Bluebell Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Johor Bahru

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Bluebell Hotel

Gang
Lobby
Exterieur
Zitruimte lobby
Familiekamer | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior kamer, geen ramen (Deluxe)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 4.4 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer (Queen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 5 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 5.6 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior kamer (Deluxe, with Window)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 4.4 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 3.7 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 4.6 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 25, Jalan Impian Emas 5/6, Taman, Impian Emas, Johor Bahru, Johor, 81300

In de buurt

  • Paradigm Mall Johor Bahru - 4 min. rijden - 4.5 km
  • Sutera Mall - 4 min. rijden - 4.5 km
  • Winkelcentrum Aeon Bukit Indah - 9 min. rijden - 11.2 km
  • Danga Bay - 10 min. rijden - 11.6 km
  • KSL City Mall - 13 min. rijden - 16.8 km

Lokaal vervoer

  • Kempas Baru Station - 10 min. rijden
  • Senai International Airport (JHB) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hong Sheng Best 鸿胜美食阁 - ‬1 min. lopen
  • ‪Restaurant Osman - ‬6 min. lopen
  • ‪Restoran Sze Hua 古来世华肉骨茶 - ‬2 min. lopen
  • ‪Restoran Bukit Impian Emas 旺角海鲜饭店 - ‬2 min. lopen
  • ‪Restoran OMJ - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Bluebell Hotel

Hotel in de buurt van Paradigm Mall Johor Bahru
Bluebell Hotel ligt bij Sutera Mall in de buurt en is van alle gemakken voorzien. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een bagageopslagruimte
  • Een lift, een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Bluebell Hotel bieden voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • (kleding)kasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 18 jaar en ouder. Gasten met een vaccinatiebewijs dienen minstens 14 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

OYO 492 Bluebell Hotel Johor Bahru
OYO 492 Bluebell Johor Bahru
OYO 492 Bluebell Hotel Johor Bahru
OYO 492 Bluebell Johor Bahru
OYO 492 Bluebell
Hotel OYO 492 Bluebell Hotel Johor Bahru
Johor Bahru OYO 492 Bluebell Hotel Hotel
Hotel OYO 492 Bluebell Hotel
Oyo 492 Bluebell Johor Bahru
Bluebell

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Bluebell Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Bluebell Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Bluebell Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Bluebell Hotel?

Dit hotel ligt in Kempas, binnen 5 km afstand van Paradigm Mall Johor Bahru, Sutera Mall en Universiti Teknologi Malaysia. Ook La Stella Water Theme Park en Winkelcentrum Mydin liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Bluebell Hotel

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 18 beoordelingen

5,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Ang

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Several issues encountered: 1. Booking price stated on the Expedia did not reflect the same price in fact I have paid more on site 2. First Room given to me has issue with the card sensor/lock and not able to open the main door from inside 3. Card sensor from second room change unable to detect inside room slot holder 4. Third room change water pressure inside toilet was too slow Hope u can rectify above problem
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

John

1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Navin

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Loh

Rating

So far so good
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

CHEOW WAH

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
没有给住户准备,毛巾厕所肮肮脏脏
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Pei Seng

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Smelly Hotel

I booked higher price room, but was given lower price room. When checked in I received a sms saying I checked in room 202 but was given room 307. Clearly hotel staffs try to cheat.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
keadaan selesa
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

ヨッシー, さいたま市

Negatief: Netheid, comfort kamer

ジョホールバル駅から遠すぎる、またラーキンバスターミナルからも遠すぎる 窓のない部屋がほとんど

このホテルから翌日、ジョホールバル駅に行き、陸路でシンガポールに行き予定だったが、駅まで遠距離で、グラブタクシー(白タク)に断られ、計画を断念した。
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Siew Huay

Budget stay

Low Water pressure and furniture is old. Just a normal 2.5stars hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

reasonable hotel

reasonable hotel to stay at.
1 nacht verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A bad bad stay

Not really comfortable stay for us. First, it took forever for the staff to check in. Second, the toilet is very dirty, there are water spot on the floor which look quite disgusting. Third, the towel is dirty, with some stain on it, same goes to the floor cloth. Forth, we stay in a double bedroom, but everything came with one set as if it is a single bedroom. Fifth, the room, the pillow cover and the bedsheet as well as the blanket are smelly.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

kamsani

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

memuaskan sepenuhnya

Memuaskan
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Afiq, Kuala Lumpur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel is the best for people that travel

The hotel is comfortable and affordable as i make reservation last minute as i go to jb to settle my work
1 nacht verbleven in oktober 2017