Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Papo'a Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
13 jul - 14 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer (transom windows) laden

Klassieke Twin kamer (transom windows)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (transom windows) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (transom windows)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 1-3, Chongqing St., Sanmin Dist., Kaohsiung, 807010
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Airline Inn - Kaohsiung Station
Airline Inn - Kaohsiung Station
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.027 beoordelingen
De prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. TWD 200 voor volwassenen en ca. TWD 200 voor kinderen
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 承崗開發股份有限公司59234476
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
PAPO'A HOTEL Kaohsiung
PAPO'A Kaohsiung
PAPO'A HOTEL Hotel
PAPO'A HOTEL Kaohsiung
PAPO'A HOTEL Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Papo'a Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Shih yung
31 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shih yung
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
CHENG, BUFORD
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHENG
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
JEN FUNG
21 mrt 2025
JEN FUNG
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ernie
Zakenreiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ernie
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KUO HAO
Reisde met een groep
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KUO HAO
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
NATALIE
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NATALIE
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
ON KI
1 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
ON KI
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
???
26 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hsingyi
Reisde met een groep
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hsingyi
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Tsz fai
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsz fai
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YI YUN
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地理位置很讚
YI YUN
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Chisa
8 jan 2025
Chisa
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mang Ki
31 dec 2024
Mang Ki
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ming Kei
28 dec 2024
Ming Kei
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ASAFUMI
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ASAFUMI
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Nobutoshi
19 dec 2024
Nobutoshi
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Lijen
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Lijen
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
naoko
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
naoko
4 nachten verbleven in december 2024