Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Geen parkeergelegenheid ter plaatse
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Voorzieningen
Bagageopslag
Waterkoeler
Gastendiensten
Hulp met excursies en tickets
Schoonmaakservice (wekelijks)
Zakelijke diensten
Businesscentrum
Computerstation
Vergaderruimtes
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
Goed verlicht pad naar de ingang
Meer
33 etages
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Led-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Koelkast
Minibar
Meer
Airconditioning
Bureau
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 17.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Speciale incheckinstructies
De receptie is op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur geopend en op zaterdag t/m zaterdag tussen 08.00 uur en 22.00 uur.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, ontvang je een e-mail met incheckinstructies en informatie over de lockbox. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 15.00 uur te arriveren.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Inchecken buiten de openingstijden van deze accommodatie vindt plaats op een andere locatie: het managementkantoor in het 85 Sky City-gebouw.
Op nationale feestdagen van Taiwan is de receptie geopend tussen 08.00 en 22.00 uur.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen, sleutelkluis
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan (assistentiedieren uitgezonderd)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 2 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 000406,統編:53574146,空中城都會商務旅館有限公司
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
85 SkyCity Hotel Kaohsiung
85 SkyCity Hotel
SkyCity Hotel Hotel
SkyCity Hotel Kaohsiung
SkyCity Hotel Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij SkyCity Hotel?
Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.
Wat kost het om bij SkyCity Hotel te parkeren?
Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.
Hoe laat kan ik inchecken bij SkyCity Hotel?
Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 17.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij SkyCity Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.
Waar ligt SkyCity Hotel?
Dit hotel ligt in Stadscentrum, binnen 2 km afstand van 85 Sky Tower, Love River en Central Park. Ook Avondmarkt van Liuhe en Kunstcentrum Pier-2 liggen binnen 3 km afstand. Metrostation Kaohsiung Exhibition Center ligt op 6 minuten lopen en naar Station Sanduo Shopping District is het 7 minuten lopen.
Beoordelingen over SkyCity Hotel
Beoordelingen
7,2
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 73 beoordelingen
10 - Uitstekend
15
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 73 beoordelingen
8 - Goed
32
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 73 beoordelingen
6 - Redelijk
8
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 73 beoordelingen
4 - Matig
15
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 73 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
3
7,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
19 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay away from this "hotel", its fraud
The room was absolutely horrible, and disgusting. The entire building looked like it was abandoned. There was what looked like semen stains everywhere.
The air con did not work, after 1 hour the temperature was still 31℃. I took photos as evidence to dispute the charge with my credit card company as this is obviously fraud.
I checked out after 1 hour and went to book another hotel at the opposite familymart which had working air-conditioning. When i told the manager that the room was absolutely disgusting and will be checking out, he didn't seem surprised at all.
I've also attached photos here for everyone's enjoyment.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
YI HSIN
Reisde met familie
12 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間有點糟、冷氣吵、衛浴設備糟
YI HSIN
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
hiroko
Reisde met familie en kleine kinderen
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 feb 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
設備很爛,垃圾桶壞、化妝台椅子也壞的髒的
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 jan 2021
Negatief: Netheid
窗外的景色很棒但太多蟑螂了
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Hai-Jou
Zakenreiziger
15 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hai-Jou
2 nachten verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
方便,入住迅速
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Hao Rong
15 okt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很舒服~
和太太度過舒服的夜晚~覺得很棒
Hao Rong
2 nachten verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Zhixuan
Reisde met een groep
14 okt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zhixuan
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Shauna
Reisde met een groep
5 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
short stay
The room was decent for our short stay in Kaohsiung. Deceng duze for 2 people. AC worked great, TV had some English channels. Most annoying thing was having to take 2 different elevators to get to the room. But, price fairly matched what we got.
Shauna
2 nachten verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 okt 2020
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Wen-chi
Reisde met een groep
4 okt 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cp值很低
Wen-chi
1 nacht verbleven in oktober 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Chienhan
3 mei 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer