LJ hotel
Pension met een 24-uurs receptie, in de buurt van Avondmarkt van Liuhe
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor LJ hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, uitzicht op stad laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, uitzicht op stad
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Standaard vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, geen ramen laden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, geen ramen
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17F-5, No. 63, Sanduo 4th Rd., Lingya District, Kaohsiung, 802
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Skyone Hotel
Skyone Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Spelletjeskamer
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie verstrekt geen persoonlijke items als kammen, sponzen, scheerapparaten, nagelvijlen en schoenpoets.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
LJ hotel Kaohsiung
LJ Kaohsiung
LJ hotel Kaohsiung
LJ hotel Guesthouse
LJ hotel Guesthouse Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over LJ hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 jun 2025
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kok Wui
16 jun 2025
Kok Wui
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HTUT
3 jun 2025
HTUT
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Kelvin
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kelvin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG MING
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG MING
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
MING CHI
20 mrt 2025
MING CHI
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Norihito
10 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norihito
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SHU-FAN
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHU-FAN
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SHU-FAN
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHU-FAN
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SHU-FAN
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHU-FAN
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
mak
17 jan 2025
Positief: Personeel en service
mak
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SHU-FAN
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHU-FAN
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 jan 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
YASUYUKI
Zakenreiziger
17 dec 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YASUYUKI
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kwan Ting
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwan Ting
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Johnny
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Johnny
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
CING
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CING
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
書繁
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
書繁
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Leung
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money

Leung
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
CHIU JU
Zakenreiziger
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIU JU
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
PINYING
24 jun 2024
PINYING
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Cheng
Reisde met een groep
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheng
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
yuk lam
24 apr 2024
yuk lam
2 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 apr 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
性價比低
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
CHANG-YU
Reisde met familie
1 apr 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
CHANG-YU
6 nachten verbleven in maart 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Eurostars Grand Marina
- Jasper Inn & Suites by INNhotels
- Chalets Altea
- De Jongens
- Homm Chura Samui
- Abba Sevilla hotel
- Hotel Rec de Palau
- Rido Hotel
- Blue Fish
- Montfort - das Hotel
- Tirreno Resort
- Exclusieve 5 * villa met privé tennisbaan, zwembad, sauna, strand in de buurt, Istrië
- FOUR Ratingen Dusseldorf Airport
- VanderValkHotels-hotels in Petten
- Vice Hotel
- Particuliere vakantiehuizen Santpoort-Noord
Vluchten
Autoverhuur