Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Family) laden

Standaard kamer, niet-roken (Family)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Apart bad en douche
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Family) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Family)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Apart bad en douche
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Kanazawa Korinbo
Korinbo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 272 beoordelingen
De prijs is € 37
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8-13 Hyotanmachi, Kanazawa, Ishikawa, 920-0845
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Onyado Nono Kanazawa Natural Hot Spring
Onyado Nono Kanazawa Natural Hot Spring
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 651 beoordelingen
De prijs is € 89
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht afhankelijk van het kamertarief per nacht. Boekingen van minder dan JPY 5000 excl. btw per persoon, per nacht zijn vrijgesteld van deze belasting. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hana Akari Hotel
Hana Akari Kanazawa
Hana Akari Hotel Kanazawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hana Akari
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Johannes
Reisde met een groep
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johannes
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
????
Reisde met partner
11 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
CHIHIRO
Reisde met een groep
2 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIHIRO
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Masaki
Reisde met een groep
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Masaki
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Ryo
3 jan 2020
Ryo
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
satoru
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
satoru
1 nacht verbleven in december 2019