Royal Group Hotel Ho Yi Branch
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Avondmarkt van Liuhe
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Royal Group Hotel Ho Yi Branch





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Digitale zenders
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 458, Liaoning 1st St., Sanmin Dist., Kaohsiung, 80754
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch
Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 302 beoordelingen
De prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 御之居旅館有限公司(76326479)
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Royal Group Ho Yi Branch
Royal Group Ho Yi Branch Kaohsiung
Royal Group Hotel Ho Yi Branch
Royal Group Hotel Ho Yi Branch Kaohsiung
Royal Group Ho Yi Branch
Royal Group Hotel Ho Yi Branch Hotel
Royal Group Hotel Ho Yi Branch Kaohsiung
Royal Group Hotel Ho Yi Branch Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Royal Group Hotel Ho Yi Branch
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jun 2025
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MATSUMO
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MATSUMO
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rong-Chien
Zakenreiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rong-Chien
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
peiyun
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
peiyun
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
YuTing
Reisde met een groep
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YuTing
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
WASANA
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WASANA
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
HUI CHIEH
11 feb 2025
HUI CHIEH
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
TADAYOSHI
Reisde met familie
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TADAYOSHI
4 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
KOH
1 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOH
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
WEI CHENG
Zakenreiziger
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEI CHENG
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Hui
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hui
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Lia
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lia
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
YITING
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YITING
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Joshua
30 mei 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Hou-Zhi
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hou-Zhi
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Craig
20 mei 2024
Craig
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
hirohide
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hirohide
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Louis
Reisde met familie
24 apr 2024
Positief: Netheid
Louis
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
作為4星旅館卻讓人失望
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Roger
Reisde met familie
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Roger
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Kunshih
7 apr 2024
Kunshih
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Chia Jung
Reisde met een groep
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chia Jung
2 nachten verbleven in maart 2024