Hotel Seri Malaysia Johor Bahru

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een 24-uurs receptie in Johor Bahru

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Seri Malaysia Johor Bahru

Buiten dineren
Lobby
Binnenplaats
Restaurant
Exterieur

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Family Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 queensize bed

Standard Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Room With 2 Single Beds

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot PTB 17648, Jalan Langkasuka, Larkin, Johor Bahru, Johor, 80350

In de buurt

  • KSL City Mall - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Komtar JBCC-winkelcentrum - 4 min. rijden - 4.9 km
  • Johor Bahru - Stadsplein - 5 min. rijden - 5.2 km
  • Danga Bay - 5 min. rijden - 4.5 km
  • Douane-, Immigratie- en Quarantainecomplex van Johor Bahru - 5 min. rijden - 5.6 km

Lokaal vervoer

  • Kempas Baru Station - 7 min. rijden
  • Station Kranji - 10 min. rijden
  • Senai International Airport (JHB) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Subway - ‬8 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬8 min. lopen
  • ‪KFC - ‬5 min. lopen
  • ‪Restoran Sri Bayu Perdana - ‬8 min. lopen
  • ‪Secret Recipe - ‬10 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Seri Malaysia Johor Bahru

Hotel in de buurt van KSL City Mall
Als je bij Hotel Seri Malaysia Johor Bahru verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een kruidenier/supermarkt, een stomerij/wasserijservice en 2 restaurants. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), barbecues en een bankethal
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en koffie/thee in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle 188 gastenkamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals kluisjes en minibars.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: MYR 12 voor volwassenen en MYR 12 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • RASA RASA CAFE
  • RASA RASA CAFE 2

Gezinsvriendelijk

  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. MYR 12.00 voor volwassenen en ca. MYR 12.00 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Seri Malaysia Johor Bahru
Seri Hotel
Seri Malaysia Johor Bahru
Seri Malaysia Johor Bahru
Hotel Seri Malaysia Johor Bahru Hotel
Hotel Seri Malaysia Johor Bahru Johor Bahru
Hotel Seri Malaysia Johor Bahru Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Seri Malaysia Johor Bahru?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Seri Malaysia Johor Bahru te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Seri Malaysia Johor Bahru?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Seri Malaysia Johor Bahru uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Seri Malaysia Johor Bahru?

Dit hotel ligt in Centraal District, op 2,2 km van Taman Merdeka-park en op 3,5 km van KSL City Mall. Ook Holiday Plaza en Johor Golf and Country Club liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Seri Malaysia Johor Bahru

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 104 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Wei Yip

2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Nur Liana

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

HALIMATUSSAADIAH

1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Free parking, Lot of space. Room interior disappointed.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

aileen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
internet is weak and available at the lobby only breakfast is only for vegetarian. no meat at all even chicken hallway a little bit dim lobby guest area i i hope can improve more.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Sallehuddin, Selangor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
This property is ok just nice
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goodjob when you set priority to your custimer complaint and act fast. We check in late night, feel super tired, then a problem across in our room and we get to change to another room. We are happy for the service.
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Noriani

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

STAY for the HOTEL RATE

We booked for 2 family rooms, of which we had indicated our preference of having an adjoining room. the best they can provide is to have an opposite or side by side room. Instead, we were given the opposite end of the hotel. It was not an excuse of giving us the last rooms as we had walked in to leave our luggage at 11am and game back from shopping at 11pm . Room 366 water pressure was too low that it couldnt even heat up the water heater so we had a cold shower at 12 midnight and in the morning. we had to pump in the water in the water tank just to flush the toilet! We do not expect much from the breakfast table, comparing the price we paid for the hotel. So it's reasonable. Lightings to the hotel should brighten up All staffs having a bad day should not be attending front counters. None of the 3 staffs had a smiling face .
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Value for price

comfortable and recomend friends
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

AZLIN

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
This is a family hotel, so I felt secured
4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Low

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Budget hotel with mini buffet included.

No wifi on that day and whatever is requested for bedding is not arranged. Breakfast Buffet is not alot of choices no wonder is that pricing, but taste of the food is still not too bad.
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bad: 1. No wifi in the guest room. Only in lobby. Can make your day boring because no wifi in room. 2. The hotel is old. The room is old. The furniture is old. The bed is old. The bed linen is thin. The carpet is dirty and smelly. Tv is old. Channel is ok but only local no movie channel. 3. The aircond is very slow to cold your room because it is old. 4. The power plug is not beside your bed. It is at tv which is far because the room is so big and spacious. 5. My room had a cockroach and had to call front desk to spray at it. 6. Toilet is small and the shower will spray at walls because it is placed high. 7. No swimming pool. 8. The breakfast is not what you expected. They only served fried rice, fried mee, porridge, sambal, lontong, mee celup, bread, cereal, coffe n tea, orange and guava juice and a cook making egg. But the cook said she cannot make scrambled eggs because the hotel doesn’t allow it. Fried rice ok. The food is boring if you ask me. 9. Staff is quiet and some are friendly. Doing their own thing. The good: 1. Room is big n spacious. Have coffee round table n chairs. 2. Got iron n iron board but maybe not all rooms. Got wardrobe. 3. All government servants love to stay at this hotel. They play golf. Good for hotel. I sincerely ask you to stay away from this hotel. Spend at other good hotel
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bilik memuaskan
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Should close this hotel
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok.. We are just not that happy with breakfast services. We came at 9.30 am,, 1/2 half an hour bfore breakfast end, there are no longer food and so many dirty dishes not picked . Very small entrance to walk due to too many tables and chairs at small rooms. There are another room not open. Perhaps to be well planned, since this is a long festival public holidays. Foods are tasteless. Nothing is good and daily repeat. We got bored for the next following breakfast.. Bad chef and bad staff for breakfast time
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Yoshinobu

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

レストランのメニューと別料金

2019年5月8日に利用しましたが、ラマダン期間中かもしれないが、レストランでの昼食及び朝食はメニューの中のものを注文しても料理とドリンクを夫婦ともに同一のものにされてしまい,初めから提供できるものを教えてもらいたかった。また、宿泊料以外にどうゆう理由か10リンギット別に支払わされた。1部屋につきと思われてたが予約時に何も表示されていなかったのは残念でした。さらにWI-FIはロビーでしかつながらず部屋で使用できないことは不便でした。
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Nur Wafiyyah

Positief: Netheid, personeel en service

So-so

No fridge, no swimming pool, asked for 2 single beds but got 1 double bed.
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
make sure conditional phone it's good in the room and please level put the list number for client enter come.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Please update the equipment with the latest version and add a wifi
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not applicable
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Like the breakfast and the staff is very polite
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019