Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 492 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
492
Gastenscore: 8 - Goed. 362 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
362
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
104
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
26
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
17
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Steven
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff. Was able to check in early. Great price. Nice ans spacious room.
Steven
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Paul, The Netherlands
25 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk Hotel
Een heerlijk Hotel direct naast het Station. De Kamers zijn schoon. De bedden zijn goed en in de kamer is meer dan voldoende ruimte. Het japanse ontbijt is uitmuntend. Het personeel is zeer behulpzaam..
Paul
8/10 – Goed
Kenneth, Kingston
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Hiroshi
Reisde met familie
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
部屋からの眺めがよかった
Hiroshi
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
sunil kumar
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very polite and helpful
sunil kumar
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Toshihiko
Reisde met familie
15 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が充実していた
Toshihiko
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Kazuko
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIE
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Takayuki
20 feb 2024
Takayuki
9 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
minoru
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
minoru
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
SASAKI
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GOOD!
SASAKI
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Richard
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
chikako
Zakenreiziger
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
仕事で滞在でしたが、交通の便よく、部屋も落ち着けました
chikako
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Sayaka
13 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayaka
5 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
shozo
5 jan 2024
shozo
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
TAKUO
5 jan 2024
TAKUO
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Lai
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lai
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No breakfast vouchers for children
Although we had booked a Deluxe room for two adults and two children (ages 7 and 9), no breakfast vouchers were provided for the children. We had to pay and an extra 12,000 yen per child per day for breakfast.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
hideshi
Zakenreiziger
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer