Fotogalerie voor Airline Inn - Kaohsiung Station





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
8 okt - 9 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Elite tweepersoonskamer laden

Elite tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(46 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, geen ramen laden

Standaard tweepersoonskamer, geen ramen
9,0 van 10
Fantastisch
(30 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, geen ramen laden

Standaard Twin kamer, geen ramen
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, geen ramen laden

Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, geen ramen
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.33, Jianguo 3rd Rd., Sanmin Dist, Kaohsiung, 807
Over deze accommodatie
Airline Inn - Kaohsiung Station
Vergelijkbare accommodaties

Watermark Hotel Kaohsiung Station
Watermark Hotel Kaohsiung Station
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het selfserviceontbijt: ca. TWD 350–350 voor volwassenen en ca. TWD 0–350 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Apple Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 高雄市旅館501-2號
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Airline Inn Kaohsiung Station
Airline Kaohsiung Station
Airline Kaohsiung Kaohsiung
Airline Inn Kaohsiung Station
Airline Inn - Kaohsiung Station Hotel
Airline Inn - Kaohsiung Station Kaohsiung
Airline Inn Kaohsiung Station Quarantine Hotel
Airline Inn - Kaohsiung Station Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Airline Inn - Kaohsiung Station
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
TAKUYA
3 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUYA
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yoshitsugu
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshitsugu
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
前榮
Reisde met familie en kleine kinderen
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
前榮
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yasutake, Hamamatsushi
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasutake
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
YUKO
Reisde met een groep
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKO
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MICHIO
Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MICHIO
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kenichi
Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenichi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
moris, Lake Worth
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen

moris
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
HIROYUKI, Yawata-Shi
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYUKI
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Wing Yan
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Yan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yenkai
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yenkai
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hisanori
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hisanori
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Fu
Zakenreiziger
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Fu
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
HIROKO
Reisde met familie
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




HIROKO
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
KATSUMI
Reisde met een groep
13 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUMI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yi Syuan, Taipei
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yi Syuan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SATOSHI, NERIMA-KU
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SHUICHIRO
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

SHUICHIRO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUYA, Chuo
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Taiju
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taiju
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YOTA
31 aug 2025
YOTA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Masako
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masako
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
RYO
31 aug 2025
RYO
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TAKUTO
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUTO
1 nacht verbleven in augustus 2025