Erya by Suria Johor Bahru

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Johor Bahru - Stadsplein

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Erya by Suria Johor Bahru

Een buitenzwembad
Interieur
Een minibar, een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer, wifi
Restaurant
Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe Twin kamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 40 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Tenteram, Tanjung Puteri, 2899, Johor Bahru, Johor, 80300

In de buurt

  • R&F Mall Johor Bahru - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Johor Bahru - Stadsplein - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Douane-, Immigratie- en Quarantainecomplex van Johor Bahru - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Komtar JBCC-winkelcentrum - 7 min. lopen - 0.6 km
  • KSL City Mall - 4 min. rijden - 4.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Kranji - 7 min. rijden
  • Station JB Sentral - 12 min. lopen
  • Singapore (XSP-Seletar) - 29 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran E&Y - ‬6 min. lopen
  • ‪Reatoran Empire Bistro - ‬14 min. lopen
  • ‪SDS Classic - ‬14 min. lopen
  • ‪Boost Juice Bars - ‬14 min. lopen
  • ‪Eureka Snack Bar - ‬14 min. lopen

Over deze accommodatie

Erya by Suria Johor Bahru

Hotel in de buurt van Johor Bahru - Stadsplein
Erya by Suria Johor Bahru ligt niet alleen in de buurt van Komtar JBCC-winkelcentrum maar biedt ook faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, een businesscentrum en oppasservices. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, oppasservices (toeslag) en een lift
  • Een kluis bij de receptie, karaoke en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 163 gastenkamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis internet en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Televisies met satellietzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis internet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Karaoke
  • Mountainbiken
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 7 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 23.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Suria
Johor Bahru City Hotel
Suria City Hotel Johor Bahru
Suria City Johor Bahru
Suria Hotel
Suria City Hotel, Johor Bahru Hotel Johor Bahru
ēRYA SURIA Johor Bahru Hotel
ēRYA SURIA Hotel
ēRYA SURIA Johor Bahru
ēRYA by SURIA Johor Bahru
Erya by Suria Johor Bahru Hotel
Erya by Suria Johor Bahru Johor Bahru
Erya by Suria Johor Bahru Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Is Erya by Suria Johor Bahru voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Erya by Suria Johor Bahru?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Erya by Suria Johor Bahru te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Erya by Suria Johor Bahru?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Erya by Suria Johor Bahru uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Erya by Suria Johor Bahru?

Dit hotel ligt in Centraal District, binnen 15 minuten lopen van Douane-, Immigratie- en Quarantainecomplex van Johor Bahru, Johor Bahru - Stadsplein en Komtar JBCC-winkelcentrum. KSL City Mall ligt op 3,8 km. Station JB Sentral ligt op 12 minuten lopen.

Beoordelingen over Erya by Suria Johor Bahru

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 171 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 171 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 171 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 171 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 46 van 171 beoordelingen

5,2/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

christophe

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

YOSHIKAZU

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地がいい。駅から近く国境越えには便利。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Chun Yiong

Not so good. Old furniture in room.. Need to change if wanting to attract more guests!
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Stay was ok except that the noise from the outside is too noisy
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

David

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Room

The room is not amazing and still little dusty. They should prepare to clean up and ready for AC because AC is very low air and not cold enough. I was feeling so wet during I was sleeping.
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Lee

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is good but the shower water need to be fixed because the water drip is not very strong and is hard to bath.
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Sarinah

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Untold truth

Parking was unsafe. In a bother building with no security! My brother's car was scratched :( In the website claimed that outdoor pool is one of the facilities, but actually the pool was in another building. The elevator has no censor! Always hit either my baby's stroller or my mom's wheelchair. Toilet was to. Bad drainage system. My brother's A.C. was spoilt. There are mosquitoes, made complaint and the maintenance placed the anti mosquitoes repellent thingy. The clock in the room is without a battery. Inform reception and they sent the maintenance guy who told us will replace the battery but till next day, no follow up action. My dad took the clock down to avoid us from any confusion. What a wasted family trip for us :(:(:(
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Nary

