Greet Inn
Art deco accommodatie met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Greet Inn





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe driepersoonskamer laden

Luxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Luxe vierpersoonskamer laden

Luxe vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Standaard tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.161, Liuhe 2nd Rd., Qianjin Dist, Kaohsiung, 801
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Chateau de Chine Hotel Kaohsiung
Chateau de Chine Hotel Kaohsiung
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. TWD 450 voor volwassenen en ca. TWD 250 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: TWD 400 per dag (op 300 meter afstand)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 高雄市旅館505-2
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Greet Inn Kaohsiung
Greet Kaohsiung
Greet Inn Hotel
Greet Inn Kaohsiung
Greet Inn Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Greet Inn
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Hiromi
Reisde met een groep
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
PEI JUNG
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
PEI JUNG
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Quennie
Reisde met familie en kleine kinderen
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quennie
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
PO TAI
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PO TAI
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
HIDEYASU, MATIDASI
4 jun 2025
HIDEYASU
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Asami
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Asami
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Wenchun
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenchun
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
shuji
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shuji
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Kit Chun Kathy
Reisde met partner
23 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kit Chun Kathy
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
kohei
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kohei
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
HUNG HUNG
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HUNG HUNG
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUE
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUE
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
PING PING
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
PING PING
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Po Ling
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Po Ling
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MASAKI
Reisde met partner
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAKI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Van
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Van
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yu Jen
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu Jen
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Ho
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ka Ho
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Zoe Chieh Yu
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zoe Chieh Yu
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
hee jung
Reisde met een groep
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hee jung
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice biz trip accommodation
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025