Grand Hallmark Hotel Johor Bahru

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Johor Bahru

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Hallmark Hotel Johor Bahru

Deluxe kamer, 1 queensize bed | 1 slaapkamer, donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer
Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer
Interieur
Restaurant
Zitruimte lobby

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
14 jul - 15 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Superior driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
  • 20 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Triple Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Deluxe Single Room without Window

  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 32, Jalan Molek 2/2, Taman Molek, Johor Bahru, Johor, 81100

In de buurt

  • AEON Tebrau City - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Sultan Ismail-ziekenhuis - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Toppen Winkelcentrum - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Austin Heights Water & Adventure Park - 5 min. rijden - 4.9 km
  • KSL City Mall - 9 min. rijden - 9.4 km

Lokaal vervoer

  • Kempas Baru Station - 12 min. rijden
  • Woodlands North RTS Station - 16 min. rijden
  • Senai International Airport (JHB) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Ah Heng - ‬4 min. lopen
  • ‪KopiLicious - ‬1 min. lopen
  • ‪Daily Point Restaurant - ‬3 min. lopen
  • ‪Every Day Kopitiam - ‬4 min. lopen
  • ‪Let's Eat Restaurant - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Hallmark Hotel Johor Bahru

Hotel in de buurt van KSL City Mall
Met voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice, een businesscentrum en een restaurant kom je niets tekort bij Grand Hallmark Hotel Johor Bahru. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, gratis kranten en een 24-uurs receptie
  • Een kluis bij de receptie, een lift en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle 74 kamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Donzen dekbedden en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Mini-koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Indonesisch en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (toeslag)
  • Lang parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: MYR 30 voor volwassenen en MYR 15 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2009

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 50.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. MYR 30 voor volwassenen en ca. MYR 15 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: MYR 50.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Hallmark
Grand Hallmark Hotel
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru
Grand Hallmark Johor Bahru
Grand Hotel Hallmark
Grand Hallmark Johor Bahru
Grand Hallmark Hotel (Johor Bahru)
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru Hotel
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru Johor Bahru
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Hallmark Hotel Johor Bahru?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Hallmark Hotel Johor Bahru?

Vandaag, 12 jul. 2025, kost een verblijf bij Grand Hallmark Hotel Johor Bahru van één nacht voor twee volwassenen op 14 jul. 2025 min. € 26,01, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Grand Hallmark Hotel Johor Bahru te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Hallmark Hotel Johor Bahru?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Hallmark Hotel Johor Bahru uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Grand Hallmark Hotel Johor Bahru?

Dit hotel ligt in het centrum van Johor Bahru, binnen 5 km afstand van AEON Tebrau City, Sultan Ismail-ziekenhuis en Toppen Winkelcentrum. Ook KSL City Mall en Sunway College Johor Bahru liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Grand Hallmark Hotel Johor Bahru

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 90 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Takamasa

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
入り口に近く、物音が大きい
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Rajasothi

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Fazlina

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Repeat booking for staff. They happy to stay here
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

kiyoshi

2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Chin Wei

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Yoshiyuki

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2部屋のうち1部屋に窓が無く カビ臭いような匂いしたのが残念でした スタッフの皆さんは明るくフレンドリーで 気持ちの良い時間を過ごす事が出来ました
2 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Haffis

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Checked in later than 3pm. Was assigned with an untidy room. The staff quickly replaced the room for a better one. A bit disappointed with the hotelier not replying my message. I asked if they have clothes iron. Ended up bringing my own but they already have one in their closet. Waste of energy imo. I like the bathroom shower though. I award the hotel 3 stars out of 5. Breakfast was meh.. Sausage a bit sour like it was from an old stock. Fried rice is very bland. Fries was not that good. The porridge and lychee lemon water was superb however. Fried noodle was better than the fried rice. The mushroom soup was too watery. Kudos to the staffs serving at their cafe. I had to pay for my kid's meal since the free breakfast is for 2. But they demand to pay on the spot. Can't bill the kid's breakfast voucher into my bill. I'm not trustworthy I guess.
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

JHEEVA

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We booked the hotel because of a family emergency and in the rush, made an error with the dates. I accidentally booked for the following week. When we arrived at the hotel, I explained the error and asked if we could move the dates a week earlier. The hotel refused. We therefore had to pay twice. It was a genuine error but the hotel did not care. All the staff could say was, "Must ask Boss" but nothing ever happened. Additionally, the condition of the property and is nothing like the pictures. It is a complete misrepresentation. The hotel and rooms were dingy, dirty and with unpleasant odour. I would highly recommend avoiding this hotel at all cost.

4/10 – Matig

TOMOHIRO

1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

lee

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
i hope can more clean and make sure line are in good condition

2/10 – Ontzettend slecht

?

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
雨もりしてトイレ・バスが水浸しになった。バスタオルが洗濯してあるのは当然だけど、かなり古く色がくすんでいた。
7 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

SEE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Suitable for business trip, easy to find restaurant.
2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

YUN

2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

minah, jb

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Anonymous, KL

Zakenreiziger
Below expectation, for 1 night biz stay purposes ok but not for leisure.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Hamzah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service

Maybe will reconsider to check in again....

Everything is ok except that for a two nights stay,it was quite bored. This is due to the TV system is not working. It was not inform prior to check in until we as guest raised the problem. The hotel should provide rate discount due to this situation.....
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Hamzah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worth and nice location
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

YOU YOUNG

4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

CHONG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

baik

memuaskan
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

CHONG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Azman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service

Overall

Bilik agak sempit dengan ada tiang di tengah-tengah bilik. Bilik tiada tingkap, wayar tv berjuntai bahaya pd ank kecil. Sarapan bagus, bnyk pilihan.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a nice hotel with big rooms. It’s clean enough and staff were friendly enough to provide what we need. It’s a bit far from main central area of JB
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Amanda, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff nice but some staff need to be a bit friendly..like smiling
1 nacht verbleven in oktober 2019