Hotel Mignon
Hotel met een sauna en een spa in Karlsbad
Fotogalerie voor Hotel Mignon





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Luxe suite laden

Luxe suite
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een slaapbank - tweepersoons
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sadová 55/1049, Karlovy Vary, 36001
Over deze accommodatie
Hotel Mignon
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Romance
Hotel Romance
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 573 beoordelingen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.06 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 10 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 105 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Parkeerkosten: EUR 5.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Mignon Karlovy Vary
Mignon Karlovy Vary
Hotel Mignon Hotel
Hotel Mignon Karlovy Vary
Hotel Mignon Hotel Karlovy Vary
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Mignon
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
10
Locatie
9,8
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Michael
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Michael
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andreas
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Claudia
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Claudia
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Norbert
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Norbert
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Christian
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lars
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Rudolf
Reisde met partner
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rudolf
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jawad
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jawad
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Luciana
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luciana
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
7 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Radek
Reisde met familie
8 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Radek
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Ladisla
Reisde met familie
4 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ladisla
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Claus
15 nov 2021
Positief: Netheid
Claus
2 nachten verbleven in november 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Thomas
30 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Thomas
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
María Inés
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El hotel es muy lindo. Excelente atencion.
María Inés
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kleines nettes Hotel in ruhiger schöner Lage
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Maria, London
21 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Jennie
22 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mignon


Jennie
2 nachten verbleven in juni 2018








