Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kashiwa Plaza Hotel





Beoordelingen
7,4 op 10 โ
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, roken
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-5-3 Asahicho, Kashiwa, Chiba, 277-0852
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kashiwa Plaza Hotel Annex
Kashiwa Plaza Hotel Annex
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
7.8 van 10, Goed, 431 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Slippers en hygiรซnisch voorzieningen zijn op aanvraag verkrijgbaar of zijn voorhanden in de gemeenschappelijke ruimtes.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kashiwa Plaza Hotel Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel Kashiwa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kashiwa Plaza Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 โ Goed
Nathalie, Den Haag
14 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel dicht bij het station
Nathalie
12 nachten verbleven in april 2018
8/10 โ Goed
HARUYUKI
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUYUKI
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 โ Redelijk
??
30 jun 2025
Negatief: Personeel en service
??
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 โ Redelijk
HAYATO
11 jun 2025
HAYATO
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใใชใ
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
ใใใชใ
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
daniel
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
daniel
15 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
ใทใฒใญ
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใทใฒใญ
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 โ Matig
ใซใชใช
25 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใซใชใช
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
ใใใณ
Reisde met familie
13 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใณ
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
ใใจใณ
Zakenreiziger
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใจใณ
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
tomoki
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tomoki
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
Kunihiko
Zakenreiziger
26 jan 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunihiko
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
tomoki
Zakenreiziger
14 jan 2025
tomoki
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
yamauchi
4 jan 2025
yamauchi
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
JOUJI
2 jan 2025
JOUJI
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
ใใใ
1 jan 2025
ใใใ
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Ching Yin
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ching Yin
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
tomoki
Zakenreiziger
27 dec 2024
Positief: Personeel en service
tomoki
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 โ Redelijk
ryuji
Reisde met familie
23 dec 2024
ryuji
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
EIICHI
19 dec 2024
EIICHI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
HIROYUKI
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYUKI
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
Jinzo
6 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jinzo
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
ใใใฒใ
Zakenreiziger
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใฒใ
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 โ Redelijk
EAru
Zakenreiziger
30 nov 2024
EAru
1 nacht verbleven in november 2024