Zonneterras

Beoordelingen van Ratana Apart-Hotel at Kamala

4 out of 5
Ratana Apart-Hotel at Kamala
73/65 Moo.3, Kamala, Phuket

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 143 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 143 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 143 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 143 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 143 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dead birds in the sviming pool and blocked toilets. The guy working the nighshift puts a 300baht markup on everything from Taxis to hotelrooms.
4 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns hat grundsätzlich dieses Hotel gefallen. Das angebotene Essen war gut, das Personal war sehr zuvorkommend. Die Ausstattungen im Zimmee war azch gut. Jedoch haben wir zwei punkte zu bemängeln. Das WLAN war nicht gut, wir mussten ständig neu anmelden und die Verbindung war nicht gut. Wir hatten einen whirlpool, als wir dieses benützen wollten merkten wir, dass das wasser nicht sauber war. Dieses war braunlich...
10 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Mariel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

markku

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location in Kamala and only 15 mins from patong and very good value for money
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Joni

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ensimmäistä kertaa Kamalassa
Vietimme neljä viimeistä yötä tässä hotellissa Kamalassa. Perustason huone. Siisteys tyydyttävällä tasolla. Kuvat antaa paremman kuvan todellisuudesta. Respan kielitaito kyseenalainen. Viimeisenä päivää tilasimme taksin respasta seuraavaksi aamuksi lentokentälle. No taksia ei näkynyt aamulla ja respan heppu nukkui thaimaalaiseen tapaan. Pienten selvittelyjen ja respan nukahdettua uudelleen. Loppujen lopuksi respan heppu onnistui tilata meille uuden taksin. Ja kerkesimme lennolle täpärästi.
4 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Lina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inte 4-stjärnigt!
Hotellet ligger inte där det är utmärkt på kartan, utan ca 1 km söderut och precis vid stora genomfartsvägen. När vi påtalade detta för personalen sa de att de var medvetna om detta. Som kompensation erbjöds vi en flaska vin eller att få checka ut en dag tidigare. Knaper frukost med kalla stekta ägg. Smutsigt på matsalsgolvet. Tvätten som vi lämnade in på normal tvättid ville de ha betalt för expresstvätt samt att de slarvade bort två stycken linneskjortor som vi ej fått tillbaks. Definitivt inte 4-stärnigt hotell.
6 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was very dissapointed. Firstly the location of the hotel is not the location which appears on the Expedia app. The WIFI did not work in the room, on rare occasions I got a short minute or two of WIFI connection. The Aircon unit was loud and did not function well. The tap leaked on the bathroom sink. The walls and doors are light and noise penetrated through them so it was very noisy. I had booked 8 nights but only stayed 2 because I could not relax and enjoy and the staff did not compensate me in any way so I lost a lot of money.
11 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Mette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place
Great place to stay in Kamala. Good rooms, nice pool area and restaurant. Kind staff. No noise from the main Road. Close to the market and big C. Ok distance to the beach.
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
room not clean- bathroom not clean- ceiling damaged and falling down- terrible amenities- 1 checked out after 1 night even I paid 2
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Joni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Lindsey, China

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is excellent. It has a very modern design, restaurant and bar at the front of the hotel. It is very inviting, well lit. It is not a sports bar, the music is suitable, and is very quiet. Excellent for families or couples, or singles who want a relaxing get away. The staff are very caring and friendly. They always have a genuine smile! They make every effort to help things run smoothly and explain the location well. (There are local businesses such as hairdressers, opticians, clothing stores and supermarket). The hotel room was spotless. It was cleaned and freshened every day. A lot of space, again, excellent decor and lighting. I recommend a sun rise and sun set swim in the pool. The sky views are amazing! The breakfasts are beautifully cooked, lots of variety and can cater to different needs. The evening meals were fresh, delicate tastes and filling.
7 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Brian

