Kindness Hotel Houyi Jiuru
Hotel met een restaurant, in de buurt van Avondmarkt van Liuhe
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kindness Hotel Houyi Jiuru





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
14 jul - 15 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Elite tweepersoonskamer laden

Elite tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Hydromassage
Een haardroger
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Hydromassage
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Hydromassage
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

339, Jiuru 2nd Rd., Sanmin Dist., Kaohsiung, 807
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Airline Inn - Kaohsiung Station
Airline Inn - Kaohsiung Station
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.028 beoordelingen
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. TWD 580.00 voor volwassenen en ca. TWD 580.00 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 高雄市旅館428號康桔旅館股份有限公司統編:5389-1255
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kindness Hotel Houyi Jiuru
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kindness Hotel Houyi Jiuru
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHINORI
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHINORI
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
KUMIE
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUMIE
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chuang-Rung
Zakenreiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chuang-Rung
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroto
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroto
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HSIEN CHIH
Zakenreiziger
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
首次入住-商務行
HSIEN CHIH
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MIN CHENG
19 mrt 2025
MIN CHENG
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HSIN YU
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSIN YU
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
WEI HUA
Reisde met familie
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEI HUA
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Vivian
Zakenreiziger
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivian
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
??
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
MIN CHENG
27 feb 2025
MIN CHENG
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hsin Sheng
25 feb 2025
Hsin Sheng
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
ChuanHsin
Zakenreiziger
15 feb 2025
Positief: Comfort kamer
ChuanHsin
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YuHan
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YuHan
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
FUTAY
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUTAY
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeff
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
TSANG HSUN
Reisde met een groep
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

TSANG HSUN
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
hui chen
Reisde met familie
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hui chen
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Asako
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asako
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Junko
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Wf
7 jan 2025
Wf
1 nacht verbleven in december 2024