Hotel JSL

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Johor Bahru

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel JSL

Dineren
Familie suite, 2 queensize bedden, 2 badkamers | Gratis wifi
Dineren
Zitruimte lobby
Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
9 okt - 10 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Executive kamer (Standard)

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Executive suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Suite, geen ramen (Motel)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, geen ramen (Standard)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 queensize bed

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
2 badkamers
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
93, Jalan Ros Merah 2/16, Taman Johor Jaya, Johor Bahru, Johor, 81100

In de buurt

  • AEON Tebrau City - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Sultan Ismail-ziekenhuis - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Toppen Winkelcentrum - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Austin Heights Water & Adventure Park - 4 min. rijden - 4.1 km
  • KSL City Mall - 9 min. rijden - 10.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Kempas Baru - 12 min. rijden
  • Metrostation Woodlands North RTS - 15 min. rijden
  • Singapore (XSP-Seletar) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Hong Yiun 鸿运 - ‬2 min. lopen
  • ‪Restoran Rumah Salai Ronggeng - ‬4 min. lopen
  • ‪Restoran Selera Selatan - ‬2 min. lopen
  • ‪Nasi lemak j.j - ‬3 min. lopen
  • ‪Restoran Kwang Hoi - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel JSL

Hotel in de buurt van KSL City Mall
Een ligging in de buurt van AEON Tebrau City en voorzieningen zoals een tuin en wasvoorzieningen maken van Hotel JSL de ideale bestemming. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een 24-uurs receptie, een waterkoeler en een lift
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel JSL zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Baden of douches en gratis toiletartikelen

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 100 per verblijf

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel JSL Johor Bahru
JSL Johor Bahru
Hotel JSL Hotel
Hotel JSL Johor Bahru
Hotel JSL Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel JSL?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel JSL?

Vandaag, 8 okt. 2025, kost een verblijf bij Hotel JSL van één nacht voor twee volwassenen op 9 okt. 2025 min. € 25,52, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel JSL te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel JSL?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel JSL uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel JSL?

Dit hotel ligt in Taman Johor Jaya, binnen 5 km afstand van AEON Tebrau City, Sultan Ismail-ziekenhuis en Toppen Winkelcentrum. Ook KSL City Mall en Sunway College Johor Bahru liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel JSL

8,2

Zeer goed

8,2

Netheid

7,4

Locatie

7,6

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

7,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 35 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Chern Kuan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is comfortable and clean even though there is a smokey smell. Convenient and ok for short stay. Will still consider staying again.
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Abdul Rasyid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like that the towels, bed & pillow sheet was so fresh & clean, it smells really good. Very well maintained facilities
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Chin Wei

1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Kevin

1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Bobbie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Chuah Seong

2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
For the price, the room is not bad, with the very basic necessities provided. Noticed a security guard on duty so the place is quite secured
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Lim

2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Lim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Clean rooms, good service staff Quiet place suitable for relaxation.
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Devon

Positief: Netheid, personeel en service
The staff was the highlight of this hotel, excellent service, polite, professional, knowledgeable
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Sim

2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

stewart

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Does not live up to good reviews

Hmm well the good review on this hotel seem wide of the mark with the hotel being one of the poorer ones on the area compared to Oyo hotel. Bit dated smelly rooms and poor food choices the hotel does not offer much however I have to be fair and say the price is cheap
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Bobbie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
性价比很高,唯一缺点没有雪柜
8 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Mohd Nazre

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Kesavan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very decent place to spend a night.... Can sleep well... Thank you for the service
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Lew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall price for the stay is good. Most of the other hotels in the area in this price range look really poor or small.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Yew Yi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nil
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Shunjie

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recommended

Decent room and easy check in. Room is clean and amenities were decent.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Coco

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

Quite bad

First off Parking outside also get summon Dunno how Malaysia works and no free parking from hotel The Malaysian guy service is worst , totally no customer service at all Dunno Indian or Malay and work night shift Check in also need wait he smoke 2 cigg outside and total took 30 min plus before he check in Slow and unprofessional , no matter whatever the reasons .
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Ong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Che'Puan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019