Fotogalerie voor Hotel Riviera Shishikui





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 104
13 nov - 14 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, uitzicht op oceaan laden

Twin kamer, uitzicht op oceaan
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Apart bad en douche
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op oceaan (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, uitzicht op oceaan (Japanese Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Apart bad en douche
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op oceaan (Japanese Western Style) laden

Traditionele kamer, uitzicht op oceaan (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Apart bad en douche
Alle foto's voor Twin kamer (Accessible) laden

Twin kamer (Accessible)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Apart bad en douche
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

226-1 Matsubara Shishikuiura Kaiyou-cho, Kaiyo, Tokushima, 775-0501
Over deze accommodatie
Hotel Riviera Shishikui
Vergelijkbare accommodaties

Fureai no Yado Yu-yu NASA
Fureai no Yado Yu-yu NASA
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 3 beoordelingen
De prijs is € 98
29 okt - 30 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 06.00 uur en 23.00 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Riviera Shishikui Hotel
Hotel Riviera Shishikui Kaiyo
Hotel Riviera Shishikui Hotel Kaiyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Riviera Shishikui
8,6
Uitstekend
8,2
Netheid
7,8
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Zhenchao
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhenchao
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Saori
Reisde met partner
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saori
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Lukas
29 jul 2025
Lukas
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
証
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
証
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TOURU
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOURU
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Miki
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Miki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yuko
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yoichiro
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yoichiro
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hitomi
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hitomi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YEE LING
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YEE LING
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
AI
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
??
5 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Akihisa
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihisa
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
SAITO
13 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAITO
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
KEIKO
Reisde met familie
9 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIKO
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
NOBUYUKI
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUYUKI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
akihiro
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
akihiro
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Atsushi
Reisde met partner
19 dec 2024
Atsushi
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Fúkuo
25 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fúkuo
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
OGAWA
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OGAWA
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
マサオ
Reisde met partner
26 okt 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
マサオ
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kazuo
Reisde met partner
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuo
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
tadashi
12 sep 2024
tadashi
1 nacht verbleven in september 2024