Uheldig strømsvigt
Ankom sent aften og havde bestilt et værelse uden vinduer og valgte at opgradere til et med balkon og vinduer mod ekstra betaling. Dette værelse havde en defekt vandhane på toilettet og der var vand ud over hele gulvet. Vi blev bedt om at flytte værelse. 2 nat på værelse var der strøm svigt og havde ikke aircondition hele natten og fik ik sovet da der også var larm ds de skulle rette fejlen. Vi var på sejl tur hele dagen i regnvejr og blev lovet det hele virkede da vi kom hjem. Men intet blev fikset. Den nye i receptionen forstod ik engelsk. Vi krævede en opgradering af værelset med badekar så vi kunne få et varmt bad efter en kold dag. Vi fik et rigtig lækker værelse hvor der så ik er varmt vand og aircondition virkede ik ordentligt. Maden var okay. Personale var venlige. Sikkert en ret uheldig oplevelse med strømsvigt men gav sammenlagt en træls uge men 3 gange pakken sammen og ud igen
6 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Phany, Orlando, Fl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very nice, specially at the restaurant. I’m really picky with the food but the breakfast was amazing.
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Nikolaus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No thank you
The worst in every way
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
A éviter
Chambre sans fenêtre , cafards dans la chambre , matelas pas confortable
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Les photos n'ont rien à voir avec la réalité dans ma réservation j'ai une chambre supérieure à la fin j'ai une chambre supérieure pour une prison ( aucune fenêtre dans la chambre juste un moteur de climatisation caché dans un placards ) ces super cool après 17h d'avion.. et on me réclame 400bat pour une chambre avec une fenêtre ( quel blague )
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Martins

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breakfast has massivelly improved since 2016
Had stayed here before, so no major surprises. The main thumbs up goes for switching from buffet breakfast to cooked to order, which was great for Thailand. Sad they seem not to have fresh supply from bakery daily, so we got croisant and sweet pastry day1, only sweet day2 and nothing day3, but that's besides eggs/rice/noodle main dish, therefore if that's to complain about, means rest is none of issue. Some rooms are more worn out, we asked to change room due to poor and loud airCon (room 220 has bad one) and got same room as 3 years ago (318) and then it felt like at home again. So hotel is not brand new anymore, but it's not 100 years old either, and there are some great rooms still there. Although it's on main street, you get none of the noise, so don't be scared by that. All in all - were happy to be back in here.
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Göran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Frank

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Less value for higher price
strtaed with that the location point on the website wa totally wrong, instead of being close to the beach hotel is located at main street. Pool condition not nice, roof top feel left unattended for a long time. However staff is very helpful. Value for money not really good.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ratana apart hôtel Kamala beach
Hôtel situé dans le centre de la ville près du marché big C à 5 minutes de la plage. Indiquer comme un 4 étoiles mais je dirais plus un 3 étoiles. Belle piscine infinity au dernier étage avec vu sur la ville et les montagnes. Bon déjeuner à la carte et aussi déjeuner buffet. Produits offerts dans la salle de bain limités.
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Virginie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Parfait du début à la fin Personnel aux petits soins et très agréable Chambres très spacieuses et propres Hôtel très moderne Piscine à débordement sur le toit parfaite Hôtel bien situé pas loin des plages mais pas en front de mer Nous sommes ravies
7 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Daniel

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok lågpris.
Slitet hotell. Bodde där 4 nätter men tvingades flytta runt i hotellet och bo i olika rum av någon anledning. Dålig service och de försökte ta betalt för allt. Ligger nära en stor väg och ljudet från bilar/mopeder gör det svårt att sova om man får rum på den sidan av hotellet. OK avstånd till stranden och hyfsad pool på taket. Frukost ingen höjdare. Kommer inte bo där igen om jag besöker staden.
4 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Ziba

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
15 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

The hotel is on the road to the beach walk 10 minutes, the staff was helpful when checking in only after 14 hours I came at 11 am although the hotel was half empty waiting three hours
5 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Viktor

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Tyzden na Kamala beach
Smrad zo zachodov pri vytahoch pri recepcii je otrasny. Na izbe citit tiez smrad z odtokov. To je ale asi vsade v Thajsku pri takychto hoteloch. Ranajky taky priemer. Neporiadok aj pri bazene na streche hotela. Na fotkach to vyzeralo lepsie
6 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

