Mitsui Garden Hotel Kanazawa
Hotel met een restaurant, in de buurt van Tuin van Kenrokuen
Fotogalerie voor Mitsui Garden Hotel Kanazawa





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (2 beds) laden

Standaard kamer, niet-roken (2 beds)
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (2 beds) laden

Deluxe kamer, niet-roken (2 beds)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (3 beds) laden

Superior kamer, niet-roken (3 beds)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (2 beds) laden

Superior kamer, niet-roken (2 beds)
9,2 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

KUMU Kanazawa by The Share Hotels
Binnenstad Kanazawa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 584 beoordelingen
De prijs is € 62
21 dec - 22 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-22 Kamitsutsumi-cho, Kanazawa, Ishikawa, 920-0869
Over deze accommodatie
Mitsui Garden Hotel Kanazawa
Vergelijkbare accommodaties

SOKI KANAZAWA
SOKI KANAZAWA
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 960 beoordelingen
De prijs is € 59
22 dec - 23 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1000 per nacht (op 500 meter afstand)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mitsui Garden Kanazawa
Mitsui Kanazawa Kanazawa
Mitsui Garden Hotel Kanazawa Hotel
Mitsui Garden Hotel Kanazawa Kanazawa
Mitsui Garden Hotel Kanazawa Hotel Kanazawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Mitsui Garden Hotel Kanazawa
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Michiel, Lochem
Reisde met partner
12 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiel
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Akio
27 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akio
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Maximilian
Reisde met een groep
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maximilian
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met familie
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
11 nov 2025
Positief: Netheid
Michael
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
NARUMI
4 nov 2025
Negatief: Netheid
NARUMI
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Brandi
Reisde met een groep
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bernie
28 okt 2025
Bernie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Margit
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margit
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tobin
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tobin
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
yu
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
yu
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
INGRID
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
INGRID
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elzhana
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Elzhana
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
steve
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
steve
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Nadege
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadege
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Masahito
Zakenreiziger
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahito
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Shigeru
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shigeru
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan, Leduc
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan, Leduc
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Makio, London
8 okt 2025
Makio
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
CHIEKO
Reisde met een groep
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIEKO
1 nacht verbleven in oktober 2025












