Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Aisis Kakegawa





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 51
11 aug - 12 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken laden

Economy Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Alle foto's voor Economy Twin kamer, roken laden

Economy Twin kamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken laden

Tweepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, roken
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-3-23 Chuo, Kakegawa, Shizuoka, 436-0056
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL LiVEMAX Kakegawa-Ekimae
HOTEL LiVEMAX Kakegawa-Ekimae
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
7.4 van 10, Goed, 173 beoordelingen
De prijs is โฌย 41
25 aug - 26 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 500 per nacht (op 200 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Aisis Kakegawa
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
KENJI
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENJI
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 โ Redelijk
Yusuke
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yusuke
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 โ Matig
Takeshi
15 jun 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeshi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Furuhata
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Furuhata
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
ใใใฟ
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
ใใใฟ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
ใใใ
Reisde met partner
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
ใซใบใช
Reisde met partner
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใซใบใช
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Miho
3 mei 2025
Miho
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
ใพใใฒใ
Zakenreiziger
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใพใใฒใ
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
ใฑใคใณ
25 apr 2025
Positief: Netheid
ใฑใคใณ
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Kyohei
25 apr 2025
Kyohei
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใใ
Zakenreiziger
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Miku
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miku
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
ใตใฆใช
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใตใฆใช
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Koji
Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
่ฒป็จใซๅฏพใใฆๅฟซ้ฉใงใใใ
Koji
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Fumi
Reisde met familie
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fumi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Kento
Zakenreiziger
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kento
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใคใ
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใคใ
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 โ Redelijk
Miki
17 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Miki
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
ใทใฅใณใคใ
Reisde met een groep, Zakenreiziger
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใทใฅใณใคใ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
ใฒใงใพใ
Zakenreiziger, Reisde met partner
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฒใงใพใ
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Shigeo, Nobeoka
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shigeo
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
ใใคใฟ
Reisde met familie
12 jan 2025
Positief: Netheid
ใใคใฟ
1 nacht verbleven in januari 2025