkast/vriezer op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 5 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Grote koelkast/vriezer

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 50.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 100.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: MYR 1.00 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: MYR 50.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Baguss Hotel Serviced Apartment Johor Bahru
Baguss Hotel Serviced Apartment
Baguss Serviced Apartment Johor Bahru
Baguss Serviced Apartment
Baguss Serviced Johor Bahru
Baguss Hotel and Serviced Apartment Hotel
Baguss Hotel and Serviced Apartment Johor Bahru
Baguss Hotel and Serviced Apartment Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Baguss Hotel and Serviced Apartment?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Baguss Hotel and Serviced Apartment te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 1.00 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Baguss Hotel and Serviced Apartment?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Baguss Hotel and Serviced Apartment uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Baguss Hotel and Serviced Apartment?

Dit hotel ligt in Centraal District, binnen 2 km afstand van Plaza Pelangi, KSL City Mall en Douane-, Immigratie- en Quarantainecomplex van Johor Bahru. Johor Bahru - Stadsplein ligt op 2,4 km.

Beoordelingen over Baguss Hotel and Serviced Apartment

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 88 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 51 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 202 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Dunc, Kuala Lumpur

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Okay-ish

What you pay for is what u get. Room was clean, bed was clean. The rest was below par. Ehhhmmmm...tip of the day: avoid the complementary breakfast...and the pool!
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ok

Aircond not cold, dirty toilet, towel forgot to place and had to ask counter, and toothbrush not provided.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

IK

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the carpets. I like that it's spacious. I like the price. I didn't like the ants crawling on my bed and tables. I didn't like that they took my 50 RM deposit for having a late check out without letting me know that would happen in English first.
7 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Shan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t like anything of this hotel. It had poo service .
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Alex

2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very dirty.. Room not clean.... Room suites very dirty.. Toilet dirty... Toilet tower dirty..
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

H.

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room cleanliness is terrible. The floor don't think have been vacuum can see a lot of dirt. The toilet have a strong urine smell n look very yellow all around. The basin tap have a lot of black mold atain around. Pillows case look so yellowish. The whole experience for this hotel is terrible.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Mohd Rosmizan

My TV is not working, ants in my room and the phone network sometime got problem, the rest is quite OK
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Khim

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Very very poor service

Last time got manager dasmond service very good, now no manager, check in 3 pm still not readily, no slepper, no tea, no tissues, no soft pillows, no hanger, said maintenance come soon but no come no TV till tomorrow 11am,indian house keeping very lazy, no speak Malay, English, no toothbrush no this no that, see above, room licking, must refund money, hope to see manager
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad bad bad

Please get rid of this hotel. Dirty room, toilet, blanket. No toiletries at all. Pls avoid
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Khim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor service from 2pm till 7pm,still gives a bad b

No TV, no toothbrush, no water and many no
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Didnt chge blanket whn h/keepng, n thy not deny )

This very bad hotels. Last 2017 was ok. Now very very bad. The blankeks and everything they using same , no changes. I booked for 2 nights. N im check out after 1st night. Room smelly. Not hygiene at all. Even when ask receptionist. They no deny it. I have all recorded. This very silly if hotels.com didnt take out this hotel out from list.
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Tan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

What’s so baguss?

Pros: Cheap, no frills hotel with free parking Cons: Spoilt air con(fixed at request), dirty flooring that has never been vacuumed, no toothbrush and toothpaste, strands of hair in mini fridge(disgusting)... You get what you pay!
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Abdul

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Baguss Hotel@ Pelangi

Good side, affordable hotel that comes with simple free breakfast at the back of their hotel. And there's a restaurant right beside. And comfy bed to sleep in. The not so good stuff, the toilet/shower was filled with urine smell despite even watering the whole floor. The corridor was leaking water at the level I was staying. TV only has 1 channel and the Wi-Fi doesn't work too.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Abdul

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Our Stay at BAGUSS

TV Channels not fully available based on the hotel info. Not sure whether bed sheets or pillow cases were replaced. But, found ants under the pillow. And, wi-fi was only found to be ok during the second day of stay. Reserved 2x queens + 1x roll-over. But, got 1x king + 2x singles
2 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Avijit

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rubbish place & service; must be delisted

Three and half stars? This place does deserve to be 2 stars also. Sites must delist it. It’s an old small building in an area of JB where there’s nothing to do around barring few restaurants. The family room bathroom doesn’t have door lock.. is that supposed to be sexy? In a family room? Room is basic, corridor is narrow and dirty. But all above are yet not the biggest problem. It’s the service. Breakfast has just four items and by 930am one of them finishes and no refill. One of the day’s there was no bread for breakfast .. as they said bakery guy didn’t deliver today. The housekeeping staff are rude loud and utterly inefficient. It took us four phonecalls yet no one delivered the toothbrush kit. Finally I had to search and go into their inventory room and take from there. Toilet rolls not kept two phone calls and yet not delivered. At checkin time, we reached 1:30pm but the guy kept saying checkin only 3pm.. hardly hotel had 30% capacity full but he kept saying only 3pm. On a weekday in a family room of two queen beds, in a secluded hotel, you can expect zero occupancy. We were a family and that reception area has no comfortable seating place. The guy cudve said ok for family room I will try to give by (2pm) but he kept saying like a tale recorder only 3pm. So what happens, since he told the same to everybody, soon at 3pm all customers came and checkin process had a small queue. All to be handled by one inefficient guy.Wifi at this hotel was v ordinary.TV reception vpoor
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

ChengTan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were given a room with air con unit broke down. Made a trip to the front desk to inform and we were to wait for repair man to repair in the same room. Until much time later , realised not able to repair, we made another trip down to change room, 2nd room was also with aircon unit broken down. Finally we were given a family room but air con was very weak, made a total 3 trips to the front desk to settle stay in. Poor manpower issue, communication issues and also facilities issue. Will not come back again
1 nacht verbleven in mei 2019