Grand Paragon Hotel Johor Bahru

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met bars/lounges, op 8 minuten lopen van KSL City Mall

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bubbelbad
  • Bar
  • Spa
  • Roomservice
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
25 van 25 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
  • 34 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer (1 King Bed)

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2016
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
  • 34 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Junior suite, bad, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
10 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 75 m²
  • 10 slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie suite, 2 slaapkamers, uitzicht op stad

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
10 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 80 m²
  • 10 slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
  • 34 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
  • 34 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Honeymoon Suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
  • 80 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Presidentiële suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 175 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Studio, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een haardroger
Een bidet
  • 52 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Studio (Twin)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een haardroger
Een bidet
  • 52 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Appartement, 1 slaapkamer (King)

Hoogtepunten

Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een haardroger
  • 85 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Appartement, 1 slaapkamer (Twin)

Hoogtepunten

Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een haardroger
  • 85 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Family Suite

  • Max. aantal: 4

Honeymoon Suite

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2

Junior King Suite

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2

Standard King Room

  • Max. aantal: 2

Presidential King Suite

  • Max. aantal: 2

Studio Twin Room

  • Max. aantal: 2

Studio King Room

  • Max. aantal: 2

One Bedroom Twin Apartment

  • Max. aantal: 2

One Bedroom Double Apartment

  • Max. aantal: 2

Executive Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
18 Jalan Harimau Taman Century, Johor Bahru, Johor, 80250

In de buurt

  • Plaza Pelangi - 3 min. lopen - 0.3 km
  • KSL City Mall - 8 min. lopen - 0.8 km
  • Holiday Plaza - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Komtar JBCC-winkelcentrum - 2 min. rijden - 2.6 km
  • Johor Bahru - Stadsplein - 2 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station JB Sentral - 2 min. rijden
  • Station Kranji - 7 min. rijden
  • Singapore (XSP-Seletar) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ho Seng Kee 何成记 - ‬4 min. lopen
  • ‪Ayam Penyet Banafee - ‬11 min. lopen
  • ‪Mezzo Bar & Lounge - ‬10 min. lopen
  • ‪Palm Garden - ‬11 min. lopen
  • ‪Xiao Long Xing Jiang Hu 小龍行江湖 - ‬10 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Paragon Hotel Johor Bahru

Hotel met een chique stijl in de buurt van KSL City Mall
Profiteer bij Grand Paragon Hotel Johor Bahru van faciliteiten zoals een koffiebar/café, een kapsalon en stomerij-/wasservices. Word helemaal zen tijdens een bezoek aan de sauna of het bubbelbad en geniet van een massage of een manicure/pedicure. Het plaatselijke restaurant met Japanse gerechten, Kishin-Tei, serveert lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals 3 bars en een fitnesscentrum.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een gratis shuttleservice van/naar het winkelcentrum en plaatsen voor valetparkeren (toeslag)
  • Een bankethal, hulp bij uitstapjes/tickets en een kluis bij de receptie
  • Een lift, een bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 357 gastenkamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, koelkasten en waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Valetparkeren ter plaatse (MYR 20 per verblijf)

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: MYR 35 tot 45 voor volwassenen en MYR 17 tot 18 voor kinderen
  • 3 bars/lounges
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Cafe Para Para
  • Kishin-Tei

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Sauna
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Spa

  • Manicures/pedicures
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2008

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 80.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het continentaal ontbijt: ca. MYR 35–45 voor volwassenen en ca. MYR 17–18 voor kinderen
  • Valetparkeerkosten: MYR 20 per verblijf
  • Toeslag voor extra bed: MYR 80.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Paragon
Grand Paragon Hotel
Grand Paragon Hotel Johor Bahru
Grand Paragon Johor Bahru
Hotel Paragon
Johor Bahru Grand Paragon Hotel
Grand Paragon Johor Bahru
Grand Paragon Hotel Johor Bahru Hotel
Grand Paragon Hotel Johor Bahru Johor Bahru
Grand Paragon Hotel Johor Bahru Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Is Grand Paragon Hotel Johor Bahru voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Paragon Hotel Johor Bahru?

