Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Kanoya

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya

Lobby
Openbaar bad
Receptie
Exterieur
Deluxe kamer, niet-roken (SW) | 1 slaapkamer, gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, roken (SA)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Eenpersoonskamer, roken (Compact, S)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Eenpersoonskamer, niet-roken (Compact, S)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Eenpersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer (SS)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Eenpersoonskamer, niet-roken (SA)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer, niet-roken (W)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, roken (W)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken (TW)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, niet-roken (SW)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Eenpersoonskamer, niet-roken (with Shower and Toilet, SA)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Deluxe Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer, roken, gedeelde badkamer (SS)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Eenpersoonskamer, roken (with Shower and Toilet, SA)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
22-1 Mukaecho Kanoya, Kanoya, Kagoshima, 893-0006

In de buurt

  • Luchtmachtbasismuseum van Kanoya - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Rozentuin in Kanoya - 8 min. rijden - 7.8 km
  • Vredespark - 12 min. rijden - 11.7 km
  • Kushiro Sakura Onsen - 13 min. rijden - 10.1 km
  • Dugout van Kushira, Eerste Telegrafische Communicatieruimte - 13 min. rijden - 10.4 km

Lokaal vervoer

  • Kagoshima (KOJ) - 88 min. rijden

Restaurants

  • ‪Darts Bar St-Tropez - ‬2 min. lopen
  • ‪バガボンド - ‬3 min. lopen
  • ‪居酒屋まー助 - ‬3 min. lopen
  • ‪BAR&PLACE R° - ‬1 min. lopen
  • ‪ふれあい - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya

Hoogtepunten van de accommodatie
Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya is van alle gemakken voorzien. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Kamervoorzieningen
Alle 77 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 10.00 uur en 21.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

OYO 44595 New World Hotel
Tabist World Kagoshima Kanoya
OYO New World Hotel Kagoshima Kanoya
Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya Hotel
Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya Kanoya
OYO Hotel New World Kagoshima Kanoya Mukaemachi
Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya Hotel Kanoya

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya?

Dit hotel in Kanoya ligt op 2,1 km van Luchtmachtbasismuseum van Kanoya en binnen 10 km afstand van Rozentuin in Kanoya en Dugout van Kushira, Eerste Telegrafische Communicatieruimte. Ook Kushiro Sakura Onsen en Vredespark liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over Tabist New World Hotel Kagoshima Kanoya

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 31 beoordelingen

6,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Yoshikazu

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お風呂が特によろしくない。シャワーの癖がすごい。 リンスインシャンプーは嫌ですね~。
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

nishi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駐車場は少し入りにくいですが、部屋も綺麗しスタッフの対応良い。朝食はカレー、パン、ライス、レタスサラダ、パスタサラダ、コーヒーと少ないですが、価格か330円とびっくりです。とても満足できました。
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Masatoshi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

寝るだけならアリ

エアコンがカビ臭い。安さ重視のホテル。繁華街に近いのはありがたい。
1 nacht verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

お勧めしません。

極めて酷いホテルでした。 設備が古いのは仕方ないとして、清掃が全くなされていませんでした。(ベッドのヘッドボードや部屋の至るところにホコリの塊。風呂場の壁に叩き潰された蚊の死骸。カビだらけのエアコンなどなど…。) ヘアドライヤーは壊れたままで放置されていました。 翌朝はホコリとカビのせいで鼻水と激しい喉の痛みが止まりませんでした。 もう2度と利用することはないです。
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Kento

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1番安い値段で予約したせいか、廊下は電球きれていて暗くて、ユニットバスのカーテンはカビでいるし浴槽から漏水して水浸しになってトイレに行くのにスリッパがずぶ濡れになりました。部屋の家具は籐製品で見事にホコリまるけでした。
3 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

S

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても古い。旅行サイトの写真はいつの写真ですか?と聞きたくなるぐらい実際との差がひどいです。地元の方からは汚いしあんなところ辞めた方が良いと言われてしまう始末です。実際に部屋は古く臭いもある。窓からの風音もすごく。もう2度と利用しません。
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1番奥の部屋でしたが、廊下が暗くて上みたら電球きれていて不気味なので部屋を交換してくださいと言ったら電話やフロントの申し込みでないと値段が違うから無理といわれた。風呂はカビだらけのカーテン、浴槽の下から漏水してトイレにいくのに水浸しになりました。スリッパもペラペラで履けません。家具は埃だられ。3泊7千円台なので諦めましたが他の部屋は(友人)1泊3千円で広くてカーテンも綺麗でした 数百円の差でこれはひどい。知ってたらそっちにしました。
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer

大隅の旅

1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Kazunori

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

温泉に入れなくて残念

朝食はカレーライスを食べることができます。素泊まりでも前日にフロントで食券を買うことができ、便利です。コロナウイルス対策で温泉に入れなかったのは残念でした。
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Mitsuhiro

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

価格通り

価格は安かったが、風が強いに日で部屋に風が入って来た。
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

SH, 関東

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
籐家具のベッド周りに埃が積もっているのを掃除して欲しい❗️寝返りする度に埃が舞い息苦しかった!せめて空気洗浄機を置いてほしい。大浴場が閉まっていて使えなかったのが残念だった。事前に知らせて欲しかった‼️当日チェックイン時に言われても困惑するしか無い!
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
ちょっと古い感じは否めないが、この値段にしたらよかったように思う。
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

YOSHIKI

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

KOUSUKE

Zakenreiziger

ぼちぼち

なにもかも普通よりちょい下ですが価格も下なのは助かります
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉かなり良かったです‼️
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Torent, Fukuoka

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
13:40にホテルに到着。 大雨で寒い日だったので、ロビーでチェックイン待ちしていました。 ホテルのフロントに室内清掃待ちと言われ、ロビーのソファで待ってて欲しいと言われました。 14:50分他の客のチェックイン受け入れて、私には声もかけず。 待ってる事わかってるのだから、もうチェックインできますよの声かけ位して欲しい。 室内はボロく設備が古いのはわかるが補修にもお金をかけてないことわかる。 コロナウィルスが蔓延しだすであろうこれからは、衛生面で怖くて利用出来ない。
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

気持ちよく過ごすことができました!

テニスの大会で、こどもは別のホテルで、親だけ利用させていただきました。 備品に電気ポットとありましたが、部屋になかったので、フロントでたずねると、ロビーに電気ポットが置いているので利用してとのことでした。私が持参したポットに2リットルほど入れたかったのですが、仕方ないな…と思って、翌日の出発時に、ロビーにお湯をもらいにくると、電気ポットの隣に、沸かしたてのお湯が入ったポットが準備されていました。『全部使って下さい』といわれ、遠慮なく、持参したポットに入れて、子供の大会に向かうことが出来ました。ありがたかったです。 換気扇の音が凄く大きくてびっくりしました。 朝食の案内が、各部屋にあったらいいのにとおもいました。 温泉は、キレイで入りやすかったです。 建物のレトロ感におどろきましたが、清潔で過ごしやすかったです。 ぐっすり眠れました。
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

MASATO

Reisde met familie
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Price was good but the hotel is a little dated and would benefit from some decorating and carpets. The location was okay and parking fine but dark with some tripping hazards.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
温泉が気持ち良かったです^ ^
1 nacht verbleven in december 2019