Fotogalerie voor Kindness Hotel Houyi Jiuru





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
4 nov - 5 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Elite tweepersoonskamer laden

Elite tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Hydromassage
Een haardroger
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Hydromassage
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Hydromassage
Een haardroger
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

339, Jiuru 2nd Rd., Sanmin Dist., Kaohsiung, 807
Over deze accommodatie
Kindness Hotel Houyi Jiuru
Vergelijkbare accommodaties

Airline Inn - Kaohsiung Station
Airline Inn - Kaohsiung Station
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.119 beoordelingen
De prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
8 okt - 9 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. TWD 580.00 voor volwassenen en ca. TWD 580.00 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 高雄市旅館428號康桔旅館股份有限公司統編:5389-1255
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kindness Hotel Houyi Jiuru
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kindness Hotel Houyi Jiuru
9,2
Fantastisch
9,2
Netheid
8,4
Locatie
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
HIROSHI
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TAKESHI, kai
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKESHI
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Chen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HSIEN CHIH
5 jul 2025
HSIEN CHIH
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
CHUN YING
1 jul 2025
CHUN YING
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wenyi, Westfield
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenyi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Shaun
20 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shaun
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
CHIH-HSUN
Zakenreiziger
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIH-HSUN
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
CHING HSIANG
Zakenreiziger
7 jun 2025
CHING HSIANG
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MEI WEN
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEI WEN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MEI WEN
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEI WEN
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Shu-Wen
1 jun 2025
Positief: Personeel en service
Shu-Wen
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
CHIA-CHEN
Reisde met een groep
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIA-CHEN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
SHENG-SHIUN
21 mei 2025
SHENG-SHIUN
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHINORI
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHINORI
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
KUMIE
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUMIE
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Wen Lin
4 mei 2025
Wen Lin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ChihYuan
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
差旅住宿的好選擇
ChihYuan
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
King Hang
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
讚



King Hang
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Noboru
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noboru
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
yi hua
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yi hua
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
yi hua
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yi hua
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HSIEN CHIH
Zakenreiziger
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
出差高雄的優先選擇




HSIEN CHIH
2 nachten verbleven in april 2025