Pariss Hotel Johor Bahru
Hotel in de buitenwijken van Johor Bahru met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Pariss Hotel Johor Bahru





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer (Junior) laden

Familiekamer (Junior)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Familie suite laden

Familie suite
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Family Junior
Deluxe Double Room
Superior Double Room
Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Family Suite laden

Family Suite
Superior Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No 38 Jalan Bestari 7/2, Taman Nusa Bestari, Nusajaya, Johor Bahru, Johor, 81300
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

V8 Hotel
V8 Hotel
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 244 beoordelingen
De prijs is € 25
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 100.00 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: MYR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Pariss
Pariss Hotel
Pariss Hotel Johor Bahru
Pariss Johor Bahru
Pariss
Pariss Hotel Johor Bahru Hotel
Pariss Hotel Johor Bahru Johor Bahru
Pariss Hotel Johor Bahru Hotel Johor Bahru
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Pariss Hotel Johor Bahru
Beoordelingen
7,0
Goed
6,8/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 jan 2025
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Amos Lim
Zakenreiziger
26 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay
Amos Lim
1 nacht verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
Mohd azlan
Zakenreiziger
2 sep 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd azlan
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Mogan
Zakenreiziger
10 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mogan
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Soh
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soh
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Joo Hong
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joo Hong
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jan 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Quality Service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
DAVID
Zakenreiziger
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAVID
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Ship Machi
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ship Machi
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Anna Rachel
29 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location , friendly staffs
Anna Rachel
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Makoto
Zakenreiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Makoto
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Janath
30 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad
Janath
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
cheongseng
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
cheongseng
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Aik
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value hotel
Aik
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
martin
12 aug 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rateing overvalue!
martin
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Peng Hwa
21 jul 2019
Peng Hwa
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Nafisa
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Nafisa
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Vince
Reisde met familie
8 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vince
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
27 mei 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019