James

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Place needs upkeep. AC didn’t blow cold at night! bath wouldn’t drain, shower went from cold to burning every 10 seconds. On the plus side the Staff was friendly
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The hotel was at a good standard but the room didn’t have a window which made it dark and depressing. Will not stay here again and will not recommend. The pool area was deserted and messy, the rooftop pool could be made to look better with little things like fairy lights!
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Weather . Staff was very kindly. Food was good.Room service
14 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The unfortunate ‘odour’ to the back of the building was dreadful, suspect foul water in the canal or sewage system outside
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Philipo, Lyon, fr

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le meilleur hôtel que j’ai jamais fais, toute l’equipe de la réception à été aimable et à mon écoute, la pisicine au top face à la mer, le restaurant également, un grand merci pour tout, que des beaux souvenirs, je vous conseille vraiment !
9 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

maria, Leon

Negatief: Netheid, comfort kamer
Muy malos colchones
Es una lástima que la grab inversión que hacen para que pongan los peores colchones del mundo! Son una piedra. Se escucha todo de los pasillos, en la regadera había shampoo de otros huéspedes O sea que no la limpiaron. Y en la noche abajo están bares pero como la mayoría en Tailandia con mujeres de paga.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Orapin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
This Room I book by Hotels,com have no Windows and I chanche the Room and I have to Pay 4400 Baht moore. This is the last Time I book by Hotels.com . Finish.
11 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Inge

Negatief: Comfort kamer
15 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Emma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

seb, sthlm

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Hotel for that price.
5-10 min walk to the beach and to shopping Nice and peace full pool on top of the hotel
13 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Niklas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
15 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Nirmalya

Negatief: Personeel en service
Overall stay experience
The rooms are clean but the matresa was very hard. I had requested the receptionist thrice to change the matress to a softer one but the request fell on deaf ears. The hotel staff are very miser on bottled water and the reception area smells of foul toilet odor after sunset. The selection at breakfast is good and filling.
7 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
tres acceuillant, piscine agreable, buffet et breakfast au rdc devant l'acceuil ce qui genère de forte odeur de nourriture un peu desagreable et pas de fenetre dans la chambre 1er prix, a part ca c'était bien, hotel bien situé a 10 min de la plage.
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Andrew, Ningbo, Chia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel room was good, as booked with 2 double beds
booked the hotel due to the room type of 2 double beds which was suitable for the 4 of us and not so easy to find. Rooms was nice and large. There was a little bit of repaitr needed where the laminate flooring had come apart. Biggest issues was with the bathrooms. Basin taps only supplied cold water, water was very yellow and so could not use the bath. Showers were manual and the hotels hot and cold water supply were out of balance - basically it was impossible to have a warm shower, you had to choose between too cold and too hot. The other issue we had is that out depature flight was very late so we wanted to extend the room for half a day, hotel wanted to charge eight thousand seven hundred baht, we paid seven thousand baht a day initially, usually half day rate is less than a full day not more! indeed we could have booked an extra full day on expedia for seven thoudand again but at that stage decided to just move across the road and got a nice extremely clean room with working bathroom for two thousand baht
7 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ratana
Very good service, nice and friendly staff. Daily cleaning service. The bed was hard. 10 min walk to the beach. Breakfest was ok. Nice pool on the roof.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Caroline

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Riktigt dåligt.
Hälften av alla rum på hotellet saknar fönster. Poolen på vån 6 var extremt smutsig så vi vågade aldrig bada. Det tog 10 min att gå till stranden. Det luktade riktigt illa i hela hotellobbyn och frukostmatsalen. Enligt mina mått mätt är det ety tvåstjärnigt hotell.
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell
Fint hotell. Blev lite nervös när taxin släppte av oss för det va liksom en dörr in bara men väl inne på hotellet så va det fint. Fina rymliga rum med stor balkong. Utsikten mot bakgården. Tyst o lugnt. Lite speciell lukt nere i lobbyn tyckte vi. Övrigt är vi nöjda . Frukost ok.
5 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Yury

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Питание однотипное и не подходит для поездки с детьми , да и для взрослых тоже, разве что только для путешествинников из Азии подойдёт , но только не для Европейцев .
13 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel mit Pool 5 min vom Strand entfernt
5 min zum Strand, tolles Ambiente im Hotel, sehr nette Mitarbeiter, schöner Pool und dem Dach
7 nachten verbleven in januari 2018