Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden | Luxe beddengoed, donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van ANA Crowne Plaza Kanazawa, an IHG Hotel

4 out of 5
ANA Crowne Plaza Kanazawa, an IHG Hotel
16-3 Showa Machi, Kanazawa, Ishikawa-ken

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 492 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 362 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Steven

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff. Was able to check in early. Great price. Nice ans spacious room.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Paul, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk Hotel
Een heerlijk Hotel direct naast het Station. De Kamers zijn schoon. De bedden zijn goed en in de kamer is meer dan voldoende ruimte. Het japanse ontbijt is uitmuntend. Het personeel is zeer behulpzaam..

8/10 – Goed

Kenneth, Kingston

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hiroshi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
部屋からの眺めがよかった
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

sunil kumar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very polite and helpful
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Toshihiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が充実していた
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kazuko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とっても良かったです✨
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Rie

Reisde met familie en kleine kinderen
子供と母と泊まりましたが、ツインの部屋で大人2人になると1人分の追加料金になるという設定があり、子供7歳で申し込むと他のホテルだと寝具ありに基本的になるのですがこちらのホテルでは添い寝になります。追加料金があった事で子供分の追加ベットで頼んだと思い見落としてしまいました。よく読んで申し込まないといけないと思いました。節約したい方には良いかもしれませんが、そこそこ大きいので別に寝たいのでエクストラベットをお願いして、部屋まで行ったのですが、お部屋を変えてもらいました。部屋変えはスムーズでした。早めについて荷物を部屋に入れてもらえるサービスも対応も良かったです。建物は古めで、入り口やフロント、駐車場、宴会場と暗く重たい雰囲気です。特にフロントが狭く圧迫感があります。立地はよく駅近で便利ですが騒音はなかったです。車も地下駐車場があり便利。朝食は美味しかったです。たくさんの種類がありました。
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Normen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is perfect, just at Kanazawa station.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

KUNITOMO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近く便利。観光地にも駅からバスが出ており便利。 ホテルの部屋が少し狭いように感じた。 朝食のバイキングは量質とも満足。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

shuichi

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

K

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Kazuhiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
早めに予約したのでグレードの割には安かった。大浴場があれば文句なし。
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Daisuke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Osamu, Ssetagayaku

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
気持ちよく過ごせました。お部屋も綺麗でした。ホスピタリティも◎
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Hiroyuki

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
施設が古い。部屋の便器や風呂が旧式。アジアで同じ値段に見劣り。 スタッフはアジアより良い。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Satoshi

4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Kazushige

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
対応が親切で、こちらが考えるサービスよりもワンランク上のサービスを提供してもらえた。もちろん、いつもという訳には行かないだろうが、そういう心根で対応していただけると思うと、何かあった時に相談しやすいし、また次来る時にここで、って思いたくなるよね。
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

YOSHIE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Takayuki

9 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

minoru

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

SASAKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GOOD!
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

chikako

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
仕事で滞在でしたが、交通の便よく、部屋も落ち着けました
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sayaka

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

shozo

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

TAKUO

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No breakfast vouchers for children
Although we had booked a Deluxe room for two adults and two children (ages 7 and 9), no breakfast vouchers were provided for the children. We had to pay and an extra 12,000 yen per child per day for breakfast.
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

hideshi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地震のさなかありごとう
地震のためか、ロビーにやたら人が座っていて少し異様でした。部屋はとてもよく快適です。また、駅へのアクセスがとても良いです。写真はホテルからの眺望です。
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Lal Singh

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

KENTARO, sagamiharashi chuouku

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Daymon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
High standard of service. Staff are excellent.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Shoji

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mariko

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Takuya

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
何回も泊まりたいホテル
駅から濡れずにホテルに行けますし、大変清潔で、サービスも良かったです
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
心地よい滞在が出来た
チェックイン時間前に到着したが、快く対応してくれた。朝食も美味しく、非常に心地よく滞在できた
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Koichi, Yokohama

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
金沢駅近くで快適なホテルです
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近なので、交通機関利用も徒歩での買い物等も便利。 朝食も、和食は、金沢風に加えておかゆ、カレーライス、炊き込みごはん、」ハントンライスなどバリエーションが豊富。洋食も、卵料理をその場でお願い出来ておいしかった。
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通の便もよく、部屋もきれいで静かでした。スタッフの応対も丁寧で、ぜひまた泊まりたいです
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Grace

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All round excellent.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Hideki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの皆さんがとても感じがよく、親切でキビキビと対応いただきました。 また、利用したいと思います。
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Bra hotel nära tågstationen.
Bra hotel med bra frukost. Bra läge nära tåg stationen. Sängarna var hårda.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

David

2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Klaus

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Takeshi

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023