Olive Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Johor Bahru
Fotogalerie voor Olive Hotel





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed (Breakfast for 1) laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed (Breakfast for 1)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer (Breakfast for 1) laden

Twin kamer (Breakfast for 1)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden (Breakfast for 1) laden

Eenvoudige driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden (Breakfast for 1)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

19-21, Jalan Dataran Larkin 2, Taman Dataran Larkin, Johor Bahru, Johor, 80350
Over deze accommodatie
Olive Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Grand Sentosa Hotel
Grand Sentosa Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
6.8 van 10, 398 beoordelingen
De prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
12 nov - 13 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 50.0 per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: DuitNow.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Olive Hotel Johor Bahru
Olive Johor Bahru
Olive Hotel Hotel
Olive Hotel Johor Bahru
Olive Hotel Hotel Johor Bahru
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Olive Hotel
7,0
Goed
6,6
Netheid
8,2
Locatie
7,8
Personeel en service
7,0
Milieuvriendelijkheid
6,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
22 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Razvan Andrei
16 jul 2025
Razvan Andrei
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nor
Reisde met familie
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nor
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Salmah
13 apr 2023
Salmah
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Soon huat
2 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wifi improvement
Soon huat
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Alex
15 jun 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for one night
Alex
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 mei 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t! Just don’t!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Lau
16 feb 2022
Lau
1 nacht verbleven in februari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Mohamad Najmi
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mohamad Najmi
1 nacht verbleven in december 2019








