Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Four Points Flex by Sheraton Kanazawa





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 22
1 sep - 2 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed, roken laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed, roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-30 Oyamamachi, Kanazawa, Ishikawa-ken, 920-0918
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht afhankelijk van het kamertarief per nacht. Boekingen van minder dan JPY 5000 excl. btw per persoon, per nacht zijn vrijgesteld van deze belasting. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
UNIZO INN Hyakumangoku Dori
UNIZO Kanazawa Hyakumangoku Dori
UNIZO Hyakumangoku Dori
UNIZO INN Kanazawa Hyakumangoku Dori
Four Points Flex by Sheraton Kanazawa Hotel
Four Points Flex by Sheraton Kanazawa Kanazawa
Four Points Flex by Sheraton Kanazawa Hotel Kanazawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Four Points Flex by Sheraton Kanazawa
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Yuka
Reisde met familie en kleine kinderen
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
たけとし
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
たけとし
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Rashida
Reisde met partner
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rashida
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Chiara
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiara
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JORDYN
Reisde met familie
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JORDYN
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Riko
28 apr 2025
Riko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hannah
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TSE HON
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TSE HON
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
22 apr 2025
Christopher
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
AN GEE
16 apr 2025
Negatief: Comfort kamer
AN GEE
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Olga, Auckland
Reisde met een groep
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olga
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Fujii
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Fujii
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fred
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fred
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
ふみかず
1 apr 2025
ふみかず
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ひろし
Reisde met partner
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろし
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Masaki
28 mrt 2025
Masaki
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
YOKO
Zakenreiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
YOKO
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patricia
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
たかし
Reisde met partner
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
たかし
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ryo, Koshigaya-shi
9 sep 2024
Ryo
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
まよ
18 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
まよ
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SHIN
Reisde met een groep
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHIN
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Toru
Zakenreiziger
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
1 nacht verbleven in juli 2024