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Great service

When we first arrived was abit shocked with the overall condition of the hotel and the stale smell but the entire staff were so friendly and helpful that made our stay there wonderful and the room was clean and wheelchair accessible
3 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ホテルとはいえない

設備の不具合、アメニティの少なさ(シャンプーすらない)など、宿泊して疲れる。 テレビのチャンネルも部屋によって、違う。 フリーの水もあったはずなのに、初日は無い。 何から何まで駄目。 民泊にしたら。
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Khim

wifi not fast, hang

8/10 – Goed

Ang

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Had a pleasant stay!

It was an average hotel, with comfortable room and necessities. However, the bathroom can be improved further for the pressure of the shower head. The service staff is prompt in assisting us, we had an issue with the windows and aircon. Maintenance crew came within 5 minutes after we called the reception.

2/10 – Ontzettend slecht

Thomas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poorly furnished, old and aircondition hot even at lowest settings. Hairdryer not available in room. Distinctive odor in room
1 nacht verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

ZAHITA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In a connecting room, one room ac not working, other room heater & tv was not working & the list goes on.
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Khim

1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Sanna

Keskitason hotelli suht lähellä keskustaa

Hotellille oli hieman vaikea mennä kävellen, koska sinne päästäkseen pitää ylittää vilkasliikenteinen tie. Lähiaikoina avautuu jalankulku silta, joten tilanne helpottunee. Huone oli hyvin perustasoa, muuten siisti, mutta pieniä muurahaisia oli joka paikassa. Wifi ei toiminut huoneessa ja aulassakin hyvin hitaasti. Uima-allas oli pieni ja viereisessä rakennuksessa.
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Khim

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
waiting manager long time no show, got some one knock my door in night time.still no ans
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Room

place ok.no wifi in room, no telephone to call room service. first time enter room. no towel provided..need to call room service..towel n bed sheet not so clean..this is what i faced.please improve your service.tq
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Staf peramah.

Staf yang sabar melayan pertanyaan yang bertubi-tubi. Walau bagaimanapun, kedudukan kolam mandi yang jauh daripada bangunan hotel dan hanya satu kedalaman sahaja agak mengecewakan. Kafe pula hanya dibuka pada waktu pagi sahaja dengan menu yang terhad. Tetapi anak-anak gembira jadi mungkin akan datang lagi..
2 nachten verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Gadz, Philippines

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

staycation

disappointed
1 nacht verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

amy , Australia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Woeful, dirty, not up to any reasonable standards

First room: the door didn't shut, beds hadn't been changed, chair was slimy, and there was shampoo on the floors. They agreed to move us- at least in this room the doors could close, but there were hairs in the beds and the shower was filthy. We needed to request toilet paper each day as it wasn't topped up, and we were only given partial roles. We booked in for three people, and were only allocated 2 towels (no face washers, and the towels were very stained and dodgy). The "hotel pool", was not at the hotel, but down a side alley in another buildings front yard, the tiles coated in algae and silt, and nowhere we could place our things while we swam
4 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Jeffrey

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

OK for budget travellers

The hotel is grand but old. It is surrounded by construction sites and it is not easy to walk to from the main streets, and there is nothing for travellers in the surrounding area. The hotel seems not being maintained and there were ants in the room. The bed was comfortable though but the towels didn't seem clean.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Roshmi

Positief: Personeel en service, comfort kamer
It was ok
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Cherylene, Selangor, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

PLS CHECK ROOM FACILITIES

booked 2 rooms for overnight stay. room was clean & comfortable... however, 1 room (416) AC not working properly but since it was night, d coolness was bearable but when sun is up the room became hot & humid. luckily we were checking out already. another 1 room (415) the heater wasn't working... as hot weather so no heater was bearable. Please check all rooms & make sure all facilities in the room is working before putting guests. Other then these 2, all other aspects of the hotel & the staff etc..etc.. were good.. so unfortunate the maintenance of AC & heater were overlooked.