Vandaag, 24 nov. 2025, kost een verblijf bij Grand Paragon Hotel Johor Bahru van één nacht voor twee volwassenen op 25 nov. 2025 min. € 68,06, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Grand Paragon Hotel Johor Bahru?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Grand Paragon Hotel Johor Bahru te parkeren?

Valetparkeerservice is beschikbaar tegen een toeslag van MYR 20 per verblijf.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Paragon Hotel Johor Bahru?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Paragon Hotel Johor Bahru uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Paragon Hotel Johor Bahru een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Grand Paragon Hotel Johor Bahru?

Dit hotel ligt in Centraal District, binnen 10 minuten lopen van Plaza Pelangi en KSL City Mall. Johor Bahru - Stadsplein ligt op 2,8 km.

Beoordelingen over Grand Paragon Hotel Johor Bahru

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 236 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 443 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 213 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 80 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1001 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

S, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ontbijt was goed en uitgebreid. Kamer moet wel gerenoveerd worden. Personeel was aardig.
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Y.

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Slecht slecht nooit meer!

Nooit meer! Slechte locatie...je bent verplicht alles met de taxi te doen..tenzij je midden in een sloppenwijk wilt lopen...veel te gevaarlijk!! Ontbijt ok...maar dat is ook alles!

8/10 – Goed

Osamu

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物や部屋の基本的な作りはやや古いがリノベーションされており清潔に保たれている印象。スタッフの対応もよい。ジムがあるのが良い。
13 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Aljon Cris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The wifi connection should be improved as the connection was unstable and slow. Other than this, all good.
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Henry

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wardrobe doors poorly maintained, could not open. Bath towel comes with holes on them. Breakfast service could not cope with high crowd volume on sunday.
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Yick Ming

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view was decent but the amenities in the environs is the best selling point. It is located amongst the local food stalls, where you get to eat nostalgic tasty & affordable food like curry fish head, rojak, steamed herbal soup etc.
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

logenthiran

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A convenient place to stay.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Why the hotel need to collect tax from us when all price are in the booking already
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Siew Weng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overnight couple trip

Checked in for a 1 night couple stay in a Deluxe King room, check in was smooth, staff were helpful and courteous. Room was spacious, sound proofing was reasonable. Did not book with breakfast, so can't comment on breakfast quality or choices. Overall, quite a restful stay
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and comfortable stay. Good location too.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Natalie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Disappointing Room Conditions

Stayed one night at Grand Paragon Hotel, JB. While the check-in process was smooth and the staff were friendly, the room experience fell short. The toilet had a poor flushing system, and I could clearly hear guests talking next door in the middle of the night. Despite being in a non-smoking room, the guest next door was smoking, and the smell came into my room. Overall, not the restful stay I hoped for. The hotel needs to improve room maintenance and enforce non-smoking policies more strictly.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Shou Yang Brian

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Bath tub
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Samsiah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is so spacious. Very clean. Staff are courteous and very approachable.
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Kelvin

Reisde met familie
Family suite was spacious. We had to change room because the previous one wasn’t cold enough, there seemed to be some problems with the air conditioning. The second one was ok, we missed housekeeping the second day and asked for someone to empty the dustbin and bring 2 more shower gel and 4 bottles of water. We were only given 2 bottles of water and 1 shower gel. The housekeeping man came quickly to pass us the items without emptying the dustbin. The flush of toilets were not good. Had to push the button and hold it for 15seconds for it to be flushed completely. The flush button is the same for all the 3 toilet bowls in the room.
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

chris

1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Kaith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet place, near KSL
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Toshihiro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Room is clean and comfortable

Room is clean and comfortable, just the bathroom lighting not enough bright for the mirror side.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

FAIIZAH

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Bernard

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Chew Seng

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Frankie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great stay!

Was really impressed with how well kept the hotel is. Beds were firm and pillows were in good condition. Room was spacious and quiet. Service was also top notch. Thank you! Conveniently located.
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Shing Wai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025