Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch
Pension met gratis ontbijt, in de buurt van Avondmarkt van Liuhe
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 44, Jianguo 3rd Rd, Sanmin District, Kaohsiung, 807
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Skyone Hotel
Skyone Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Spelletjeskamer
8.6 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 御鼎旅館有限公司(90181241)
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Royal Group Xiong Zhong Branch
Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch
Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch Kaohsiung
Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch Guesthouse
Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch Guesthouse Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
hoi hung
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hoi hung
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Bij-Chyi
10 jun 2025
Bij-Chyi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chienhsi
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chienhsi
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shozo
31 mei 2025
Shozo
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Y.
Reisde met partner
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Y.
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MASAHIRO
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAHIRO
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
yan fen
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




yan fen
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KWOK WAI
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KWOK WAI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHANG-YU
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常好,推薦
CHANG-YU
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bij-Chyi
Reisde met familie
10 mrt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij-Chyi
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
CHUNGHSIEN
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUNGHSIEN
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Shao-Ju
8 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Shao-Ju
5 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Judy
6 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Judy
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
hailing
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hailing
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
AKIKO
25 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIKO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CHIH-HUNG
Zakenreiziger
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CP值高

CHIH-HUNG
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Tetsuya
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tetsuya
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CHIEKO
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIEKO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Wing yan
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing yan
2 nachten verbleven in januari 2025